دماوند- رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: در حال حاضر ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهریار- رئیس پلیس راهور غرب استان تهران از ترافیک سنگین در در بر خی از مقاطع محور شهریار- تهران خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک امروز پایتخت امروز همانند روزهای گذشته از ساعت ۵:۳۰ شروع شده و طرح جناغی ها در حال انجام است
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محورهای شمالی خبر داد و گفت: محور شهریار – تهران در برخی مقاطع با ترافیک سنگین همراه است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن اعلام مسدود بودن محور هراز تا ۹ خرداد به دلیل انجام عملیات راهداری از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس در برخی از مقاطع خبر داد.
مرکز مدیریت راه های کشور وضعیت ترافیکی روز جمعه ۱۵ اردیبهشت را اعلام کرد. بر این اساس در برخی از محورها ترافیک، نیمه سنگین است.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حجم ترددها در معابر اصلی و فرعی شهر تهران روبه افزایش، ولی روان است.
پلیس راهور اعلام کرد: در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز در مسیر شمال به جنوب وجود دارد.
براساس این گزارش، آخرین وضعیت جوی نشان می‌دهد که برخی از محور‌های استان‌های البرز، مازندران، زنجان، سمنان، کردستان و چهارمحال و بختیاری دارای بارش برف و باران و برخی از محور‌های استان‌های تهران، قزوین، خراسان رضوی و گیلان دارای بارش باران هستند.
کرمی گفت: همچنین ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج -قزوین محدوده مهرویلا و پل فردیس نیمه سنگین گزارش شده است؛ همچنین ترافیک در خط شمالی آزادراه تهران - کرج - قزوین در برخی مقاطع پرحجم است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های خراسان شمالی و گلستان خبر داد و گفت: محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه ساوه - تهران و بارش باران در برخی محورهای همدان، کردستان و کرمانشاه خبر داد.
مرکز مدیریت راه های کشور آخرین وضعی راه ها را اعلام کرد که بر اساس آن ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور چالوس محدوده‌های «انارک» و «هزارچم» نیمه سنگین گزارش شده است.
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: ترافیک در آزادراه کرج – قزوین محدوده پل حصارک، آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، آزادراه تهران – قم و بالعکس محدوده کمالیه و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع سنگین است.
طبق آخرین اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور در برخی مسیرهای محور چالوس و آزادراه قزوین - رشت و برخی مسیرهای رفت و برگشت آزادراه تهران - کرج - قزوین ترافیک سنگین است.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس، از بارش برف و باران در برخی از محورهای چهار استان کشور خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در برخی محورهای استان‌های زنجان و کرمان خبر داد.
برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، البرز، تهران، قزوین، قم، مرکزی، اصفهان، لرستان، کرمانشاه، ایلام، زنجان، کردستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، یزد واقع همدان بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های بوشهر و خوزستان گزارش شده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک نیمه سنگین در برخی از مقاطع جاده‌های هراز و چالوس و چهار محور مواصلاتی دیگر خبر داد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، مازندران و گیلان گزارش شده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی خبر داد و جدیدترین وضعیت ترافیکی راه‌ها را گزارش کرد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج خبر داد و برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی را بارانی اعلام کرد.
جانشین رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به دلیل اینکه در برخی از معابر شکستگی درخت و سقوط اجسام را داشتیم ترافیک در برخی از معابر شهر سنگین گزارش شده است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام بارش باران در برخی از محورهای استان های شمالی ، غرب و شمال غرب کشور از ترافیک سنگین در آز ادراه تهران - ساوه خبرداد.
ترافیک نیمه سنگین در محور ایلام - پایانه مرزی مهران وبالعکس در برخی از مقاطع اعلام شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ