امید قهوه که به صورت مشروط مالکیت باشگاه چوکا به او واگذار شده بود از این مسئولیت انصراف داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی جدید ذوب آهن اصفهان گفت: با بضاعتی که داشتیم تلاش کردیم که نقل و انتقالات را مهندسی کنیم. نقل و انتقالات ما تمام نشده و هنوز ادامه دارد.
عضو هیات مدیره استقلال ابراز امیدواری کرد با حل مشکلات مالی حجت کریمی از تصمیم خود برگردد.
رئیس دستگاه قضا گفت: در دستگاه قضائی تمام تلاش خود را برای کاهش مشکلات اقتصادی کارکنان عدلیه انجام میدهیم.
دامغان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از تلاش برای رفع مشکلات و مطالبات زندانیان استان خبر داد.
تیم فوتبال چوکای تالش همچنان درگیری مشکلات مدیریتی و سرمربیگری است و معلوم نیست این تیم متعلق به کدام شخص یا ارگان است.
مسئله اصلی و محوری کشور در سال جاری نیز، اقتصاد است. البته این به معنای نبود مشکل در بخش‌های دیگر نیست. در کشور مشکلات گوناگونی در زمینه‌های فرهنگی و سیاسی وجود دارد اما اگر دولت و مجلس و فعالان اقتصادی و گروه‌های مردمی جوان و پرانگیزه تمام تلاش خود را برحل مشکلات مردم قرار دهند، بسیاری از مسایل دیگر نیز حل خواهند شد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: به دنبال حل مشکلات منطقه کن هستیم و تلاش می کنیم تمام دستگاه‌های مربوطه را در راستای خدمت رسانی بهتر به اهالی کن و روستاهای سولقان درگیر کنیم.
رئیس فدراسیون شطرنج با تاکید بر برنامه این فدراسیون برای جذب مربی خارجی گفت: البته در این زمینه مشکلاتی داریم طوریکه به همکاری با مربیان خارجی در خارج از کشور هم راضی شده ایم.
رئیس فدراسیون شطرنج با تاکید بر برنامه این فدراسیون برای جذب مربی خارجی گفت: البته در این زمینه مشکلاتی داریم طوریکه به همکاری با مربیان خارجی در خارج از کشور هم راضی شده ایم.
رئیس فدراسیون شطرنج با تاکید بر برنامه این فدراسیون برای جذب مربی خارجی گفت: البته در این زمینه مشکلاتی داریم طوریکه به همکاری با مربیان خارجی در خارج از کشور هم راضی شده ایم.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضور مردم واقعا فوق‌العاده و باشکوه بود، من امیدوار هستم که مسئولین از این حضور مردم انرژی بگیرند و بعد با تمام توان و با تکیه بر عقل، خرد و مشورت تلاش کنند تا مشکلات مردم را برطرف کنند.
عضو هیات مدیره انجمن گردشگری معلولان از تلاش این انجمن برای تهیه نقشه راه گردشگری معلولان خبر داد و گفت: در نظر داریم، مشکلات سفر معلولان را اولویت بندی کنیم.
قم- مرجع تقلید شیعیان تلاش برای حل مشکلات مردم توسط مسئولان با روحیه جهادی را امری ضروری برشمرد.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه باشگاه تمام تلاش خود را کرده تا مسائل مالی تأثیری در روند بازیکنان نگذارد، گفت: مشکلات مالی حل شده و دغدغه‌ای وجود ندارد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: تلاش داریم با تکمیل هرچه سریع‌تر بیمارستان امام علی(ع) در نجف و استقرار کادر درمان مجرب، گره‌گشای مشکلات درمانی زائران در عراق باشیم.
رئیس جمهور گفت: افرادی که وارد شوراهای شهر و روستا می‌شوند باید در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند.
مهدی رجب‌زاده پس از پیروزی برابر شهرداری همدان به تمجید از بازیکنان تیمش پرداخت.
تفاهم‌نامه همکاری بین حوضه آبریز رودخانه اترک و حوضه‌های شمالی و موسسه تحقیقات آب به‌منظور حل مشکلات هیدرولیکی و اکولوژیکی دریای خزر به امضا رسید.
باشگاه پرسپولیس در تلاش است هر چه زودتر بزرگترین چالش کادرفنی و بازیکنان این تیم را حل کند.
وزیر پیشنهادی رفاه گفت: من وارث مجموعه‌ای بودم که در کف خیابان بازنشستگان اعتراض کرده و به دنبال احقاق حقوق خود بودند بنابراین با سعی زیاد توانستیم مشکلات بازنشستگان حل شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تلاش می‌کنیم مشکلات عادی برای بحث کسب و کار مردم را مرتفع کنیم تا کسب و کارها بیش از این آسیب نبینند.
محمد نصرتی به دلیل مشکلات چوکا تالش از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد تا شرایط عقاب‌ها همچنان پیچیده باشد.
در شرایطی که شیخ دیاباته مشکلات خانوادگی را مانعی برای بازگشت به فوتبال ایران و اینبار حضور در پرسپولیس مطرح کرده، این باشگاه امیدوار به ادامه مذاکره و راضی کردن این مهاجم است.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تسلیت به بازماندگان قربانیان سیلاب‌های مرگبار اخیر در کشور، بر لزوم پیش‌بینی‌های لازم برای کاهش آسیب‌ها و تلفات بلایای طبیعی تاکید کرد و از مسئولان خواست تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات سیل‌زدگان به کار گیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ