درحالیکه آنتی بیوتیک‌ها در تلاش برای مقابله با هجوم باکتریایی هستند، اما می‌توانند موجب عفونت مخمر هم شود چراکه با تغییر در محیط میکروبیوم‌های روده منجر به ناراحتی‌های گوارشی می‌شوند. حتی در زنان می‌توانند منجر به عفونت واژینال شوند. همچنین میزان ویتامین B بدن را کاهش می‌دهند. از اینرو داشتن یک رژیم غذایی سالم و متعادل با وجود میوه و سبزیجات زیاد می‌تواند به بدن در مقابله با عوارض جانبی مصرف دارو کمک کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرار گرفتن موقت در حالت هواپیما می‌تواند در مصرف انرژی دستگاه شما صرفه جویی زیادی کند، زیرا تمام ارتباطات بی سیم را ممنوع می‌کند. حالت هواپیما در آیفون‌ها را می‌توان از طریق نماد موجود در مرکز کنترل گوشی فعال کرد. فقط انگشت خود را از بالای صفحه به پایین بکشید و نماد هواپیما را انتخاب کنید. برای روشن یا خاموش کردن حالت هواپیما در Android، برنامه تنظیمات دستگاهتان را باز کنید. روی Network & Internet ضربه بزنید و سپس حالت هواپیما را روشن یا خاموش کنید.
نامه هشداری به موقع سازمان بازرسی کل کشور به شرکت ایران خودرو پیرامون وجوه مازاد دریافتی از مشتریان بابت پیش خرید خودرو، به نفع مشتریان تمام شد.
برخی افراد به دلیل داشتن حساسیت نسبت به لاکتوز، نمی‌توانند لبنیات مصرف کنند و باید کلسیم موردنیاز بدن خود را با استفاده از قرص کلسیم تامین کنند. اما بهترین زمان مصرف قرص کلسیم چه موقعی است؟
گاهی اوقات شما تصمیم می‌گیرید برای صرفه‌جویی در مصرف روغن، از روغنی که قبلاً استفاده کرده‌اید مجدد استفاده کنید. این کار یکی از رایج‌ترین دلایل کف کردن روغن موقع سرخ کردن است و برای سلامت شما بسیار مضر است.
تاتنهام سرسختانه مصر است که هری کین را به منچستریونایتد نمی‌فروشد و ترجیح می‌دهد او را تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهد اما امسال نفروشد.
«در شرایط کنونی شانس احیای روابط ایران و مصر به شدت بالاست. این مساله مخصوصا با توجه به این بیان می‌شود که سیاست عمانی‌ها، نوعی سیاستِ مخفی است و تا زمانی که به نتیجه نرسند، مقام‌های عمانی تحرکات خود را عینی و آشکار نمی‌سازند. در عین حال، فعالیت صریح و آشکار مقام‌های ارشد عمانی به ویژه سلطان این کشور و موضع گیری‌های اخیر رهبر انقلاب اسلامی در مورد احیای روابط با مصر نیز همگی گواهی روشن بر این ادعا هستند که چشم انداز احیای روابط ایران و مصر بسیار روشن است».
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات سلطان عمان مبنی بر تمایل مصر برای از سرگیری روابط با جمهوری اسلامی ایران، تاکید کردند: ما از این موضع استقبال می‌کنیم و مشکلی در این زمینه نداریم.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات سلطان عمان مبنی بر تمایل مصر برای از سرگیری روابط با جمهوری اسلامی ایران، تاکید کردند: ما از این موضع استقبال می‌کنیم و مشکلی در این زمینه نداریم.
رئیس سازمان مدارس غیردولتی آموزش و پرورش گفت: شهریه‌ها به صورت علی الحساب و بر اساس نرخ‌های سال گذشته است تا هر موقع هم دانش آموز از ثبت نام منصرف شد کل شهریه پرداختی عودت شود.
آب زرشک یکی از نوشیدنی‌های پرطرفدار است که مصرف آن فوایدی بسیاری برای سلامت بدن به همراه دارد، دو روش خانگی برای تهیه این نوشیدنی پر خاصیت وجود دارد. در این مطلب به سوال پرتکرار «آب زرشک را چه موقع بخوریم» نیز پاسخ داده شده است.
وزیر خارجه عراق در نشست مشترک  که با حضور وزرای خارجه اردن، عربستان، سوریه و مصر در امان برگزار شد، به بیان دیدگاه کشورش درباره سوریه پرداخت.
وزیران خارجه عمان و مصر در تماسی تلفنی درباره سودان موضع گیری کردند و خواستار توقف درگیری در این کشور شدند.
فطیر (feteer maltout) که در ایران خودمان نیز به انواع و اقسام روش‌ها طبخ می‌شود نوعی دسر مربوط به دوران مصر باستان است که مصریان عادت داشتند آن را به خدایانشان تقدیم کنند. این دسر نیز از آن موقع به محبوبیت بالایی نزد مصریان و اهالی خاورمیانه دست پیدا کرده است.
این باور غلط که نوشیدن شیر باعث بهبود زخم‌های گوارشی می‌شود را باید اصلاح کرد. از آنجا که زخم‌های گوارشی اغلب به دلیل عفونت هلیکوباکتر پیلوری هستند، تنها درمان با آنتی بیوتیک می‌تواند مشکل را حل کرده و علائم‌شان را از بین ببرد. نوشیدن شیر اگرچه ممکن است به طور موقت درد‌های ناشی از زخم گوارشی را تسکین دهد، اما در درازمدت مصرف آن منجر به افزایش اسید معده و وخیم‌تر شدن علائم می‌گردد.
مصاف تیم های سایپا و استقلال خوزستان دیروز در یک بازی پر حاشیه در استادیوم پاس با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسید.
تیم فوتبال استقلال که برای رسیدن به صدر جدول روند خوبی را در دیدارهای اخیر داشته است، در هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت و نیمه اول را با برتری به پایان رساند.
در این دیدار دو طرف پیام های مثبتی به هم داده‌اند و عباس کامل تاکید کرده است که موضع قاهره عدم پیوستن به هرگونه ائتلاف سیاسی و یا نظامی علیه ایران است.
رئیس جمهور مصر در جدیدترین موضع گیری خود گفت که به مردم این کشور هرگز دروغ نگفته است.
خوردن انگور به عنوان غذا، که همراه با نان مرسوم است، به پاکسازی بدن کمک می‌کند حتی از اثرات منفی آلودگی هوا هم می‌کاهد و انتخاب خوبی برای عصرانه و شام است؛ با این حال مصرف این میوه بعد از غذا چاق کننده است و به این دلیل که یکی از مولد‌های خون در بدن است، در دوران نقاهت به بهبود بیمار کمک می‌کند.
عمرو موسی وزیر امور خارجه اسبق مصر به موضع گیری درباره شرایط کنونی سرزمین فراعنه پرداخت.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امروز حدود ۱۰۰ هزار نفر از زائران به میهن اسلامی بازگشتند و که حدود ۵۰ درصد این میزان مربوط به پایانه مرزی مهران است که امیدواریم زائرانی که به عتبات مشرف شده‌اند هر چه زودتر به شهر‌های عقبه خود بازگشته و تدابیری اتخاذ کنند که موجب ترافیک در محور‌های مواصلاتی نشود.
رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان اعلام کرد: بیماری آبله میمون درمان اختصاصی ندارد؛ اما جهت مصرف بیماران دارو‌هایی در دنیا موجود هستند که توسط سازمان جهانی بهداشت برای مواقع طغیان بیماری آبله میمون توصیه شده اند.
چشمه کوهرنگ که ۵۰ درصد آب آشامیدنی شهرکرد را تامین می‌کند، در سیل‌ها و باران‌های اخیر گل‌آلود شده است. وزیر نیرو می‌گوید نبود تصفیه‌خانه بین چشمه و شبکه مصرف باعث اختلال در تامین آب مردم شده و الان برای رفع موقت مشکل میزان ورودی آب شهر از چاه‌ها را افزایش دادیم. شرکت آب‌وفاضلاب گفته تا دو روز آینده مشکل آب شرب برطرف می‌شود.
آب یک منبع گرانبها است و فکر کردن در مورد میزان مصرف ما نباید صرفا برای مواقع کمبود شدید آب باشد. برای مثال، کاهش مصرف آب باعث صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ