دادستانی قم اعلام کرد: در پی انتشار فیلمی مبنی بر ضرب و شتم و هتک حرمت یک بانوی محجبه توسط عده‌ای از خانم‌های بدپوشش در یکی از بوستان‌های قم، پرونده قضایی برای متهمان تشکیل و متهمان با دستور قضایی بازداشت شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان تهران از احضار احمد علیرضا بیگی نماینده مجلس شورای اسلامی به دادستانی تهران خبر داد.
اصفهان- دادستان کل کشور با اشاره به ورود دادستانی به موضوع مسمومیت دانش آموزان قم و بروجرد گفت: احتمالاتی وجود دارد اما نمی توانیم براساس احتمالات تصمیم گیری کنیم.
در چارچوب تحقیقات قضایی درباره ساختمان‌های تخریب شده در زلزله‌های ششم فوریه در ترکیه، تا کنون ۲۴۷ نفر با حکم دادستانی این کشور بازداشت شده اند.
ساوه- دادستان کل کشور با اشاره به ورود دادستانی به موضوع مسمومیت دانش آموزان قم و بروجرد گفت: احتمالاتی وجود دارد اما نمی توانیم براساس احتمالات تصمیم گیری کنیم.
دادستان کل کشور گفت: دادستانی کل کشور از لحظه نخست در مسئله مسمومیت دانش‌آموزان قم ورود کرده و با جدیت هر چه تمامتر این موضوع را پیگیری می‌کند.
معاون اول قوه قضائیه با اشاره به موضوعات رخ داده در مدارس قم و بروجرد گفت: با توجه به اهمیت موضوع دادستان قم با جدیت به این موضوع ورود پیدا کرده و این مسئله در حال پیگیری بوده، اما تاکنون نتیجه‌ای گرفته نشده است.
اراک- معاون اول قوه قضائیه گفت: دادستان قم با جدیت به موضوع مسمومیت دانش آموزان ورود پیدا کرده و پیگیر بوده اما تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.
هرچند که حالا حال عمومی همه حدود ۴۳۰ دانش‌آموز مساعد و خوب است و دلیل این مسمومیت طبق نظر دادستانی شهر قم، هنوز مشخص نشده، اما دانش‌آموزان می‌گویند که بوی بد ماهی در کلاس درس‌شان پیچید و بعد از آن بود که علایم مسمومیت در بین دانش‌آموزان شایع شد.
دادستان کل: اخبار واصله از یک جریان نگران کننده نوعی مسمومیت در بعضی از مراکز آموزشی قم نشان از احتمال اقدامات مجرمانه عمدی دارد.
دادستان کل کشور در خصوص چندین مورد مسمومیت در مدارس قم و نگرانی‌های به وجود آمده در این خصوص به دادستان قم ماموریت داد تا این موضوع را به صورت ویژه مورد پیگیری قرار دهد.
زینب موسوی، کمدین معروف اینستاگرامی در پستی نوشته است که مشمول عفو نشده و باید راهی زندان شود.
نیک ورز با اشاره به اینکه وی از مشمولان عفو اخیر رهبری بوده و از این موضوع اطلاع داشته است، گفت: متاسفانه وی برای دومین بار ۱۷ بهمن با مصرف فرآورده‌های دارویی به زندگی خود پایان داده است که سازمان پزشکی قانونی در حال بررسی به منظور اعلام نظر کارشناسی است.
هنوز چیز زیادی از حوادث اخیر مدارس در قم نمی‌دانیم، می‌دانیم که اقلا یکی از اعضای شورای تامین استان قم با برخی دانش‌آموزان حادثه دیده ملاقات کرده است، می‌دانیم که دادستانی استان قم قول پیگیری داده است و همین‌طور یکی از نمایندگان قم در مجلس گفته که موضوع در حال بررسی است، دو ماه و ده روز از اولین گزارش مسمومیت در مدارس قم گذشته است. دوازده مدرسه که اغلب آن‌ها دخترانه هستند، گزارش‌هایی از مسمومیت منتشر کرده‌اند، اغلب گزارش‌های مسمومیت در ساعت‌های نزدیک ظهر اعلام شده است.
در روزهای اخیر سخنان برخی مقامات قضایی و طرح‌ تعدادی از نمایندگان مجلس با موضوع حقوقی در مجلس، مورد توجه قرار گرفته و حواشی زیادی ایجاد کرده است. ابوالفضل تحریری، معاون دادستان قم در سخنانی گفته که «هر شخص نسبت به تولید محتوا، انتشار و به اشتراک گذاردن مطلب در صفحه خود، محتوای کامنت‌های دیگران در این صفحه و لایک مطالب دیگران مسوولیت قانونی دارد.»
ابوالفضل تحریری معاون دادستان قم در امور فضای مجازی: عضویت در صفحات گروه‌ها و کانال‌هایی که اقدام به انتشار مطالب غیرقانونی می‌کنند، تگ و هشتگ در راستای فراخوان‌ها و اقدامات گروه‌های غیرقانونی و ضد امنیتی، درج نظرات غیرمجاز سایر افراد در صفحه شخصی خود و درج این نوع نظرات در صفحه دیگران نیز از موارد مجرمانه در فضای مجازی است که برخورد قضایی به همراه خواهد داشت.
کتاب اولم همان‌طور که گفتم، مجوز نگرفت. وزیر ارشاد وقت که خود اهل کتاب بود، رمان را خواند و گفت درباره بحث ۸۸ هرچه که باشد، ما مجوز نمی‌دهیم. با این‌که رمان خاکستری بود. بعد، موضوع داستان «گذر خان» به ذهنم رسید. برای نوشتنش هم تحقیقات یکی‌دو ساله‌ای داشتم، زیرا برخی از جزئیات یادم رفته بود. از طرف دیگر، من طلبه مشهد بودم و اتفاقات داستان در قم می‌افتاد.
معاون دادستان کل در امور نظارت بر دادسرا‌ها و ضابطین سراسر کشور می‌گوید اخیرا طی بخشنامه‌ای از سوی دادستانی کل کشور به پلیس دستور داده شده است در سراسر کشور با قاطعیت با «کشف حجاب» برخورد کند.
آیت الله سید حسین موسوی تبریزی دادستان اسبق کل کشور و دبیرکل مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: این مردم چند بار می‌خواهند زندگی کنند؟ توقع یک مسلمان ایرانی بیشتر از یک انسان عادی نیست. جوانان، بزرگترها و حتی بچه‌ها را می‌بینیم که برای اولیات زندگی خود مشکل دارند و نمی‌توانند مشکلات خود را حل کنند؛ در مدرسه، دبیرستان، دانشگاه و... مشکل دارند، آقایان این‌ها را باید توجه کنند و بدانند که بیشترین مشکلات از شعار است.
دادستان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: الیاس رئیسی در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ فردی را به‌دلیل اختلافات خانوادگی به قتل رسانده بود؛ و در نهایت حکم قصاص این فرد در تاریخ ۳ دی ماه اجرا شد. همچنین وی در مورد پرونده ایوب ریگی گفت: این متهم به‌دلیل اختلافات شخصی فردی را با سلاح جنگی به قتل رسانده بود و در دادگاه به قصاص محکوم شد.
بنا به اعلام دادستانی پاریس، ضارب حادثه تروریستی اخیر در این شهر قصد هدف قرار دادن و کشتن خارجی های مقیم پاریس را داشته است.
عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروزه با توجه به تجربه شهر‌ها و کشور‌های مختلف جهان، آلودگی هوا، مسئله پیچیده‌ای نیست؛ بسیاری از آن‌ها با کار علمی، پژوهشی و مطالعاتی و هماهنگی در برنامه ریزی موفق شدند که آلودگی هوا را برطرف کنند، تا کی قرار است این وضعیت تداوم داشته باشد؟ شهروندان از ما سوال می‌کنند چرا ما باید در یک هوای آلوده نفس بکشیم؟ آیا تا به حال به آمار مرگ‌های ناشی از هوای آلوده توجه کرده‌ایم؟ اینکه هوای آلوده چه مقدار ضرر و زیان را متوجه کشور می‌کند؟ تعطیلی راه حل نیست
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: با توجه به اهمیت صنعت خودرو و بعد ملی آن، موضوعات نظارت بر قیمت گذاری شفاف، نحوه فروش خودروها و کیفیت محصول در دادستانی کل پیگیری می شود.
دادستانی اعلام کرد: پرونده‌های کلاهبرداری و اخلال تاج
بر طبق اسناد به دست آمده دادستان تهران در تاریخ دوم شهریور ماه ۱۴۰۱ یعنی۶ روز قبل از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای رسمی اعلام کرده برای ۳ مدیر فوتبالی در دادسرای تهران پرونده قضایی تشکیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ