در پی درگذشت خواهر امیر قلعه‌نویی، اعضای تیم ملی فوتبال این ضایعه را به سرمربی تیم ملی تسلیت گفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل سپاه با صدور پیامی درگذشت «زکیه اهوازیان» والده سردار شهید «علی هاشمی» را تسلیت گفت.
اعضای تیم ملی فوتبال درگذشت پدر پیام نیازمند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال را تسلیت گفتند.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشته و مجروح شدن جمعی از شهروندان روسیه در حادثه تلخ انفجار پمپ بنزین در شهر ماخاچ قلعه را به دولت و مردم این کشور تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت استاد حاج سیدحسین عرب، ذاکر مخلص حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام را تسلیت گفت.
در بیانیه روسیه آمده است: آمادگی خود برای افزایش بیشتر همکاری‌ها با شرکای ایرانی در مبارزه با تروریسم تاکید می‌نماییم.
سفارت روسیه در ایران در بیانیه ‌ای حادثه تروریستی شاهچراغ را محکوم کرد.
سرمربی، مدیران و اعضای کادر فنی فولاد به کاپیتان خود تسلیت گفتند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت پدر حجت‌الاسلام حاج شیخ محمدحسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران را تسلیت گفتند.
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی، درگذشت شیخ سعید بن زاید آل نهیان نماینده حاکم ابوظبی را به برادر ایشان، شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه امارات عربی متحده تسلیت گفت.
مدافع پرسپولیس درگذشت بازیکن جوان صنعت‌ نفت آبادان را تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی آتش سوزی‌های اخیر در مناطقی از الجزایر، جان باختن شماری از شهروندان این کشور بر اثر آتش سوزی در مناطق جنگلی این کشور را به دولت و ملت الجزایر تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان والامقام اسدالله، حیدر و امرالله اسدی، از افتخارآفرینان دوران دفاع مقدس را به خانواده آن مرحومه تسلیت گفت.
نخست‌وزیر لهستان امروز بروکسل را تهدید کرد که کشورش هر طرحی که اعضای اتحادیه اروپا را مجبور به پذیرش پناهندگان کند، وتو خواهد کرد.
«درخواست قالیباف و برخی نمایندگان برای برکنار شدن معاون سیاسی وزیر کشور باج‌خواهی و زیاده‌خواهی محسوب می‌شود. وزیر کشور نباید تسلیم باج‌خواهی عده‌ای شود»؛ این عباراتی است که حسین جلالی عضو جبهه پایداری در پاسخ به پرسش خبرنگار اعتماد درباره رخدادهای اخیر مجلس و انتقاد بسیاری از نمایندگان مستقل و اعضای طیف نو اصولگرا از بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور عنوان می‌کند.
حسین جلالی یکی از اعضای فعال جبهه پایداری است که از بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور دفاع کرده و می‌گوید: موضوعی که آقای قالیباف و برخی نمایندگان مطرح کردند، باج‌خواهی و زیاده‌خواهی محسوب می‌شود. وزیر کشور هم نباید تسلیم زیاده‌خواهی و باج‌خواهی عده‌ای افراد شود. باید ببیند، مصلحت کشور و مصلحت نظام چیست و به همان هم عمل کند. معتقدم در این راستا وزیر کشور به قانون عمل خواهد کرد و تصمیم احساساتی نخواهد گرفت و مانند برخی از ما نمایندگان جو زده نخواهد شد.
دانشگاه صنعتی امیرکبیر با صدور پیام تسلیتی، درگذشت یکی از دانشجویان این دانشگاه را تسلیت گفت. مراسم یادبود این دانشجوی فقید با حضور خانواده آن مرحوم مغفور، جمعی از مسئولان، اساتید، دانشجویان، اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک و کارکنان دانشگاه پس از نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد دانشگاه برگزار شد.
اعضای بروسیا دورتموند با وجود شکست برابر بایرن مونیخ در رقابت برای کسب عنوان قهرمانی لیگ آلمان، قصد تسلیم شدن ندارند.
رئیس حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان با شماری از اعضای حزب خود تسلیم پلیس این کشور شد.
متن مصوبه کمیسیون اجتماعی که مورد بررسی کمیسیون حقوقی و قضایی قرار گرفته به شرح زیر است: «زنانی که برای خروج از کشور نیاز به اذن همسر دارند، در صورت خودداری غیرموجه وی از اعطای اذن، می‌توانند ضمن تقدیم دادخواست، مدارک و مستندات خود مبنی‌بر ضرورت خروج از کشور را به دادگاه خانواده تسلیم کنند. دادگاه خارج از نوبت نسبت به موضوع رسیدگی کرده و در صورت احراز ضرورت امر، عنداللزوم پس از اخذ تأمین مناسب، اذن خروج از کشور با ذکر مدت و دفعات سفر خواهد داد.
حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق معاون اول قوه ‏قضاییه در همایش اعضای ارشاد، صلح و سازش دادستانی ویژه روحانیت سراسر کشور ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، با اشاره به تشریح فلسفه تشکیل دادسرای ویژه روحانیت، بیان کرد: در تمام نظام‌های قضایی جهان در کنار دادگاه‌های عام دادگاه‌های اختصاصی نیز تشکیل می‌شوند؛ به عنوان مثال دادگاه‌های نظامی که فلسفه تشکیل این دادگاه برای همگان روشن است؛ یا دادگاه ویژه جرایم افراد زیر ۱۸ سال.
حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق معاون اول قوه ‏قضاییه در همایش اعضای ارشاد، صلح و سازش دادستانی ویژه روحانیت سراسر کشور ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، با اشاره به تشریح فلسفه تشکیل دادسرای ویژه روحانیت، بیان کرد: در تمام نظام‌های قضایی جهان در کنار دادگاه‌های عام دادگاه‌های اختصاصی نیز تشکیل می‌شوند؛ به عنوان مثال دادگاه‌های نظامی که فلسفه تشکیل این دادگاه برای همگان روشن است؛ یا دادگاه ویژه جرایم افراد زیر ۱۸ سال.
حسین کنعانی‌مقدم گفت: لابی صهیونیستی تأمین‌کننده هزینه‌های انتخابات است و دموکرات‌ها برای آنکه بتوانند کمک مالی آنها را دریافت کنند از امضای توافق دوری کردند زیرا می‌ترسیدند اگر توافق را امضا کنند، بگویند دموکرات‌ها تسلیم ایران شدند و هم از کمک‌های مالی صهیونیست‌ها محروم شوند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از امضای قرارداد با «شیخ دیاباته» گفت: بهترین بازیکنان داخلی را جذب کردیم و خریدهای خارجی ما هم منحصر به فرد بود.
سید ابراهیم رئیسی و اعضای هیات دولت صبح امروز سه‌شنبه (یکم شهریور) به مناسبت آغاز هفته دولت، با حضور در مرقد امام خمینی(ره) و با قرائت قرآن و فاتحه، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند. در این مراسم، حجت‌الاسلام سید حسن خمینی تولیت حرم امام خمینی(ره) نیز حضور داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ