براساس ماده ۴۸ آیین دادرسی کیفری، هر شخصی از همان ابتدای بازداشت می‌تواند از حضور وکیل بهره‌مند شود، اما این وکیل محدودیت‌هایی دارد؛ مثل اینکه بیشتر از یک ساعت نمی‌تواند با شما ملاقات کند و باید تمامی موارد محرمانگی را رعایت کند. ولی این ماده تبصره‌ای هم دارد که چالش‌ها و بحث‌های زیادی پدید آورده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تنها تصویری که تراکتوری‌ها پس از شکست مقابل سپاهان از تمرینات تیم در کانال تلگرامی منتشر کرده‌اند، همین عکس است.
آینده سرخیو راموس، مدافع باتجربه اسپانیایی، همچنان نامشخص است.
انگار تنها و بی‌کس در دل اراضی خشک و بایر اطراف ایستاده باشند، تنها همدیگر را داشتند. برج‌های «آ. اس. پ» روزگاری شبیه سه قلو‌های افسانه‌ای بودند که اولین ساکنان اراضی اطراف بزرگراه کردستان و محدوده جنوب محله شیراز به شمار می‌رفتند. ماجرای تولد این برج‌ها را در ادامه بخوانید.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد که ایروان و باکو با رعایت موافقت‌نامه‌های صورت گرفته می توانند به حل بحران قره‌باغ کمک کنند.
محمود علیزاده‌طباطبایی با بیان اینکه متهم ردیف اول‌ پرونده هواپیمای اوکراینی اپراتور است‌، گفت: به‌رغم تاکید مکرر مقامات که می‌گویند تنها دچار خطای انسانی شده، سه سال است که در بازداشت به سر می‌برد.
بر اساس «آرشیو خشونت اسلحه» آمریکا، از ابتدای سال نو میلادی در این کشور دست کم ۶۶ نفر در تیراندازی‌های جمعی کشته شده‌اند!
دروازه بان پیکان در دو بازی حساس این تیم مقابل پرسپولیس و سپاهان دروازه‌اش را بسته نگه داشت تا خودروسازان به یک آمار ویژه برسند.
پله با سه قهرمانی جام جهانی به عنوان پرافتخارترین بازیکن این مسابقات در طول تاریخ شناخته می‌شود.
رسانه های عبری از سه عملیات مقاومت فلسطین در اطراف نابلس واقع در کرانه باختری طی کمتر از سه ساعت خبر دادند.
کروات‌ها حداقل انتظار دریافت یک جایزه انفرادی در جام جهانی 2022 را دارند.
موضوع پاداش اهدایی به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی، به یکی از حواشی جذاب این روزهای فوتبال ایران تبدیل شده است.
ستاره بی‌چون و چرای قرن بیست و یکم ورزش فوتبال آخرین شانسش برای قهرمانی جهان را دنبال می‌کند.
دور دوم مرحله گروهی جام جهانی با معرفی سه تیم صعود کننده به پایان رسید.
تمرین تیم ملی ایران تنها 20 دقیقه با حضور خبرنگاران برگزار شد، روزی که آیتم مهمش انجام بازی تنیس فوتبال بود.
پرونده تیم ملی کاراته ایران با تنها یک مدال طلا بسته شد و سایر کاراته کاهای ایران در هر سه رده سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات خارج شدند
دیدار تراکتور و ملوان از اهمیت ویژه ای برای هر دو تیم برخوردار است؛ آنها به دنبال هر سه امتیاز هستند تا تعطیلات آرامی داشته باشند.
در آخرین رده‌بندی فدراسیون جهانی تیراندازی تنها سه ورزشکار ایرانی ارتقاء داشتند.
در آخرین رده‌بندی فدراسیون جهانی تیراندازی تنها سه ورزشکار ایرانی ارتقاء داشتند.
سه گل به بایرن مونیخ زدم. بعد از بازی گفتند بازیکنان بایرن مونیخ مست بودند که گیج می‌زدند و سه گل خوردند. بکن باوئر به خبرنگار ایرانی گفت ما در مهمانی هم مشروب نمی‌خوریم، قبل بازی جای خود دارد
از چهار تیم حاضر در گروه دوم مرحله مقدماتی جام جهانی تنها شاگردان کارلوس کی روش توانستند دیدار تدارکاتی خود را با پیروزی پشت سر بگذارند.
کشتی‌گیران ایرانی الاصل در ترکیب تیم‌های صربستان، آلمان و آذربایجان به سوژه رسانه‌ها در مسابقات قهرمانی جهان تبدیل شده است. علی ارسلان بل دوبنده صرب‌ها فینالیست شد و مقابل غنی‌زاده از آذربایجان کشتی می‌گیرد!
شاگردان بردیف امروز در تبریز به دنبال کسب اولین پیروزی فصل خود مقابل هوادار هستند.
فوتبال سه دفاعه در لیگ برتر هنوز خیلی طرفدار پیدا نکرده است. با این حال فصل گذشته چند تیم در لیگ برتر بودند که سه دفاعه فوتبال می کردند.
جلسه علنی مجلس به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد و سوال تعدادی از نمایندگان از وزیر ورزش و جوانان در دستورکار قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ