با فرسایشی شدن بحران اوکران، گمانه‌زنی‌ها مبنی بر استفاده روسیه از بمب اتم قوت گرفته‌است. آیا براستی کرملین از بمب اتم استفاده خواهد کرد؟ تبعات کاربرد سلاح هسته ای حتی از نوع تاکتیکی چیست؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد به ادعاهای واهی غرب درباره استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین واکنش نشان داد.
در واکنش به اقدامات و اظهارات مخرب و مداخله جویانه انگلیس، الیزابت مارش کاردار سفارت انگلیس در تهران در غیاب سفیر، امروز توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
رسانه‌های فلسطینی بامداد چهارشنبه از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مناطقی در شمال و غرب نوار غزه خبر دادند.
رسانه‌های مطرح آمریکایی ضمن ارزیابی پیروزی رجب طیب اردوغان در انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه، این پیروزی را نشانه تقویت احساسات ملی‌گرایانه و لغو تبعیت از آمریکا در ترکیه قلمداد کردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: سیاستمداران غربی به جای مداخله در امور داخلی سایر کشور‌ها و نمایش چهره‌ای به ظاهر بشردوستانه از خود، بهتر است صدای اعتراضات شهروندان خود را بشنوند و وقت خود را مصروف تامین حقوق انسانی و مطالبات شهروندی آنان کنند.
دبیر ستاد حقوق بشر درباره واکنش مداخله جویانه اروپا در خصوص حکم اعدام یک تبعه ایرانی تروریست انتقاد کرد.
سخنگوی دولت گفت: امنیت و اقتصاد غرب آسیا را ملت‌ها و دولت‌های غرب آسیا می‌سازند، بدون دخالت خارجی.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: واکنش مداخله‌آمیز برخی مقامات غربی به موضوع مسمومیت مشکوک دانش‌آموزان عزیز دختر ایرانی، تداوم جنگ ترکیبی دشمن است.
رئیس کل دادگستری البرز با بیان اینکه معیارهای دوگانه اروپا و غرب، برخلاف ادعاهای مدعیان حقوق بشر است، گفت: هیچ منافع مادی در خارج از کشور ندارم.
مذاکره کننده ارشد هسته‌ای روسیه در خصوص مواضع ادعایی و تکراری غرب علیه ایران که در توئیت جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا آمده بود، گفت: «بروکسل نمی‌فهمد که چنین زبانی با مقامات ایران کار نمی‌کند.»
به دنبال برخی حواشی ایجاد شده درباره تبلیغات محیطی مسابقات باشگاهی غرب آسیا در ایران و تحریف نام خلیج فارس، فدراسیون بسکتبال بیانیه ای صادر کرد.
روابط پرتنش ایالات‌متحده و ونزوئلا زمانی تغییر جهت داد که ولادیمیر پوتین رییس‌جمهور روسیه در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ تصمیم گرفت به اوکراین حمله کند. واکنش غرب به حمله روسیه به اوکراین شامل تحریم‌ها علیه مسکو و همچنین کاهش توانایی صادرات انرژی از سوی روسیه باعث شد قیمت انرژی در جهان به صورت ناگهانی افزایش پیدا کند. بسیاری از کارشناسان معتقدند این افزایش قیمت انرژی اصلی‌ترین دلیل تغییر رویکرد دولت بایدن در قبال دولت نیکلاس مادورو بود.
اعزام تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان به مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا با حواشی همراه بود که مدیرعامل این باشگاه نسبت به این حواشی واکنش نشان داد.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز به فرمان «پوتین» درباره ممنوعیت فروش نفت از سوی مسکو به کشورهای غربی واکنش نشان داد.
کاخ کرملین در واکنش به ادعای کاخ سفید درباره آمادگی واشنگتن برای مذاکره با مسکو بر سر حل و فصل بحران اوکراین، اعلام کرد که روسیه آماده مذاکره است اما غرب باید درخواست‌های مسکو را بپذیرد.
میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه به تحرکات اروپاییها برای تعیین سقف قیمت برای نفت روسیه واکنش نشان داد.
مسئولان سوریه بیانیه وزارت امور خارجه فرانسه درباره تحولات شمال غرب سوریه را محکوم کردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تحریم‌های جدید کانادا علیه تعدادی از رسانه‌های داخل کشور گفت: تحریم رسانه‌ها و اهالی قلم ایران، نشانه پوچ بودن شعار غرب درخصوص دسترسی آزاد به اطلاعات است.
سازمان همکاری اسلامی از تصمیم جدید دولت استرالیا مبنی بر لغو به رسمیت شناختن غرب قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی استقبال کرد.
مقتدی صدر به انفجار تروریستی امروز در غرب کابل پایتخت افغانستان که به شهادت شماری از شیعیان هزاره منجر شد، واکنش نشان داد.
مقتدی صدر به انفجار تروریستی امروز در غرب کابل پایتخت افغانستان که به کشته شدن شماری از شیعیان هزاره منجر شد، واکنش نشان داد.
جامعه این ریا و تناقض را می‌بیند که مسئولان مدام به غرب حمله می‌کنند و پیوسته از بحران‌های غرب می‌گویند و از نظام جهانی جدید شرق‌محور و جاذبه‌ها و دستاوردهای ایران حرف می‌زنند ولی بعضا فرزندان خودشان زندگی در کشورهای توسعه‌یافتهٔ غربی را به ایران و روسیه و چین ترجیح می‌دهند.
معاون وزیر خارجه روسیه فرافکنی های کشورهای غربی از جمله اوکراین و آمریکا در خصوص بکارگیری سلاح اتمی در نبرد مسکو و کی یف را رد کرد.
وزیر دارایی سابق و نامزد کسب عنوان نخست وزیری انگلیس از حزب محافظه کار، مدعی شد: «حمله وحشیانه چاقویی به سلمان رشدی باید زنگ بیدارباشی برای غرب باشد و واکنش ایران به این حمله، دلایل طرح اتهام‌ها علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تقویت می‌کند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ