اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی در روزی که اولین جام قهرمانی خود را با تیم اینترمیامی به دست آورد، عنوان پرافتخارترین بازیکن فوتبال جهان را نیز به خود اختصاص داد.
فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال میامی با کسب اولین قهرمانی این تیم در لیگ کاپ آمریکا از یک برزیلی عبور کرد و عنوان پرافتخارترین فوتبالیست جهان را به خود اختصاص داد.
الهلال برای کسب قهرمانی در رقابت های جام باشگاه های عربی، به مصاف همشهری خود می رود.
پیکان تهران به زودی تمرینات خود را برای لیگ والیبال آغاز خواهد کرد.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران تمام مدال‌های با ارزش و جهانی خود در سالیان اخیر را رونمایی کرد.
عقد قرارداد باشگاه پیکان با 4 ستاره جوان والیبال ایران رسمی شد.
دومین شکست تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان، مقابل قهرمان پارالمپیک 2020 توکیو رقم خورد تا تیم کشورمان شانس صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی را از دست بدهد.
برزیل، پر افتخار ترین تیم جهان با برد کار خود در لیگ ملت‌ها را آغاز کرد.
کانادا با قهرمانی در مسابقات قهرمانی هاکی روی یخ مردان جهان، به پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها تبدیل شد.
شاگردان بهروز عطایی باید در مهرماه سال جاری هفت مسابقه در راه کسب سهمیه المپیک پاریس انجام دهند که در میان آنها بازی با برزیل و ایتالیا پرافتخارترین تیم‌های والیبال جهان قرار دارند.
تیم ملی برزیل پس از ناکامی در قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۲ با انگیزه بیشتر و بازپسگیری رنکینگ یک پای به مسابقات لیگ ملتها خواهد گذاشت.
تیم لبنیات هراز آمل با شکست پیکان در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان گام بلندی برای صعود به دیدار نهایی برداشت تا بهروز عطایی فاتح نخستین جدال مربیان باتجربه این رقابت‌ها باشد.
تیم ملی هندبال مردان ایران در دومین دیدار خود در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف فرانسه پرافتخارترین تیم جهان رفت و برابر این تیم مغلوب شد.
تیم ملی هندبال ایران در پنجمین بازی خود در جریان مسابقات قهرمانی جهان برابر فرانسه پرستاره شکست خورد.
تیم ملی هندبال مردان ایران در دومین دیدار خود از مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان باید به مصاف فرانسه برود.
تیم ملی هندبال مردان ایران در دومین دیدار خود از مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان باید به مصاف فرانسه برود.
بایستروس یکی از پرافتخارترین تیراندازان عضو این فدراسیون بود و یک ماه و نیم پیش در قالب تیم تیراندازی اسپانیا در رقابت‌های جهانی پاتایا شرکت کرد که مقام پنجم را به دست آورد. "
ملی‌پوشان هندبال ایران در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از آغاز رقابتهای قهرمانی جهان مقابل کره جنوبی پرافتخارترین تیم قاره آسیا پیروز شدند.
تیم والیبال پیکان به عنوان پرافتخارترین تیم قاره آسیا ماجراجویی خود در جام باشگاه‌های جهان را شروع خواهد کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: تیمی که 37 سال رنکینگ یک جهان است حقش بیش از این‌هاست و اگر توجه‌ها کمتر شود جایگاه‌مان را از دست می‌دهیم.
ویزای تیم ملی والیبال نشسته کشورمان که پیش از این با مشکلاتی مواجه شده بود، سرانجام صادر شد.
تیم ملی والیبال برزیل با پیروزی 3-1 برابر اسلوونی روی سکوی سومی قهرمانی جهان ایستاد.
تیم ملی والیبال ایران در بیستمین رویارویی خود با یکی از قدرتمندترین و پرافتخارترین تیم های دنیا نتوانست به پیروزی برسد و از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان بازماند.
برزیل بدون تردید پرافتخارترین تیم جهان است و ایرانی‌ها نیز، جنگجویان واقعی هستند. کسی از اینکه بازی دو تیم ایران و برزیل به ست پنجم کشیده شود، تعجب نمی‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ