مرکز مدیریت راههای کشور از ترافیک سنگین در محور شمال به جنوب جاده چالوس و هراز خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محورهای شمالی و ترافیک سنگین آزادراه‌های پردیس-تهران و قزوین-کرج خبر داد.
بررسی آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی کشور نشان می‌دهد؛ جاده هراز ترافیک سنگین است اما در محور فیروزکوه تردد روان گزارش می‌شود.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محورهای شمالی خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محورهای شمالی خبر داد و گفت: محور شهریار – تهران در برخی مقاطع با ترافیک سنگین همراه است.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از افزایش ۲۴ درصد تردد در جاده‌های کشور، ترافیک سنگین در محور‌های شمالی و یکطفره شدن جاده چالوس تا اطلاع ثانوی خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام تردد روان درمحورهای شمالی از ترافیک سنگین در آزاد راه‌های قزوین –کرج محدوده پل فردیس، خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ترافیک سنگین در آزادراه قزوین–کرج را اعلام کرد و گفت: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور آزادراه قزوین – کرج را دارای ترافیک سنگین و محورهای شمالی را دارای تردد روان اعلام کرد.
مرکز مدیریت راههای کشور از ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی شمال خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های خراسان شمالی و گلستان خبر داد و گفت: محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند.
آخرین وضعیت راه‌های کشور حاکی از ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور دارد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام تردد روان در محورهای شمالی از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین_کرج _ تهران خبر داد.
مرکز مدیریت راه های کشور از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیرهای رفت و برگشت خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام تردد روان در تمامی محورهای شمالی از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج و محورهای شهریار-تهران و ساوه-همدان خبر داد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال و آزادراه قزوین کرج حد فاصل استاندارد تا پل کلاک خبر داد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از تردد روان در محورهای شمالی کشور خبر داد و گفت: ترافیک در مبادی ورودی پایتخت سنگین است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام بارش باران در برخی از محورهای استان های شمالی ، غرب و شمال غرب کشور از ترافیک سنگین در آز ادراه تهران - ساوه خبرداد.
بر اساس اعلام مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، محورهای شمالی کشور از بار ترافیکی سنگین برخوردارند.
بر اساس اعلام مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، محورهای شمالی کشور از ترافیک سنگین برخوردارند.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از افزایش ۵.۸ درصدی تردد در محورهای برون شهری و نیز ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب خبر داد.
جانشین رئیس پلیس راهور با اشاره به اینکه تردد در هر دو مسیر محور مهران به ایلام برقرار است و این محور هنوز یکطرفه نشده است، گفت: دیگر اجازه خروج از کشور به زائران داده نمی شود.
مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز، دماوند و ایلام - مهران خبر داد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین و نیمه سنگین در محورهای شمالی از جمله چالوس، هراز و فیروزکوه (جنوب به شمال) خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام تردد روان در محورهای شمالی از ترافیک سنگین آزادراه قزوین - کرج خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ