رونالدو موفق شد اولین گل خود را برای النصر، از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مواد غذایی که به بهبود رنگ پوست، کاهش لکه‌های تیره و افزایش درخشندگی و جوانی پوست کمک می‌کنند. این غذا‌ها معمولاً حاوی ویتامین C، ویتامین E و فیتوشیمیکال‌های مختلف هستند که به پوست انرژی و تغذیه می‌دهند.
یارانه کمک معیشتی مرحله 149 مربوط به تیر ماه 1402 به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت 24 روز سه شنبه 20 تیر ماه قابل برداشت است.
پویش مردمی «همیاری تا رهایی» ویژه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از ابتدای تیر ماه تا سالروز وصایت امیرالمومنین در سطح استان‌های کشور برگزار شد و ۷۲۷ زندانی غیرعمد از بند رهایی یافتند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال با برنامه‌ریزی صورت گرفته در این معاونت، تحلیل نتایج حاصل از ارزیابی ویژگی‌های شخصیتی دانش آموزان به صورت مشروح در قالب سیستم خبره فردی برای کمک به کسب شایستگی‌های لازم در خصوص انتخاب رشته آگاهانه انجام شده است.
عنکبوت های گرگی دارای هشت چشم هستند و بیشتر زمان خود را روی زمین می گذراند. رنگ های تیره و خالدار روی بدن به این عنکبوت کمک می کند تا هنگام شکار یا برای پنهان ماندن از دید شکارچیان خود را استتار کند.
کالیدو کولیبالی، حکیم زیاش و ادواردو مندی در حال مذاکره با باشگاه‎‌های عربستانی هستند و احتمالا به زودی چلسی را ترک خواهند کرد.
وقتی سیگار را ترک می‌کنید، میل شما به میان‌وعده‌ها بیشتر می‌شود، عمدتاً به این دلیل که دیگر نمی‌توانید دست و دهان خود را با سیگار درگیر کنید. اگر برای دفع میل به سیگارکشیدن نیاز دارید چیزی را در دهان خود بگذارید، ذرت بو داده را امتحان کنید.
مالکان قطری پاری‌سن‌ژرمن دوست دارند یولیان ناگلزمان را به عنوان سرمربی و تیری آنری را به عنوان کمک مربی جدید تیم استخدام کنند تا هدایت ستاره‌هایی مثل امباپه و نیمار را برعهده بگیرند.
جولیت با اشاره به اینکه کاهش تحرک یکی از دلایل اصلی بستری‌شدن در منزل است، می‌گوید: «نشستن روی زمین، اگر به‌شکل منظم انجام شود، از کارهایی است که کمک می‌کند بدون کمک‌گرفتن از جایی یا کسی، بتوانیم بنشینیم و بلند شویم.»
ماسک کیوی به کاهش لکه‌های صورت و تولید رنگدانه‌های تیره پوست کمک می‌کند. همچنین حاوی فلاونوئید‌هایی مانند کوئرستین است که فعالیت تیروزیناز را مهار می‌کند.
یک تماشاگر روز جمعه در حین مسابقه فوتبال در لیگ فوتبال هلند، یک لیوان آبجو را به سوی کمک داور مسابقه پرتاب و او را مجبور به ترک زمین کرد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی در زمینه کمک به بخش صنعت کشور پای کار است و با ترک فعل‌ها قاطعانه برخورد می‌کند.
محمد عبدالهیان در ادامه توضیح داد: به همسرم گفتم که به دلیل ازدواج دخترمان الان پولی در بساط ندارم. همسرم هم که در دستش یک النگوی طلا داشت آن را در آورد و گفت "در شرایطی که مردم ترکیه در شرایط بدی هستند من هم نمی‌خواهم که این النگو را دستم کنم. تو این النگو را بفروش و با پول آن برای کمک به ترکیه برو".
مردم به دلایل مختلفی از سیگار‌های الکترونیکی استفاده می‌کنند که شامل تلاش برای ترک یا کاهش سیگار، جذابیت طعم‌ها، و این واقعیت که آن‌ها بوی بد نمی‌دهند، است و برخی برای دریافت نیکوتین در مکان‌هایی که نمی‌توانند سیگار بکشند از سیگار‌های الکترونیکی استفاده می‌کنند.
ماجرای این حادثه هولناک بیست و چهارم تیر سال گذشته، هنگامی اتفاق افتاد که مرد ۳۰ ساله‌ای با جیغ‌های دلخراش، ساکنان یک مجتمع مسکونی در شهرستان طرقبه شاندیز را از منازلشان بیرون کشید. این مرد جوان که از شدت درد و سوزش ناشی از اسیدپاشی به خود می‌پیچید، بلافاصله با کمک اهالی به مرکز درمانی منتقل شد و درحالی تحت درمان قرار گرفت که برخی از اندام‌های وی مانند گوش و چشمش دچار نقص عضو شده بود.
ماجرای این حادثه هولناک بیست و چهارم تیر سال گذشته، هنگامی اتفاق افتاد که مرد ۳۰ ساله‌ای با جیغ‌های دلخراش، ساکنان یک مجتمع مسکونی در شهرستان طرقبه شاندیز را از منازلشان بیرون کشید. این مرد جوان که از شدت درد و سوزش ناشی از اسیدپاشی به خود می‌پیچید، بلافاصله با کمک اهالی به مرکز درمانی منتقل شد و درحالی تحت درمان قرار گرفت که برخی از اندام‌های وی مانند گوش و چشمش دچار نقص عضو شده بود.
وزارت امور خارجه چین و همچنین سفارت چین در اوکراین از شهرواندان چینی ساکن اوکراین خواست تا این کشور را ترک کنند و همچنین این سفارت افزود که می‌تواند به خروج مردم چینی از اوکراین کمک کند.
در شبی که بارسا فقط یک بار توانست دروازه میهمان خود را باز کند، تیر و ترشتگن، سه امتیاز را برای تیم ژاوی تا پایان حفظ کردند.
محاصره مجیدی توسط نیروهای امنیتی مستقر در استادیوم راشد دبی، صحنه‌ای جالب توجه را رقم زد.
کریستا میکونن، وزیر کشور فنلاند، در جریان یک کنفرانس زنده تلویزیونی درباره حادثه نورد استریم ۲ غش کرد. او هنگام سقوط در انتهای ردیفی از سکو‌ها دور از دید دوربین‌ها ایستاده بود، اما دوربین ناگهان چرخید و لحظه‌ای را که دو نفر از همکارانش به او کمک کردند تا روی پاهایش بایستد را ثبت کردند. هنوز هیچ خبری در مورد علت غش خانم میکونن منتشر نشده است. او بعداً در توییتر اعلام کرد: به دلیل غش کردن مجبور شدم جلسه شورای دولتی را ترک کنم. من در حال حاضر خوبم.
جهانبخش گل سوم را هم زد اما کمک داور ویدئویی پاس گل به مهاجم ایرانی را قبل از رسیدن به او بیرون از زمین تشخیص داد تا او هت تریک رویایی اش در اروپا را انجام ندهد.
دبیر کل فدراسیون فوتبال امروز تهران را به سمت مقر فیفا ترک کرد و به نوشته سایت فدراسیون فوتبال قرار است کامرانی فر در این سفر پیگیر راه اندازی کمک داور ویدئویی در استادیوم های ایران باشد.
شاید کمتر کسی یادش باشد خرید جدید پرسپولیس با محرومیت (سال ۹۳) کشور را ترک کرد و با شروع لیگ بیست و دوم شاید اجازه بازی در لیگ برتر را نگیرد. خرید جدید پرسپولیس قبل از رفتنش در بازی پیکان و نفت تهران اقدام به زدن کمک داور بازی کرد!
نقطه قوت فیلم امیرحسین عسگری فضاسازی و استفاده از طبیعت و لانگ‌شات‌ها بود و فیلم در روایت کند پیش می‌رفت و تیم خوبی نبود. امین حیایی نیز بازی قابل قبولی ارائه کرده بود و به پیشبرد فیلم کمک کرد. فیلم‌های لایه دروغ نیز اینقدر ضعیف بود که اکثریت به اعتراض سالن را ترک کردند و به نظر می‌رسد اگر این فیلم تولید مشترک بنیاد فارابی و بنیاد فیلم فنلاند نبود، در جشنواره راه داده نمی‌شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ