تیم ملی والیبال ژاپن با 15 بازیکن به ارومیه آمد تا در مسابقات قهرمانی مردان آسیا شرکت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - تیم ملی والیبال ژاپن دومین پیروزی خود در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا را به دست آورد تا با دو پیروزی و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شود.
در بازی ژاپن و تایلند از روز اول قهرمانی‌ آسیا یک عکس جذاب ثبت شده است.
لی هونگ فای از هنگ کنگ تنها داور زن بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ اولین قضاوت خود را در دیدار افتتاحیه انجام داد. روز شنبه تیم‌های ملی ژاپن و تایلند در ورزشگاه شش هزار نفری الغدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی ژاپن با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه بر صفر مقابل تایلند به پیروزی دست یافت. تیم ژاپن در این دیدار در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل تایلند به برتری رسید و نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها بدست آورد. جو مینگ از چین و لی هونگ فای از هنگ کنگ به‌عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور ۱۷تیم از امروز به میزبانی ایران در شهر ارومیه شروع شده و تا ۴شهریور ماه ادامه دارد.
سرانجام لیست نهایی تیم ملی والیبال ژاپن برای قهرمانی آسیا اعلام شد.
تیم ملی والیبال ایران در یک بازی دوستانه برابر حریف اصلی خود در راه قهرمانی آسیا به پیروزی رسید.
ران تاکاهاشی تفاوت زیادی با نسبت به دوره قبلی مسابقات قهرمانی آسیا داشته است.
در فاصله کمتر از یک هفته تا قهرمانی آسیا تنور این رقابت‌ها داغ‌تر از هر وقت دیگری است.
در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر 17 سال آسیا تیم فوتبال ژاپن با نتیجه 3 بر 1 استرالیا را شکست داد.
رایزن فرهنگی سفارت ایران در توکیو قهرمانی اوراواردز در لیگ قهرمانان آسیا را تبریک گفت.
چهار بازیکن خارجی الهلال عربستان امروز در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر اوراواردز ژاپن ماموریت حساسی خواهند داشت.
جوبیلو ایواتای ژاپن حد فاصل یک سال دو جام قهرمانی باشگاه های آسیا را از استقلال و پرسپولیس گرفت
ارشک محبی در دور نخست رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل آرش یوشیدا از ژاپن که فرزند جواد اسفنجانی از مربیان ایرانی کشتی در ژاپن است، با نتیجه سنگین ۱۰ بر صفر شکست خورد.
با انجام بازیهای مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا، چهار تیم نهایی این رقابتها مشخص شدند.
شاگردان وحید شمسایی شکست فینال جام ملت‌های آسیا مقابل ژاپن را در یک تورنمنت جبران کردند.
تیم ملی فوتبال ژاپن بعد از عربستان که توانسته آرژانتین پرستاره را شکست دهد، برابر تیم ملی آلمان که یکی از مدعیان قهرمانی در جام بیست و دوم است به پیروزی رسید تا شگفتی دوم جام را رقم بزند. نخستین دیدار گروه E بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه بین تیم های ژاپن و آلمان در ورزشگاه خلیفه دوحه برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک نماینده آسیا به پایان رسید.
تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک در آخرین دیدار مرحله مقدماتی موفق به شکست ژاپن دو شد تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شود.
تور آزاد والیبال ساحلی آسیا با پیروزی دو تیم ژاپن یک و قطر یک در نخستین روز مسابقات آغاز شد.
دروازه بان تیم ملی ژاپن ستاره شماره یک تیمش در دیدار فینال جام ملت های فوتسال آسیا بود.
دروازه بان تیم ملی ژاپن ستاره شماره یک تیمش در دیدار فینال جام ملت های فوتسال آسیا بود.
نیمه نخست بازی تیم های ملی فوتسال ایران و ژاپن در فینال مسابقات قهرمانی آسیا با نتیجه تساوی به پایان رسید.
در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا امروز سه شنبه تیم اندونزی با سرمربی ایرانی خود به مصاف ژاپن می‌رود.
با پایان مرحله مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا، هشت تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها مشخص شدند. ایران در این مرحله به مصاف تیمی می‌رود که ۲۰ روز پیش آن را شکست داده بود.
تعیین حریف تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی فوتسال قهرمانی آسیا به روز پایانی مرحله مقدماتی این رقابت‌ها کشیده شد اما تقابل با ژاپن یا عربستان دور از انتظار نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ