حجم ترافیک در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل آب اسک تا گزنک و محدوده‌های وانا و سه راهی چلاو، آزادراه قزوین - رشت حدفاصل منجیل تا رودبار، آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده سرک تا انتهای مسیر، محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند، آزادراه تهران – پردیس محدوده عوارضی اول و در محور قدیم تهران – پردیس محدوده کمربندی سعید آباد سنگین گزارش شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال - جنوب محدوده نساء و در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت تردد روان است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محورهای چالوس و هراز خبر داد.
ترافیک در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه سنگین است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محورهای شمالی خبر داد.
مرکز مدیریت راههای کشور از ترافیک سنگین در محور شمال به جنوب جاده چالوس و هراز خبر داد.
مرکز مدیریت راه های کشور وضعیت ترافیکی روز جمعه ۱۵ اردیبهشت را اعلام کرد. بر این اساس در برخی از محورها ترافیک، نیمه سنگین است.
ترافیک در محدوده محورهای چالوس و فیروزکوه مسیرهای شمال به جنوب سنگین است.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از افزایش ۲۴ درصد تردد در جاده‌های کشور، ترافیک سنگین در محور‌های شمالی و یکطفره شدن جاده چالوس تا اطلاع ثانوی خبر داد.
پلیس راهور اعلام کرد: در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز در مسیر شمال به جنوب وجود دارد.
رفت و آمد روان در مسیر رفت و برگشت در جاده فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین– رشت برقرار است.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده شهرستانک خبر داد.
مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر رفت و برگشت و ترافیک روان در محور هراز، فیرروزکوه و آزاد راه تهران شمال خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در محور چالوس و بارش باران در محورهای هراز و فیروزکوه و آزاد راه تهران - شمال خبر داد.
در آزادراه پردیس – تهران محدوده کمرد ترافیک سنگین گزارش شده است و محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیر رفت و برگشت ترافیک روان دارند.
مرکز مدیریت راه های کشور از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیرهای رفت و برگشت خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه پردیس – تهران خبر داد و گفت: محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال دارای بارش باران هستند.
تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.
تردد روان در محور‌های هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت برقرار است. محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.
بر اساس اعلام مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، محورهای شمالی کشور از بار ترافیکی سنگین برخوردارند.
بر اساس اعلام مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، محورهای شمالی کشور از ترافیک سنگین برخوردارند.
داده‌های ترافیکی در خصوص وضعیت محورهای شمالی حاکی از ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا گچسر و محدوده سیاه بیشه است.
مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز، دماوند و ایلام - مهران خبر داد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین و نیمه سنگین در محورهای شمالی از جمله چالوس، هراز و فیروزکوه (جنوب به شمال) خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج گفت: در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت تردد روان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ