رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا اعلام کرد اوکراین برای ضد حمله علیه روسیه آمادگی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از بررسی حمله تروریستی روز گذشته به حرم شاهچراغ شیراز در کمیسیون متبوعش خبر داد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران به انتقاد محمدجواد معنوی‌نژاد پس از اینکه از لیست تیم ملی در هفته دوم مسابقات خط خورد، واکنش نشان داد و گفت: چرا زمانی که لوزانو قبل از المپیک کنارش گذاشت، صدایش در نیامد؟ چند بار کولاکوویچ خطش زد و حرف نزد. او حق نداشت به فدراسیون والیبال و تیم ملی توهین کند.
شما وقتی می‌خواهید والیبال‌تان پیشرفت کند نمی‌توانید کسی را بیاورید که تازه دو سال است مربی شده. کادر فنی ما فقط به بازیکنان می‌گویند "می‌رسیما، آقا می‌رسیم"!
رییس جمهور پیشین آمریکا با تکرار این که میلی و وزارت دفاع آمریکا بوده‌اند که برنامه‌ای سری برای حمله نظامی به ایران داشتند، در بخش دیگری گفت: این اطلاعات سری است. ببینید، من به عنوان یک رییس جمهور می‌توانستن آن را فاش کنم. حالا نمی‌توانم. چون هنوز موضوعی محرمانه است.
هافبک ملی‌پوش استقلال نمایش مطمئنی در خط میانی ایران مقابل قرقیزستان داشت.
با توجه به نگاهی که رئیس دانشگاه تهران به مقوله حکمرانی در ورزش دارد، به قرار معلوم باید عده‌ای از بازیکنان و مربیان بعد از عبور از فیلتر برای حضور در تیم ملی انتخاب شوند و بعد یکی از مربیانِ از فیلتر عبور‌کرده از بین بازیکنانی که مجددا از فیلتر عبور کرده‌اند، برای تیم ملی بازیکن انتخاب کند. ممکن است چنین نقد‌هایی برداشت بد از مطالب مذکور تلقی شود؛ ولی اگر این رویه که بخشی از آن در حوزه سیاست به‌ویژه در زمان انتخابات اجرا می‌شود و صلاحیت کاندیدا‌ها را ارزیابی می‌کند، وارد حوزه‌های دیگر به‌ویژه فوتبال هم شود، شاید نتیجه‌اش اوضاع فعلی شود که بسیاری تصور می‌کردند با دولت و مجلس یکدست، همه‌جا گلستان می‌شود.
حمله شب گذشته برنامه فوتبال برتر به مینی کمپ تیم ملی، از آن چیزهایی بود که کمتر کسی فکرش را می‌کرد.
محمد مایلی کهن سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: ساپینتو هنرپیشه خوبی است. اگر رفتارهای او را یک مربی ایرانی انجام می‌داد، به طور حتم با محرومیت سنگین روبه‌رو می‌شد.
شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز مدعی شد: آمریکا از حمله به خاک روسیه حمایت نمی‌کند!
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز مدعی شد: آمریکا از حمله به خاک روسیه حمایت نمی‌کند!
مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز اعلام کرد: به اوکراین اجازه نمی‌دهیم از کمک‌های نظامی غرب برای حمله به‌روسیه در داخل مرزهایش استفاده کند.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز اعلام کرد: به اوکراین اجازه نمی‌دهیم از کمک‌های نظامی غرب برای حمله به‌روسیه در داخل مرزهایش استفاده کند.
جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی ایالات متحده عصر همان روز در یک مصاحبه تلویزیونی به اظهارات پسکوف واکنش نشان داد و ضمن رد اتهامات مطرح شده اعلام کرد: «امریکا به هیچ‌وجه اوکراین را به انجام حملاتی در بیرون از خاک این کشور تشویق نمی‌کند.» او افزود: «ما نه آن‌ها را تشویق می‌کنیم، نه چنین امکانی را برای‌شان فراهم کرده ایم که به خارج از خاک اوکراین حمله کنند. ایالات متحده در این اتفاق، هر چه که بوده نقش نداشته است.»
میلی به سناتور‌های آمریکائی گفت آمریکا باید نیروی قدس را مورد حمله قرار دهد تا از حمله نیرو‌های مورد حمایت ایران به نیرو‌های آمریکائی در سوریه جلوگیری کند.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه دو بازیکن خارجی این تیم را کنار می‌گذارد، از رفتار بعضی از بازیکنان تیم ملی و کودتای آنها گلایه کرد و به یک بازیکن و مربی روس حمله کرد.
حمله سرماخوردگی به اردوی تیم ملی کشتی
مراسم روز ملی عربستان در حالی برگزار شد که جورجینا رودریگس، نامزد مشهور کریستیانو رونالدو به آن واکنش نشان نداد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، معتقد است که باشگاه‌های انگلیسی اغلب زیان‌ده هستند و تنها به لطف سرمایه‌گذاری سهامداران خود قدرت خرید بالایی در انتقالات دارند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: به دنبال انفجار در یکی از صنایع دفاعی اصفهان قرار است عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این موضوع را بررسی کند.
روزنامه جوان با حمله به بازیکنان تیم ملی فوتبال به دلیل مخالفت با احکام اعدام صادر شده از سوی قوه قضاییه نوشت: حالا که پاداش را گرفتند، لگداندازی را شروع کردند.
یک روزنامه با حمله به بازیکنان تیم ملی فوتبال به دلیل مخالفت با احکام اعدام صادر شده از سوی قوه قضاییه نوشت: حالا که پاداش را گرفتند، لگداندازی را شروع کردند.
این گزارش افزوده «سرود ملی هویت تیم است و امتناع بازیکنان از خواندن آن تصمیم غلطی بود که به حیثیت تیم لطمه زد و صد افسوس که کاپیتان تیم، بازیکنان را در این امر ناشایست هدایت کرد و به عنوان مدافع با سابقه تیم این بار از هویت تیم دفاع نکرد.»
رسانه‌های آرژانتینی به شدت از عملکرد تیم ملی کشورشان در بازی مقابل عربستان انتقاد کردند.
اتوبوس تیم ملی فوتبال که مدتی است در پارکینگ خاک می‌خورد، مورد شست و شو قرار گرفته و از نظر مکانیکی نیز سرویس شده تا مهیا حمل و نقل ملی‌پوشان باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ