تیم ملی فوتسال ژاپن در حالی امروز در فینال تورنمنت تایلند به مصاف ایران می‌رود که مثل تیم کشورمان بیش از نیمی از بازیکنانش تجربه حضور در جام ملت‌های آسیا را دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا با برناردو سیلوا به توافق شخصی رسید و منچسترسیتی هم موافقت خود را برای انتقال قرضی این ستاره پرتغالی به بارسا اعلام کرده است.
علاوه بر عثمان دمبله که شنبه جدایی اش از بارسا رسمی شد، باشگاه به فکر فروش سه بازیکن دیگر نیز است.
دلیل اصرار بارسلونا برای خرید برناردو سیلوا اعتقاد ژاوی است. او می گوید برناردو همان مهره ای است که بارسا برای قهرمانی در چمپیونزلیگ کم دارد.
دیاریو اسپورت امروز نوشت که بارسا قصد دارد برای جذب ژوائو فلیکس به اتلتیکو پیشنهاد معاوضه بازیکن بدهد.
عبدالصمد ازلزولی (عبده) که فصل قبل در فهرست مازاد ژاوی قرار گرفت و قرضی به اوساسونا رفت، دیشب به عنوان کاپیتان مراکش جام قهرمانی رقابت های زیر 23 سال آفریقا را بالای سر برد.
اگر مدیریت بارسلونا کاری انجام ندهد، سه‌شنبه هفته بعد ژاوی باید با 39 بازیکن در تمرینات کار کند که فشاری بی‌رحمانه را بر او وارد خواهد کرد.
بارسلونا در دو سال گذشته 13 بازیکن را بدون صرف یک یورو خریده است و برخی از آنها نیز بسیار درخشان کار کرده اند.
صورتهای مالی جدید باشگاه بارسلونا نشان می‌دهد این باشگاه درآمدی بین 310 تا 330 میلیون یورو به دست آورده است.
بر اساس گزارش‌ها در اسپانیا صبر بارسلونا از مقاومت آنسو فاتی و فران تورس مقابل جدایی از باشگاه به پایان رسیده و لاپورتا به هیچ وجه حاضر به حفظ آنها نیست.
رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند با وجود پیشنهاد شدن آدریان رابیو به بارسلونا این باشگاه تمایلی به جذب او ندارد حتی اگر به عنوان بازیکن آزاد باشد.
ژاوی در طول یک سال و نیمی که مربی بارسا بوده، دست به تحولات گسترده‌ای در تیم زده و تعداد بازیکنانی که از روز اول حضور او در تیم مانده‌اند، بسیار اندک بوده است.
جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا، از عملکرد مدیران این باشگاه در چند فصل اخیر و شرایط مالی بد آنها انتقاد کرد.
فرانک لمپارد به بازیکنان جوان چلسی اهمیت می‌دهد، آنقدر زیاد که امروز کاپیتان تیم زیر چهارده ساله‌های باشگاه را به تمرین تیم اصلی برده بود.
رافینیا، ستاره برزیلی بارسا، از تعویضش در دیدار امشب مقابل ختافه حسابی عصبانی شد.
آدا هگربرگ، ستاره نروژی، در آستانه پیوستن به باشگاه بارسلونا با گرانقیمت‌ترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال زنان و بالاترین دستمزد پرداختی است.
تیم ملی فوتسال ژاپن در حالی امروز در فینال تورنمنت تایلند به مصاف ایران می‌رود که مثل تیم کشورمان بیش از نیمی از بازیکنانش تجربه حضور در جام ملت‌های آسیا را دارند.
آندره گومز که اکنون برای لیل بازی می کند، پس از 1436 روز توانست در یک بازی لیگ گلزنی کند.
قاضی دادگاه شماره 10 بارسلونا امروز حکم داد که لالیگا باید قرارداد گاوی را ثبت کند و این ستاره 18 ساله از این پس بازیکن تیم اول باشگاه خواهد بود.
در اسپانیا گفته می‌شود بارسلونا ممکن است در صورت جدایی ممفیس دیپای، بازیکن سابق خود پی‌یر امریک اوبامیانگ را دوباره به خدمت بگیرد.
کارلوس روبرتو دی اولیویرا، ملقب به دینامیت، بزرگترین بازیکن تاریخ باشگاه واسکودوگاما که سابقه بازی برای بارسا را هم داشت، دیروز صبح از دنیا رفت.
مدیران بارسلونا تمهیدات جدیدی را برای حفظ امنیت و تمرکز بازیکنان این تیم در نظر گرفته‌اند.
ادوارد رومرو، نایب رئیس اقتصادی بارسلونا، امروز تایید کرد که این باشگاه در تابستان سال بعد نیز نیاز به فعال کردن اهرم مالی برای خرید بازیکن خواهد داشت.
اعلام شدن به عنوان بازیکن مازاد توسط بارسلونا و نیمکت‌نشینی در میلان موقعیت سرجینیو دِست در تیم ملی آمریکا را متزلزل کرده است.
یورگن کلوپ هم به جمع معترضان به سیاست‌های مالی باشگاه بارسلونا اضافه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ