منصور قنبرزاده می‌گوید برای ورود تکنولوژی داوری، مسائل پیچیده در میان هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان برنامه و بودجه ضمن تاکید بر اینکه دولت شوک درمانی نمی کند، نوشت: سیاست‌های غیرقیمتی انرژی می‌تواند بدون ایجاد تکانه‌های جدید به بهینه سازی مصرف انرژی کمک کند.
کامرون و همکارانش برای کمک کردن به این بخش از پژوهش، کهکشان ان‌جی‌سی ۱۲۷۷ را با دستگاهی به نام «طیف‌نگار میدان انتگرال»(IFS) مشاهده کردند. این کار به آنها امکان داد تا به نقشه‌برداری از حرکت کهکشان بپردازند و جرم کهکشان و نحوه توزیع آن را تعیین کنند.
رضا درویش می‌گوید هوادار متمول پرسپولیس بدون هیچ چشمداشتی مبالغی را برای مهیا کردن زیرساخت‌ها در اختیار این باشگاه قرار می‌دهد.
معاون قانون اساسی معاونت حقوقی رئیس جمهور گفت: دختر اهل زاهدان که نیازمند پیوند کلیه از مادر خود بود، با کمک سامانه پیگیری اجرای قانون اساسی، پیوند خود را به صورت موفقیت آمیز انجام داد.
وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه‌ای تصریح کرد: حمله صبح امروز با هواپیماهای بدون سرنشین به‌مسکو بدون کمک ایالات متحده و ناتو به کی‌یف امکان‌پذیر نبود.
مدیر اندیشکده اقتصاد مقاومتی، با تأکید بر اینکه طرح نهضت ملی مسکن یک طرح مولد در کشور است، گفت: ما بدون استفاده از ظرفیت نظام بانکی نمی‌توانیم ساخت مسکن را در کشور توسعه بدهیم..
سخنگوی دولت: از دوران دفاع مقدس گرفته تا دوران مبارزه با کرونا و نهضت کمک­‌های مومنانه، ایرانیان نشان داده­‌اند اجازه نخواهند داد برخی اختلاف سلیقه­‌ها، به عاملی جهت دودستگی و شکاف جدی در جامعه تبدیل شود و در بزنگاه­‌ها با تدبیر و تفاهم نسبی، مسائل را حل­‌و­فصل می­‌کنند. امر حجاب نیز جزئی از مفهوم کلی حیا و عفت است که جامعه ایرانی نسبت به اصل آن اتفاق نظر و اشتراک دیدگاه دارد. اساساً حیا و عفت عاملی برای وحدت ملی و امور هویت­‌ساز در جامعه ایرانی است.
بدون دخالت VAR یا همان کمک داور ویدیویی در مسابقات لالیگای امسال، جام از دست بارسا خارج می‌شد و رئال مادرید قهرمان می‌شد.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید مدعی است که آمریکا بدون تشدید تنش، برای اوکراین سلاح فراهم می‌کند.
دستیاران هوش مصنوعی ممکن است بتوانند دیدگاه ما را بدون اینکه متوجه شویم تغییر دهند. یکی از کارشناسان می گوید: "آنچه در اینجا جالب است میزان ظرافتی است که آنان در این کار از خود نشان می دهند".
مشکلات دوستی در دبستان اولین مسئله واقعی است که در آن فرزندان ما در رابطه با دیگران هستند بدون اینکه ما در کنار آن‌ها باشیم.
یکی از مقامات وزارت خارجه آمریکا می‌گوید: «داریم تلاش می‌کنیم که نیاز‌های اوکراین در میدان جنگ را برطرف کنیم.»، اما به گفته این مقام، واشنگتن در حال جنگ با روسیه نیست. دولت بایدن به دنبال کمک به اوکراین بدون تشدید درگیری با کرملین است. اساسا این همان استراتژی است که آلمان و فرانسه نیز آن را دنبال می‌کنند. هر دو کشور حتی نسبت به آمریکا تردید بیشتری نشان داده‌اند و تسلیحات بسیار کمتری عرضه کرده‌اند.
کاروان کمک های پزشکان بدون مرز، متشکل از ۱۴ کامیون کالا و تجهیزات وارد شمال غرب سوریه شد.
یک سیستم هوش مصنوعی هواپیمای آزمایشی لاکهید مارتین به نام VISTA X-62A را به مدت ۱۷ ساعت حین پرواز راهبری کرد.
رونالدو موفق شد اولین گل خود را برای النصر، از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.
رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به سیاست‌های اعلامی جدید بانک مرکزی و امیدواری فعالان اقتصادی به اثربخش بودن آن، از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست به بانک مرکزی کمک کنند تا سیاست‌های خود برای مدیریت بازار ارز را به شکل موفق اجرا و اعمال کند.
محققان می‌گویند این ماده الاستیکی کاملاً به‌تن‌هایی و بدون هیچ‌گونه تحریک یا دخالت بیرونی، می‌تواند ۲۰۰ برابر ضخامتی که دارد، بپرد. محققان یافته‌های خود را نشریه Science Advances منتشر کرده‌اند.
عضو هیات علمی دانشگاه علامه گفت: زمزمه هایی به صورت غیررسمی شروع شده که کسانی به اسم دلسوزی می خواهند دولت بودجه را بدون جداول اطلاعاتی ارائه دهد که دعا می کنم صحت نداشته باشد و فقط یک شیادی رسانه ای باشد. اگر کسانی فکر می کنند عدم شفافیت به دولت کمک می کنند تجربه احمدی نژاد در زمینه شفافیت گریزی چه کارنامه ای برای کشور رقم زد.
وزیر خارجه آمریکا اذعان کرد که خروج پرحرف و حدیث این کشور از افغانستان، به واشنگتن کمک کرده تا منابع خود را به سمت اوکراین هدایت کند.
افسانه چترنور، مهاجم ۲۴ ساله شهرداری سیرجان، طی هفت مسابقه در این فصل، ۱۱ گل برای این تیم به ثمر رسانده تا سبب صدرنشینی این تیم سیرجانی با تفاضل گل بهتر نسبت به خاتون بم شود.
اوتاویو پس از اینکه در جریان بازی پورتو و بنفیکا ضربه شدیدی به سر گونکالو راموس زد، از مجازات داور فرار کرد.
اوتاویو پس از اینکه در جریان بازی پورتو و بنفیکا ضربه شدیدی به سر گونکالو راموس زد، از مجازات داور فرار کرد.
یک عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا گفت که کنگره نمی تواند بدون اطلاع از راهبرد جو بایدن به کمک های مالی به اوکراین تا زمان نامعلوم ادامه دهد.
اعتراض به داوری در لیگ برتر و یا به طور کل در فوتبال ایران پدیده مرسومی است و می شود گفت تبدیل به بدعت و یا اپیدمی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ