هواداران تیم ملی ژاپن پس از برد مقابل آلمان، کار تکراری و همیشگی خود را انجام دادند و ورزشگاه خلیفه را پاکسازی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: ما الان در وزارت فرهنگ ۴ خبرگزاری داریم که کار تجمیع آن‌ها آغاز شده؛ ما دنبال کم کردن رسانه‌ها نیستیم بلکه به دنبال نزدیک کردن این خبرگزاری‌ها به سطح استاندار‌های حرفه‌ای هستیم.
حسن موسوی رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران به بیان توضیحاتی درباره وضعیت کودکان کار در کشور و درآمد بالای آن‌ها پرداخت و گفت: آمار چند سال پیش درباره درآمد کودکان کار نشان داده بود که این کودکان ۲۰ برابر مستمری که به خانواده‌های آن‌ها داده می‌شود، درآمد دارند.
کفش‌های مخصوص طبیعت گردی چند سوراخ اضافه دارند تا بند کفش خود را از آن‌ها رد کنید. با این کار کفش محکم‌تر در پا می‌ماند و پایداری بیشتری در هنگام راه رفتن خواهید داشت.
مگس‌ها عاشق زباله و مواد غذایی فاسد هستند. آن‌ها در غذا و گوشت فاسد تخم می‌گذارند. بنابراین، مطمئن شوید که غذای خود را در یخچال نگه دارید، روی آن را بپوشانید و زباله‌ها را در ظروف در بسته نگهداری کنید و البته سطل زباله را مرتباً خالی کنید.
کارشناسان می‌گویند چرت زدن کوتاه به افزایش بهره‌وری کسب و کار‌ها و کارمندان و همینطور سلامت آن‌ها کمک می‌کند.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: حالا که طالبان به خواسته قانونی مسئولین ایرانی جواب سربالا می‌دهد و حتی حاضر نیست هیأت کارشناسی ایرانی را برای راستی‌آزمائی ادعای خشکسالی و بی‌آبی هیرمند به افغانستان راه بدهد، اصحاب تطهیر دچار انفعال شده‌اند، اما هنوز هم حاضر نیستند از مسیر نادرستی که طی کرده‌اند برگردند.
نجفی بیان اینکه یک نهاد مشخص و رسمی در زمینه ساماندهی کودکان کار معرفی نشده است، گفت: با وجود تعداد متولیان متعدد، آمار کودکان کار در کشور و به ویژه در شهر تهران روز به روز در حال افزایش است.
قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: از جمله مهم‌ترین موضوعاتی که در سال جدید بر روی آن‌ها تأکید داریم، بورسیه‌ شغلی نخبگان و طرح‌های مسئله محور، استادمحور و دانشجومحور است.
فرهاد مجیدی از عملکرد شاگردانش در فصل جاری لیگ امارات ابراز رضایت و از آن‌ها تشکر کرد.
رسانه‌های معاند فارسی زبان، امروز عصبانی‌اند و سراسیمه‌تر از قبل دست به کار شده‌اند و با توجه به اینکه نمی‌توانند زنان و دختران داخل کشور را فریب دهند دست به دامان زنان و دختران ایرانی فراری به خارج از کشور شده‌اند و تلاش دارند تا با صحبت و گفتگو با آن‌ها و درواقع موضوع بی‌حجابی را با رونمایی از آن‌ها در داخل ایران ترویج دهند. اما در این قصه هم با شکست روبه‌رو شده‌اند و دیگر حنای شان رنگی ندارد و در واقع در این منجلاب دست و پا می‌زنند.
بعد از اینکه شرکت Samsung Semiconductor اجازه داد مهندسان این شرکت از ChatGPT برای کمک استفاده کنند، آن‌ها شروع به استفاده از آن برای رفع سریع خطا‌ها در کد منبع خود کردند و اطلاعات محرمانه مانند یادداشت‌های جلسات داخلی و داده‌های مربوط به عملکرد و بازده این شرکت به بیرون درز کرد.
ژاوی در نشست خبری ال‌کلاسیکو گفت که رئال شانس بیشتری برای پیروزی و رفتن به فینال دارد و اینکه جبران شکست 0-1 بازی رفت برای رئال کار دشواری نیست.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: با رسیدگی به درخواست‌ها ۲ هزار و ۳۴۰ کارگر در استان به کار بازگشته و یا از اخراج آن‌ها جلوگیری شد.
عضو شورای سیاستگذاری «صبح‌صادق» به حضور اصلاح‌طلبان در مناصب اجرایی نظام اشاره کرده و تاکید کرده آن‌ها از جمهوری اسلامی، شناخت خوبی دارند و «درک این نکته که نظام هرگز به دنبال خلق بحران برای خود نیست، کار دشواری به نظر نمی‌رسید»، اما اصلاح‌طلبان موضوع مسمومیت دانش‌آموزان یا به روایت «صبح صادق»، «بدحالی» برخی دانش‌آموزان را به «حملات شیمیایی و بیولوژیکی همنوا با دشمنان، حوادث مدارس را دقیقا کار افراد و نهاد‌های درون نظام دانستند.»
حذیفه، تک تیراندازی که در پلیس کار می‌کرد، گفت که او و همکارانش ابتدا از زنانی که برای کمک به آن‌ها مراجعه می‌کردند پنهان می‌شدند، زیرا "در تمام زندگی هرگز با زنان غریبه صحبت نکرده‌اند.
آنطور که رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده است، برای آن‌ها استخدام سرمربی داخلی به یک شرط در اولویت اصلی قرار خواهد گرفت.
اختراعات بزرگ گاهی آغاز ساده‌ای دارند. در سال‌های اخیر، سرویس‌های پخش زنده محبوبیت زیادی یافته اند، به علاوه‌ی برنامه‌هایی که به ما کمک می‌کنند با هر کسی در هر نقطه از دنیا ارتباط برقرار کنیم. اما شاید تعجب کنید اگر بدانید که فناوری وب‌کم برای نظارت بر یک قهوه جوش به وجود آمد.
مربی تیم‌ فوتبال گل‌گهر سیرجان معتقد است که تیم آن‌ها با بی دقتی و بدشانسی موقعیت از دست می‌دهند.
کودکان کار و خیابان از جنبه‌های مختلفی ممکن است دچار ضعف باشند، ما باید به آن‌ها کمک کنیم و تا حد ممکن این ضعف‌ها را برطرف کنیم.
برخی از مدیران شهری دست داشتن پیمانکاران شهرداری در زباله‌گردی که بخشی از آن‌ها کودکان زباله‌گردند را انکار نمی‌کنند. دستفروشان هم از اینکه برخی از نیرو‌های حریم‌بان شهرداری از آن‌ها برای سانت‌سانت پیاده‌رو‌ها اجاره می‌گیرند، گلایه می‌کنند. از دیگر نمونه‌های این موضوعات، پارکبان‌ها هستند که قرار بود جمع‌آوری شوند، اما در برخی از معابر پرتردد تهران افرادی هستند که پول می‌گیرند تا اجازه پارک خودرو را بدهند. اما آن‌ها هم برای ایستادن در این معابر باید بخشی از درآمد خود را به نیرویی از شهرداری تقدیم کنند.
مسئولان برگزاری فینال جام جهانی در اقدامی جالب توجه یاد و خاطره سه خبرنگاری که در طول مسابقات جان خود را از دست داده‌اند را گرامی داشته‌اند.
شغل‌های جاده‌ای امروزه دیگر کم کم مورد قبول همگان قرار گرفته‌است و مردم سعی می‌کنند با کار و تلاش و کسب روزی حلال معیشت خود را بگذرانند. در مقایسه با دو دهه گذشته، اکنون شغل‌ها جاده‌ای رشد کرده‌است و این شغل‌ها بسیار متنوع‌تر شده و علاوه بر خیابان‌ها، در جاده نیز کشیده‌شده است.
رنان دالزاتو، سرمربی تیم ملی والیبال برزیل تاکید کرد که تیمش کار دشواری برابر ایران خواهد داشت.
رهبر انقلاب هدف از دیدار با کارگران را قدرشناسی و تشکر از آنان و تأکید بر ارزش نفسِ کار برشمردند و با اشاره به نگاه اسلام به «کارگر» و موضوع «کار» گفتند: برخلاف نگاه استثماریِ نظام سرمایه‌داری و نگاه شعاریِ نظامِ فروپاشیده کمونیستی، نگاه اسلام به کارگر، قدرشناسانه و ارزش‌مدارانه است و بر همین اساس است که پیامبر اسلام (ص) بر دستان کارگر بوسه می‌زنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ