مرکز مدیریت راه های کشور وضعیت ترافیکی روز جمعه ۱۵ اردیبهشت را اعلام کرد. بر این اساس در برخی از محورها ترافیک، نیمه سنگین است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت شش صبح روز شنبه ۱۰ تیرماه محور‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.
مرکز مدیریت راه‌ها محدودیت‌های ترافیکی اعلام کرد محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۷ تیر تا روز شنبه ۱۰ تیر ماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد تردد موتور سیکلت‌ها بجزر موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه تا ۶ صبح شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و و بالعکس ممنوع می‌باشد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به تردد روان در محورهای چالوس، هزار و فیروزکوه اعلام کرد: امروز شنبه سیزدهم خردادماه، حجم ترافیک در آزاد راه قزوین- کرج محدوده پل فردیس سنگین است.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت تا روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ روز شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، در مورد محور‌های دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: آزادراه کرج - قزوین، آزادراه تهران - کرج، آزادراه قزوین - کرج، آزادراه کرج - تهران، محور قرچک - ری، آزادراه تهران - قم، آزادراه تهران - ساوه، آزادراه قم - تهران، محور امامزاده هاشم - تقاطع سراوان و آزادراه قزوین - رشت بیشترین تردد در ۲۴ ساعت گذشته را داشتند.
جاده چالوس به دلیل بارش برف و ریزش سنگ مسدود شده و بار ترافیکی جدیدی وارد این محور نشده است، اما در محدوده پل زنگوله تا سیاه بیشه در مسیر جنوب به شمال ترافیک پرحجم است. اقدامات لازم برای تخلیه بار ترافیکی این مسیر در حال انجام است و تا زمان انسداد این محور تردد از مسیر‌های جایگزین هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت انجام می‌شود.
عبور و مرور انواع موتور سیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها، محور‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و سایر محور‌هایی که ضرورت ایجاب کند ممنوع است.
موتور سیکلت به استثنای موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۰ اسفند از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در محور چالوس و بارش باران در محورهای هراز و فیروزکوه و آزاد راه تهران - شمال خبر داد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محورهای قزوین- کرج محدوده پل فردیس و شهریار-تهران محدوده میدان معادن خبر داد.
آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۵۰۸ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۰.۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ الی ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ از محورهای کرج -چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام تردد روان در تمامی محورهای شمالی از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج و محورهای شهریار-تهران و ساوه-همدان خبر داد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال و آزادراه قزوین کرج حد فاصل استاندارد تا پل کلاک خبر داد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی خبر داد و جدیدترین وضعیت ترافیکی راه‌ها را گزارش کرد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در محورهای چالوس و هراز خبر داد.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۱۸ آبان تا روز شنبه ۲۱ آبان در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ روز شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.
تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از فردا سه شنبه ۱۲ مهرماه تا روز شنبه ۱۶ مهرماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ فردا تا ساعت ۶ روز شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.
داده‌های ترافیکی در خصوص وضعیت محورهای شمالی حاکی از ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا گچسر و محدوده سیاه بیشه است.
مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه های کرج-تهران و تهران-ساوه و همچنین محورهای منتهی به مرزهای مهران و شلمچه خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج گفت: در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت تردد روان است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام تردد روان در محورهای شمالی از ترافیک سنگین آزادراه قزوین - کرج خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ