حمله شب گذشته برنامه فوتبال برتر به مینی کمپ تیم ملی، از آن چیزهایی بود که کمتر کسی فکرش را می‌کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص حمله مسلحانه افراد ناشناس به یک کیوسک در شهرستان چهاردانگه دستور تشکیل پرونده قضایی داد.
مونچی، مدیر ورزشی سابق سویا، به مصاحبه اخیر ایسکو مبنی بر درگیری با این بازیکن واکنش نشان داده است.
نماینده مردم تهران در مجلس در توئیتی با بیان اینکه معاون وزیر کشور در حال تدارک توهین و حمله به نمایندگان است نوشت: رفتار غیر اخلاقی و ناشیانه معاون سیاسی وزارت کشور بر خلاف توصیه رهبری مبنی بر همدلی سه قوه است و مسلما تحمل نخواهد شد.
بایرنی ها از نحوه جدایی لوکاس هرناندز مدافع میانی فرانسوی و پیوستنش به پی اس جی در این تابستان اصلا راضی نیستند.
لبرون جیمز برای اولین بار پس از ایست قلبی پسر 18 ساله‌اش در شبکه‌های اجتماعی متنی را منتشر کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس در توئیتی با بیان اینکه معاون وزیر کشور در حال تدارک توهین و حمله به نمایندگان است نوشت: رفتار غیر اخلاقی و ناشیانه معاون سیاسی وزارت کشور بر خلاف توصیه رهبری مبنی بر همدلی سه قوه است و مسلما تحمل نخواهد شد.
رییس جمهور پیشین آمریکا با تکرار این که میلی و وزارت دفاع آمریکا بوده‌اند که برنامه‌ای سری برای حمله نظامی به ایران داشتند، در بخش دیگری گفت: این اطلاعات سری است. ببینید، من به عنوان یک رییس جمهور می‌توانستن آن را فاش کنم. حالا نمی‌توانم. چون هنوز موضوعی محرمانه است.
هافبک ملی‌پوش استقلال نمایش مطمئنی در خط میانی ایران مقابل قرقیزستان داشت.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا اعلام کرد اوکراین برای ضد حمله علیه روسیه آمادگی دارد.
وحید قلیچ در ادامه حملات خود به یحیی گل‎‌محمدی باز هم در دعوای رسانه‌ای بین پرسپولیس و استقلال، طرف آبی‌های پایتخت را گرفت و جملات عجیبی را پیشکش سرمربی قهرمان لیگ کرد. منبع: توپ
وزیر خارجه اردن تهدید کرد در صورت شکست سوریه در انجام تعهدات خود مبنی بر جلوگیری از قاچاق مواد مخدر از طریق این کشور به اردن، به عملیات نظامی در خاک سوریه دست خواهد زد.
آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر حمله به یک کشتی در نزدیکی سواحل یمن خبر داد.
دادستانی قم اعلام کرد: در پی انتشار فیلمی مبنی بر ضرب و شتم و هتک حرمت یک بانوی محجبه توسط عده‌ای از خانم‌های بدپوشش در یکی از بوستان‌های قم، پرونده قضایی برای متهمان تشکیل و متهمان با دستور قضایی بازداشت شدند.
روزنامه همشهری وابسته به شهرداری تهران برای چندمین بار متنی علیه علی دایی منتشر کرده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه، اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر حمله ایران به کشتی تاجر رژیم صهیونیستی را اتهامی واهی علیه کشورمان دانست.
در پی انتشار گزارشی در روزنامه آمریکایی وال‌استریت‌ژورنال و ادعایی که در آن مبنی بر وجود تهدید «حمله‌ای قریب‌الوقوع» از سوی ایران به مواضعی در خاورمیانه مطرح شده بود، سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در گفتگو با همتای ایرانی خود در واکنش به این ادعا گفت، رسانه‌های غربی کارزاری برای ایجاد تنش‌زایی در منطقه خلیج فارس به راه انداخته‌اند.
با فرسایشی شدن بحران اوکران، گمانه‌زنی‌ها مبنی بر استفاده روسیه از بمب اتم قوت گرفته‌است. آیا براستی کرملین از بمب اتم استفاده خواهد کرد؟ تبعات کاربرد سلاح هسته ای حتی از نوع تاکتیکی چیست؟
در روزهای اخیر فیلمی مبنی بر حمله ماموران یگان ویژه به یک مغازه در فضای مجازی منتشر شد که در این مطلب واقعیت این فیلم بررسی می شود.
پنچ شنبه ۲۸ مهر ، اولین مینی ون اینرودز مسافربر تکمیل و بلافاصله راهی نمایشگاه خدمات و حمل نقل شهری در مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب شد.
رئیس شبکه دامپزشکی کاشمر گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی از شبکه بهداشت و درمان کاشمر مبنی بر حمله و گزش یک قلاده شغال به چند تن از اهالی روستای قوژد، کارشناسان دامپزشکی با همکاری اداره محیط زیست این شهرستان؛ اقدام به نمونه‌گیری از شغال کشته شده توسط اهالی کردند.
کنعانی بیان کرد: ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به اماکن و پایگاه‌های متعلق به ایران پوچ، باطل و بی اساس و مبتنی بر بهانه‌جویی و فرار به جلو است. حضور ایران در سوریه مستشاری و به درخواست رسمی دولت سوریه صورت گرفته و این ادعا‌ها باطل است.
فعالان حقوقی فلسطینی تاکید کردند که حمله نظامیان صهیونیست به دفاتر نهادهای حقوقی یک تصمیم سیاسی و در راستای جنگ علنی علیه شهروندان فلسطینی صورت گرفت.
رشد اقتصادی منطقه یورو در سه ماهه اول قوی‌تر از حد انتظار قبلی بود و آمار اشتغال نیز افزایش یافت.
رهبر انقلاب اسلامی در پاسخ به درخواست رئیس‌جمهور ترکیه، مبنی بر همکاری ایران برای مبارزه با گروه‌های تروریستی گفتند: ما در مبارزه با تروریسم مطمئناً با شما همکاری می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ