سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌گوید ژاپن هم بازی فوق العاده‌ای ارائه نداد اما اشتباهات بچگانه ایران و جو بازی اول منجر به شکست تیمش شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ژاپن با 15 بازیکن به ارومیه آمد تا در مسابقات قهرمانی مردان آسیا شرکت کند.
کاپیتان سابق تیم ملی والیبال گفت: در سنوات گذشته هم کمیته فنی فرمالیته بود و تنها یکی دو نفر تصمیمات غیرکارشناسانه برای والیبال می‌گیرند.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان با اشاره به دیدار تیمش مقابل ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا گفت: بازی مهم و تعیین کننده ای داریم اما بدون استرس هستیم.
در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر 17 سال آسیا تیم فوتبال ژاپن با نتیجه 3 بر 1 استرالیا را شکست داد.
ژاپن در ادامه روند بی نظیر خود دست به یک کار بزرگ و تحسین برانگیز زد.
تیم ملی والیبال کشورمان که نخستین دیدار خود در لیگ ملت ها را به ژاپن واگذار کرده بود، در دومین دیدار به مصاف تیم قدرتمند و عنوان دار لهستان رفت.
اتفاق بدتر اینکه ایران همچنان به روند نتیجه‌گیری بدش برابر سامورایی‌ها در لیگ ملت‌ها ادامه می‌دهد. این دو تیم برای پنجمین بار در این جام به مصاف هم رفتند که ژاپنی‌ها برای بار چهارم موفق شدند از سد والیبال ایران عبور کنند
مدافع میانی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: تیم ملی والیبال ایران قهرمان آسیاست اما ژاپن هم هیچوقت تسلیم نمی‌شود.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: با توجه به اطلاعات خوبی که دو تیم ژاپن و ایران از هم دارند و اینکه جزو قطب‌های قاره آسیا محسوب می‌شوند، فردا بازی خیلی سختی خواهیم داشت.
با انجام مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۶ سال بیلی جین کینگ کاپ قزاقستان، تیم ایران با ویتنام، ژاپن و قزاقستان هم گروه شد.
با انجام مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۶ سال بیلی جین کینگ کاپ قزاقستان، تیم ایران با ویتنام، ژاپن و قزاقستان هم گروه شد.
تیم ملی فوتسال ژاپن در حالی امروز در فینال تورنمنت تایلند به مصاف ایران می‌رود که مثل تیم کشورمان بیش از نیمی از بازیکنانش تجربه حضور در جام ملت‌های آسیا را دارند.
تیم ملی فوتسال ژاپن در حالی امروز در فینال تورنمنت تایلند به مصاف ایران می‌رود که مثل تیم کشورمان بیش از نیمی از بازیکنانش تجربه حضور در جام ملت‌های آسیا را دارند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ضمن ابراز رضایت از وضعیت تمرینی و آمادگی بازیکنان تیمش در اردوی ژاپن، اظهار امیدواری کرد که آنها بتوانند در دیدار پیش رو به همین اندازه خوب باشند و نتیجه بگیرند.
روزنامه «سان» به تمجید از رفتار اعضای تیم ملی ژاپن و هواداران این کشور پرداخت.
ژاپن امشب به عنوان دومین تیم آسیایی جواز حضور در مرحله حذفی جام جهانی را کسب کرد.
بعد از دو پیروزی بزرگ برای تیم های عربستان و ژاپن، دیگر نماینده آسیا هم موفق شد در بازی اول خود به یک امتیاز دست پیدا کند.
هواداران تیم ملی ژاپن پس از برد مقابل آلمان، کار تکراری و همیشگی خود را انجام دادند و ورزشگاه خلیفه را پاکسازی کردند.
سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن با بیان اینکه قبل از دیدار با ایران در فینال جام ملت‌های آسیا بعضی از تیم‌های ایران را آنالیز کرده بود، به سوال درباره بازی دوستانه با تیم کشورمان پاسخ شفافی نداد.
ملی پوش ایرانی تیم پالمای اسپانیا معتقد است که اگر ده بار دیگر با ژاپن بازی کنیم نتیجه حتی مساوی هم نمی شود.
تیم ملی ایران و ژاپن با شرایط متفاوتی از هم در بازی‌های گذشته به فینال راه یافته‌اند.
تیم ملی فوتبال آمریکا همگروه کشورمان در جام‌جهانی در یک بازی دوستانه با دو گل مغلوب ژاپن شد تا روز‌های بحرانی شاگردان گرگ برهالتر که در ۱۰ بازی اخیرشان تنها یک برد داشته‌اند، ادامه داشته باشد.
تیم ملی فوتسال ژاپن در دومین دیدار تدارکاتی خود مقابل برزیل هم شکست خورد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال تاکید کرد که شاگردانش تنها به منظور کسب پیروزی به مصاف ژاپن می‌روند و برای کسب امتیاز کامل از این دیدار، شانس هم دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ