اتفاق بدتر اینکه ایران همچنان به روند نتیجه‌گیری بدش برابر سامورایی‌ها در لیگ ملت‌ها ادامه می‌دهد. این دو تیم برای پنجمین بار در این جام به مصاف هم رفتند که ژاپنی‌ها برای بار چهارم موفق شدند از سد والیبال ایران عبور کنند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران عصر دیروز (پنج‌شنبه ۲۶ مرداد) در سومین بازی دوستانه خود که به فینال تدارکاتی مشهور است، موفق به شکست ژاپن شد.
ژاپنی‌ها که چندی پیش شایعه شده بود ممکن است با ترکیب اصلی به ایران سفر نکنند، گمانه‌زنی‌ها را برعکس کرده و با تمام قدرت خودشان را به ارومیه رسانده‌اند. این تیم صبح دیروز با ۱۵ بازیکن وارد ارومیه شد تا در نهایت ۱۴ بازیکن این تیم پس از ثبت‌نام نهایی در مسابقات شرکت کنند. نکته درخور توجه درباره فهرست ژاپن این است که تمامی نفراتی را که در لیگ ملت‌های جهان داشتند، با خود به ارومیه آورده‌اند
تیم‌های ملی والیبال زنان ایران و ژاپن در نخستین دیدار قهرمانی آسیا سال ۲۰۲۳ به مصاف یکدیگر می‌روند.
ران تاکاهاشی، ستاره تیم ملی والیبال ژاپن استوری جالبی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.
ران تاکاهاشی، ستاره تیم ملی والیبال ژاپن، یک استوری معنادار را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.
باخت ایران در دو بازی اول در رنکینگ جهانی ایران تاثیرگذار نبود. اما پس از شکست هلند مقابل ژاپن، هلندی‌ها در رنکینگ جهانی امتیاز از دست دادند و با ۲۴۰.۴۷ امتیاز و یک پله سقوط در رده یازدهم رده بندی قرار گرفتند. تیم ملی والیبال ایران که پیش از شروع هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۴۱.۰۵ امتیاز داشت، به لطف شکست هلند در رنکینگ جهانی یک پله صعود داشت و به رده دهم جهان رسید.
در پایان مرحله مقدماتی مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا، تیم‌های عراق و هند به عنوان حریفان تیم‌های مردان و بانوان ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شدند.
دبیر سابق فدراسیون والیبال گفت: ژاپن به روزهای نسل طلایی والیبال ایران نزدیک و حتی همانند نسل طلایی والیبال ایران شده است.
تیم ملی والیبال کشورمان در اولین دیدار خود مقابل ژاپن با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد اما لهستان در اولین دیدار خود مقابل فرانسه با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی برسد.
بازیکن سابق تیم ملی والیبال ضمن بر شمردن مشکلات این تیم در دیدار مقابل ژاپن، گفت: در چند سال اخیر زنگ خطر برای والیبال ما به صدا درآمده و باید تلاش بیشتری کنیم تا به جایگاهمان برگردیم.
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه هفته نخست خود در لیگ ملت‌ها برای سی‌امین بار در تاریخ برابر لهستان قرار خواهد گرفت.
شکست 3 بر 0 تیم ملی والیبال ایران در مسابقات لیگ ملت ها در مقابل ژاپن
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در لیگ ملت‌ها 2023 مغلوب ژاپنی شد که حمایت بیش از 10 هزار تماشاگر را در سالن مسابقه به‌همراه داشت.
والیبال ایران بار دیگر به سطح حریفان آسیایی برگشته و با تغییر نسل ، نتوانست جای ستاره‌های سابق را پر کند. استفاده از سه ترکیب مختلف در هر ست نشان از عدم شناسایی نفرات اصلی دارد.
تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت‌ها برای چهل و چهارمین بار در تاریخ برابر ژاپن قرار خواهد گرفت.
جدال حساس تیم شهداب ایران و پلیس قطر در مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به سود نماینده قطر به پایان رسید.
قرعه‌کشی مسابقات والیبال قهرمانی زنان ۲۰۲۳ آسیا انجام شد و شاگردان فاطمه رشیدی با تیم‌های ژاپن و هند همگروه شدند.
تیم ملی والیبال نشسته مردان در حالی امروز در مرحله حذفی برابر ژاپن رقابت خواهد کرد که در مرحله گروهی بدون هیچ باختی به عنوان تیم اول صعود کرد.
با باخت برابر هلند تیم ملی والیبال ایران با یک پله سقوط در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال رو به رو شد.
تیم ملی والیبال زنان ایران دیدار حساس برابر ژاپن را در شرایطی واگذار کرد که موفق شد یک ست از حریف قدرتمند خود بگیرد.
تیم ملی زنان ایران در سومین مسابقه این مرحله به مصاف ژاپن نایب قهرمان دوره قبل این مسابقات رفت و سه بر یک مغلوب شد تا نخستین ست باخته ژاپنی‌ها در این مسابقات را به این تیم تحمیل کرده باشد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین بازی خود در مسابقات قهرمانی آسیا از سد مستحکم ژاپن گذشت.
حریق گسترده در چند کارگاه و کارخانه در تهرانپارس
اختلاف امتیازهای رقم خورده در این تقابل آسیایی و شکست پرفاصله شاگردان عطایی آنهم مقابل تیم ژاپن که معمولا تسلیم محض تیم کشورمان بود، واقعا دوستداران والیبال ایران را نگران کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ