با حضور علی خطیر در رأس مدیریت استقلال، حالا دیگر تمامی مدیران گذشته استقلال جدا شده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، به مدیران این باشگاه اعلام کرده که باید هرچه زودتر برای فروش چهار بازیکن اقدام کنند.
باشگاه النصر دقایقی پیش خبر داد که در حال حاضر در هتلی در شهر پاریس مذاکرات بین مدیران النصر و مارسلو بروزوویچ در جریان است.
ظاهرا مدیران آموزش و پرورش نگرانی چندانی ندارند. فرخ طبری رئیس اداره آزمون‌های مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش می‌گوید: «پیش بینی ما این است که ۱۰ تیرماه تمامی مدارس کشور بتوانند اعلام نتیجه اولیه امتحانات نهایی را انجام دهند.»
ظاهرا مدیران آموزش و پرورش نگرانی چندانی ندارند. فرخ طبری رئیس اداره آزمون‌های مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش می‌گوید: «پیش بینی ما این است که ۱۰ تیرماه تمامی مدارس کشور بتوانند اعلام نتیجه اولیه امتحانات نهایی را انجام دهند.»
مدیران رئال مادرید به زودی دیداری با مدیران اینتر خواهند داشت تا درباره جذب لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی، مذاکره کنند.
سنگربان سنگالی چلسی به تمامی توافقات لازم با مدیران الاهلی دست یافته و قرار است امروز در تست های پزشکی شرکت کند.
مدیرعامل بانک ملت با قدردانی ازسهامداران، مدیران و کارکنان بانک ملت بابت ثبت عملکردی خوب در سال گذشته، این عملکرد را مرهون حمایت های سهامداران و همراهی و تلاش تمامی دست اندرکاران بانک خواند.
مدیرعامل بانک ملت با قدردانی از سهامداران، مدیران و کارکنان بانک ملت بابت ثبت عملکردی خوب در سال گذشته، این عملکرد را مرهون حمایت های سهامداران و همراهی و تلاش تمامی دست اندرکاران بانک خواند و اظهار داشت: بانک ملت در سال گذشته با اتکا به این حمایت ها و تلاش ها، از بانک سوم به بانک اول تبدیل شد و دو ابربانک کشور را پشت سر گذاشت.
هواداران متعصب پاری سن ژرمن پس از تظاهرات علیه مدیران این باشگاه و لیونل مسی و نیمار، حالا قصد دارند دیدارهای این تیم را هم تحریم کنند.
رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند مدیران اینتر تصمیم خود را درباره آینده سیمونه اینزاگی، سرمربی‌شان گرفته‌اند و او فصل آینده روی نیمکت نراتزوری نخواهد نشست.
اهواز- رئیس جمهور، آب و فاضلاب و برق را جزو مسائل اولویت‌دار خوزستان عنوان کرد و گفت: مدیران استان به اجرای بدون اشکال طرح‌ها و تسریع در تکمیل پروژه‌های در حال احداث اهتمام داشته باشند.
از زمانی که آندره استراماچونی مربی ایتالیایی در استقلال مشغول به کار شد تا امروز مدیریت این باشگاه هفت بار تغییر کرد اما هیچکدام نتوانستند بدهی او را در سه سال و نیم گذشته پرداخت کنند.
خوان لاپورتا و تمام مدیران باشگاه بارسلونا همراه با کاروان تیم در ریاض عربستان حضور دارند و صبح امروز به بازی پادل مشغول شدند.
نمایش ضعیف فرلاند مندی در بازی روز گذشته مقابل ویارئال دیگر جای شکی برای مدیران رئال باقی نگذاشته و او در تابستان پیش رو فروخته خود شد.
تمام تلاش فعالان محیط‌زیست، شهروندان و برخی مدیران شهری، مقابله با بساز‌وبفروش‌هایی است که برای سود‌های چندصد میلیاردی، درختان و باغات را قربانی ساخت‌وساز‌های بی‌حدوحصر خود کرده‌اند. باغاتی در گذشته‌ای نه‌چندان دور، به برج‌باغ تبدیل شدند و حالا حفظ آن‌ها و درختان از اولویت‌هایی است که باید مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران: کشور ما از جمله کشورهایی است که تمام بلایای طبیعی در آن اتفاق افتاده و متاسفانه بعد از هر اتفاقی تمامی مسئولان و مدیران شهری غافلگیر شده و به دنبال راهکار و چاره هستند؛ در صورتی که رکن اول مدیریت بحران اتفاقات پیش‌گیرانه قبل از حادثه است.
مهاجم قرضی لورکوزن با عملکرد خودش شاخک‌های مدیران چلسی را دوباره تکان خواهد داد.
رییس هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان از حمایت کامل مدیران تیم در مسیر صعود قهرمان اسبق لیگ برتر به سطح اول فوتبال ایران خبر داد.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: با توجه به هشدار وقوع طوفان در تهران مدیران بحران مناطق ۲۲گانه در آماده باش کامل قرار گرفتند.
طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، تا قبل از جام جهانی مشخص خواهد شد که مکس آلگری در یوونتوس ماندنی است یا برکنار خواهد شد.
در این جلسه مدیران و کارآفرینان استارتاپی ضمن اشاره به ضعف‌ها و چالش‌های سامانه سوئیچ بیمه مرکزی و مشکلات‌شان در این راستا، خواستار حل چالش‌های این نهاد سیاست‌گذار با شرکت‌های دانش‌بنیان این حوزه شده و قول‌های مساعدی را هم دریافت کرده‌اند.
مدیران منچستریونایتد دیگر تصمیمی برای جذب فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، ندارند.
معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش گفت: از روز شنبه هفته آینده تا روز دوشنبه یعنی ۳ روز کاری تمامی ۷۳۱ رئیس آموزش و پرورش گرد هم خواهیم آمد.
مدیریت بازار ارز بدون حراج ذخایر ارزی کشور

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ