قایقران تیم ملی روئینگ ایران گفت: 12 سال است در تیم ملی حضور دارم مشکلات از 12 سال پیش تا کنون همیشه وجود داشته، گاهی کمتر بوده گاهی بیشتر و هیچ وقت به گونه ای نبوده که مشکلاتی نداشته باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمونه دوپینگ ملی‌پوش کوراش ایران مثبت شد که به مدت چهار سال از تمامی فعالیت‌های ورزشی محروم می‌شود.
شنیده می شود که برای حضور در تیم امید، هفت بازیکن استقلال توسط رضا عنایتی رجیستر شده اند که نام سیدحسین حسینی و ارسلان مطهری نیز در این فهرست دیده می شود.
با تصمیم کادر فنی تیم ملی و فدراسیون کشتی، محمدرضا گرایی در بازی‌های آسیایی حضور نخواهد داشت.
معاینات پزشکی اعضای کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی در حالی پیگیری می‌شود که تاکنون ۳۸۳ ورزشکار و مربی در هر دو بخش مردان و بانوان تحت معاینه قرار گرفته اند.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که از امیدهای مدال آوری در بازی‌های آسیایی است در حالی تنها با یک مربی عازم هانگژو می‌شود که از یک سهمیه در اختیار دیگر به جا استفاده نشده است.
قرعه‌کشی والیبال بازی‌های آسیایی هانگژو: ایران در گروه آسان
کمیته ملی المپیک با تکیه به شعار کیفی گرایی اقدام به کاهش سهمیه‌ها برای بازی‌های آسیایی کرده اما ازطرفی شرایط اعزام ورزشکاری را مهیا کرده که جایی در اردوها و مسابقات دو سال اخیر نداشته است.
مدیر فنی صربستانی تیم‌ملی واترپلو ایران با تاکید بر این که هدف نخست تیم ملی کسب مدال بازی‌های آسیایی است، گفت: قطعا طی دو ماه آینده برای تحقق این هدف، تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.
با برگزاری رقابت‌های انتخابی ترکیب تیم ملی بوکس کشورمان در بازی‌های آسیایی هانگژو مشخص شد.
در حالی که حدود ۷۰ روز تا برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو فرصت باقی مانده و فردا قرار است جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی برگزار شود اما کماکان پاداش مدال‌آوران این دوره از مسابقات تعیین نشده است.
حدود ۲ دهه دیگر، بزرگ‌ترین رویداد هندبالی آسیا در اصفهان برگزار خواهد شد که سپاهانِ میزبان به‌عنوان قهرمان لیگ باشگاه‌های ایران در آن حاضر خواهد بود.
استاد بزرگ شطرنج ایران می‌گوید برای زندگی به فرانسه رفته و قرار است در بازی‌های آسیایی برای ایران مسابقه دهد.
رئیس فدراسیون هندبال به دنبال ابهام در اعزام تیم مردان به بازی‌های آسیایی چین گفت: اگر به این رقابت‌ها نرویم از مدار قهرمانی دور خواهیم شد.
در حالی که ۱۳۹ روز بیشتر به آغاز بازی‌های آسیایی باقی نمانده است هنوز ستاد عالی بازیهای آسیایی لیست نهایی رشته‌ها را اعلام نکرده و ورزشکاران برخی رشته‌ها در بلاتکلیفی مانده‌اند.
بازی‌های آسیایی هانگژو و سردرگمی ورزشکاران ایرانی
کاپیتان تیم ملی واترپلو ایران می‌گوید "کسب مدال نقره رقابت‌های قهرمانی آسیا برای واترپلوی ایران تاریخ سازی بود و امیدوار هستیم شاهد تدارک خوب برای تیم ملی در بازی های آسیاییی هانگژو چین باشیم."
رییس فدراسیون تیروکمان گفت: هیچ مشکلی برای حضور زهرا نعمتی در هر دو رویداد بازیهای آسیایی و پاراآسیایی وجود ندارد و بستگی به تصمیم خودش دارد که در هر دو رویداد شرکت کند یا فقط در بازیهای آسیایی حضور داشته باشد.
بازی‌های آسیایی هانگژو بازهم لغو می‌شود
به گفته سرپرست فدراسیون اسکواش، مسئولان وزارت ورزش و کمیته المپیک از این فدراسیون بابت حضور در بازی‌های آسیایی قول مدال‌آوری می‌خواستند اما وی از دادن این قول امتناع کرده است.
دارنده طلای مسابقات جهانی کاراته گفت: خوشحالم از اینکه بعد از چند دوره دوری کاراته از مسابقات رده سنی حالا بعد از 11 سال برای ایران مدال طلا کسب کردم.
هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حالی فردا تشکیل جلسه می‌دهد که قرار است پیرامون دو مسئولیت مهم در این کمیته و متصدیان آن تصمیم‌گیری لازم انجام شود.
عربستان سعودی به عنوان میزبان بازی‌های آسیایی زمستانی 2029 انتخاب شد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۲ میلیون و ۸۷۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۱ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۰۳۹ تن از ایشان وخیم است.
زمان جدید بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ اعلام شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ