دماوند- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور هراز و محور قدیم بومهن- تهران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محور چالوس حدفاصل بیلقان تا سرودار و محدوده آتشگاه مسیر (جنوب به شمال) دارای ترافیک سنگین است.
ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال - جنوب محدوده نساء و در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت تردد روان است.
سرهنگ یدالله جهان‌تاب اظهار داشت: در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان حدفاصل شهرستانک تا نسا، ترافیک خودرو فوق سنگین گزارش شده است.
جاده هراز از ساعت ۱۴ تا ۲۲ امروز در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب بصورت مقطعی یکطرفه خواهد شد.
تهران- معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از ترافیک سنگین در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران- پردیس در مسیر جنوب به شمال خبر داد.
مرکز مدیریت راههای کشور از ترافیک سنگین در محور شمال به جنوب جاده چالوس و هراز خبر داد.
سرهنگ شیرانى اظهار کرد: شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا مجلار و محدوده‌های پل دزدبن، انارک، هزارچم، پیچ سرهنگ، سه راهی دیزین، گچسر و نساء هستیم.
دماوند- رئیس پلیس‌راه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در جنوب به شمال محورهای فیروزکوه و آزادراه تهران- پردیس و محور قدیم تهران- بومهن خبر داد و گفت: تردد در محور هراز پرحجم اما روان است.
به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین در محدوده جنوب به شمال محور فیروز کوه (دماوند)، آزاد راه قزوین –رشت (رودبار) و آزادراه کرج –قزوین (محدوده‌های هشتگرد و نظرآباد) ترافیک نیمه‌سنگین است.
آخرین وضعیت راه های کشور در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ نشان می دهد محور چالوس مسیر جنوب به شمال ترافیک سنگین است.
مرکز مدیریت راه های کشور وضعیت ترافیکی روز جمعه ۱۵ اردیبهشت را اعلام کرد. بر این اساس در برخی از محورها ترافیک، نیمه سنگین است.
اکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور هراز هستیم، ترافیک سنگین در محدوده لاسم و ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب محدوده‌های تونل شماره یک، محمدآباد، بایجان، گزنک و پیست آبعلی گزارش شده است و ترافیک در محدوده‌های سراوان و رودبار آزادراه رشت- قزوین و محدوده جاجرود در آزادراه پردیس-تهران سنگین است و محدوده‌های هشتگرد و پل فردیس در آزادراه قزوین-کرج نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.
حجم ترافیک در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل آب اسک تا گزنک و محدوده‌های وانا و سه راهی چلاو، آزادراه قزوین - رشت حدفاصل منجیل تا رودبار، آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده سرک تا انتهای مسیر، محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند، آزادراه تهران – پردیس محدوده عوارضی اول و در محور قدیم تهران – پردیس محدوده کمربندی سعید آباد سنگین گزارش شده است.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل ماسال تا مجلار و محدوده‌های مکارود و هزارچم و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده‌های بایجان، شاهاندشت، گزنک و آب اسک گزارش شده است.
پلیس راهور اعلام کرد: در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز در مسیر شمال به جنوب وجود دارد.
مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: در دومین روز از تعطیلات نوروزی محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حد فاصل پیست آبعلی تا آب اسک و آزادراه قزوین - رشت محدوده رودبار دارای ترافیک سنگین است.
سرهنگ احمد شیرانی گفت: در حال حاضر در محور‌های شمالی شاهد ترافیک نیمه سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های امامزاده هاشم و سه راهی چلاو هستیم. همچنین ترافیک در محور شهریار ـ تهران محدوده میدان معادن نیمه سنگین بوده و ترافیک در آزادراه قزوین ـ کرج حدفاصل کردان تا مهرویلا و محدوده پل فردیس پرحجم گزارش شده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه تردد در مسیر شمال به جنوب روان است گفت: ترافیک در محور هراز مسیر (رفت و برگشت)، محدوده‌های پیست آبعلی و امامزاده هاشم نیمه سنگین و در مسیر شمال به جنوب محدوده‌های سه راهی چلاو، بایجان، گزنک و رینه، سنگین است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از افزایش ۵.۸ درصدی تردد در محورهای برون شهری و نیز ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب خبر داد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین و نیمه سنگین در محورهای شمالی از جمله چالوس، هراز و فیروزکوه (جنوب به شمال) خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در جاده چالوس مسیر جنوب به شمال خبر داد.
دماوند- رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: در حال حاضر ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال وجود دارد.
برابر آخرین گزارش‌های دریافتی در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نسا و محدوده سیاه بیشه هستیم. همچنین ترافیک در محور هراز در محدوده سه راهی چلاو و محدوده شاهاندشت پرحجم، اما روان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ