مشاور امنیت ملی کاخ سفید مدعی است که آمریکا بدون تشدید تنش، برای اوکراین سلاح فراهم می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتاق اصناف تهران اعلام کرد: طرح تشدید بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی بدون پروانه کسب امروز ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ در محل بازرسی و نظارت اصناف تهران طی مراسمی آغاز شد.
بدون شک دمای بالای هوا می‌تواند در برخی افراد مشکلات قلبی را تشدید کند. به همین دلیل در فصول گرم و در زمان‌های مشابه توصیه می‌شود که افراد با مشکلات قلبی، پیشگیری لازم را انجام دهند و سعی کنند در معرض دمای بالای هوا قرار نگیرند.
منابعی در باشگاه العربی قطر اطلاع دادند آرون گونارسون، بازیکن ایسلندی در فصل آینده به کار خود در این تیم ادامه خواهد داد.
وزارت خارجه روسیه امروز در واکنش به رزمایش دفاع هوایی ناتو اعلام کرد: تهدید علیه حاکمیت و تمامیت ارضی مسکو بدون عواقب نخواهد بود.
طرح تشدید برخورد با عرضه کالاهای بدون شناسه در سه حوزه لوازم خانگی، لوازم یدکی و لوازم دخانی از امروز ۱۶ خرداد آغاز شد.
طرح تشدید برخورد با عرضه کالاهای بدون شناسه در سه حوزه لوازم خانگی، لوازم یدکی و لوازم دخانی از ۱۶ خرداد آغاز خواهد شد.
معاون صنایع وزیر صمت از اجرای طرح تشدید برخورد با عرضه کالاهای بدون شناسه در سطح بازار از ۱۶ خرداد خبر داد.
مظلومی بدون تمدید از ساپینتو لیست خواست!
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طرح برخورد با اراذل و اوباش در استان اجرا می‌شود، گفت: در این طرح سارقان، مال خران و همچنین فروشندگان مواد مخدر نیز قرار خواهند داشت.
کاخ سفید اعلام کرد که سفر مقامات تایوان به آمریکا نباید عامل تشدید تنش ها در شبه جزیره تایوان شود.
بعد از سفر گروسی نرخ دلار مسیر اصلاحی را در پیش گرفته و بدون توقف به سمت حمایت‌ها می‌تازد. تشدید روند نزولی با آمدن خبر‌های مثبت سیاسی، نیاز بازار ارز را به آرامش سیاسی بیشتر نشان می‌دهد. روز قبل یک خبر گزاری فرانسوی اعلام کرد که با توجه به نتیجه مثبت سفر رافائل گروسی رییس سازمان بین المللی انرژی اتمی به ایران، قطعنامه‌ای علیه ایران در شورای حکام تصویب نخواهد شد. بازنشر همین خبر روند نزولی دلار را به سمت حمایت‌های در دامنه ۴۰ هزار را تشدید کرد.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که جنایت صهیونیست ها در نابلس واقع در کرانه باختری بدون هیچ تردیدی پاسخ داده خواهد شد و پاسخ به این جنایت وظیفه مقاومت است.
یکی از مقامات وزارت خارجه آمریکا می‌گوید: «داریم تلاش می‌کنیم که نیاز‌های اوکراین در میدان جنگ را برطرف کنیم.»، اما به گفته این مقام، واشنگتن در حال جنگ با روسیه نیست. دولت بایدن به دنبال کمک به اوکراین بدون تشدید درگیری با کرملین است. اساسا این همان استراتژی است که آلمان و فرانسه نیز آن را دنبال می‌کنند. هر دو کشور حتی نسبت به آمریکا تردید بیشتری نشان داده‌اند و تسلیحات بسیار کمتری عرضه کرده‌اند.
وانگ گفت: «ایالات متحده بیش از حد واکنش نشان داده، اوضاع را تشدید کرده و از این بهانه‌ای برای تحریم غیرقانونی شرکت‌ها و مؤسسات چینی استفاده کرده است». او بدون اشاره به این اقدامات گفت: چین به شدت با این امر مخالف است و اقدامات متقابلی را علیه نهاد‌های مربوطه ایالات متحده که حاکمیت و امنیت چین را مطابق با قانون تضعیف می‌کنند، انجام خواهد داد.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، از اینکه تیمش در سه هفته، دو بار میلان را شکست داد، ابراز خوشحالی کرد.
مقامات آمریکایی مدعی هستند که در اسفندماه سال گذشته برجام آماده امضا بود؛ اما طرف ایرانی با طرح درخواست‌های غیرمرتبط با برجام مانند «خارج کردن سپاه پاسداران از لیست تروریسم» و نیز درخواست ضمانت‌های غیرعملی مانند «تعهد دولت آمریکا به عدم‌خروج دوباره از برجام»، مانع احیای توافق هسته‌ای شدند. پس از این، مذاکرات ۲۸ ژوئن ۲۰۲۲ (۷تیر ۱۴۰۱) در دوحه قطر و به دنبال آن مذاکرات وین در ۱۲مرداد سال‌جاری نیز بدون نتیجه پایان یافت.
وزیر امور خارجه فرانسه امروز بدون اشاره به اقدامات خصمانه اوکراین علیه روسیه ادعا کرد که مسکو با تعلیق توافق انتقال غلات در پی «تشدید» بحران غذایی در جهان است!
گروه های مقاومت فلسطین ضمن اعلام عزای عمومی و اعتصاب سراسری در نوار غزه، خواستار تشدید مقاومت علیه اشغالگر در تمام نقاط تماس شدند.
گروه های مقاومت فلسطین ضمن اعلام عزای عمومی و اعتصاب سراسری در نوار غزه، خواستار تشدید مقاومت علیه اشغالگر در تمام نقاط تماس شدند.
هشام شرف تاکید کرد که تمدید آتش بس بدون رعایت جوانب و نیازهای انسانی مردم یمن به معنای داخل کردن کشور در مرگ بالینی است.
شب گذشته تصویر نامه‌ای با امضای رئیس دفتر رهبر انقلاب خطاب به «علی شمخانی»، دبیر شورای عالی امنیت ملی با مضمون تشدید برخورد با معترضین از طریق کانال‌های بدون شناسنامه در فضای مجازی منتشر شده که تماماً مجعول و ساختگی است.
رییس ستاد اربعین گفت : تمدید سریع گذرنامه زائران اربعین با مهر پلیس فراجا در مراکز استان و شهرستان‌ها از روز شنبه انجام خواهد شد.
رییس ستاد اربعین گفت : تمدید سریع گذرنامه با مهر پلیس فراجا در مراکز استان و شهرستان‌ها از روز شنبه انجام خواهد شد.
با تشدید موج گرما در انگلیس، مسابقات شطرنج زیر آب در این کشور برگزار شد. بازیکنان این ورزش ذهنی با شیرجه زدن در آب بدون استفاده از دستگاه تنفسی مهره های شطرنج را حرکت می دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ