مدافع پرسپولیس درگذشت بازیکن جوان صنعت‌ نفت آبادان را تسلیت گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم حاج حسین قربانی دستجردی پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر احمد، محمد و قاسم را به خانواده محترم این پدر فداکار تسلیت گفت.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی در گذشت عالم مجاهد حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ عفیف نابلسی از حامیان جدی مقاومت در لبنان را تسلیت گفت.
حسین امیرعبداللهیان در پیامی به حسین شریعتمداری، درگذشت خواهر وی را تسلیت گفت.
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی درگذشت خواهر حسین شریعتمداری، فعال رسانه‌ای را تسلیت گفت.
محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت خواهر مدیرمسئول روزنامه کیهان را تسلیت گفت.
رئیس جمهور درگذشت مادر شهیدان والامقام سید علی‌اکبر و سید حسین سجادی و مادر همسر شهید والامقام محمد صالحی را به مردم شهید پرور استان مرکزی و به ویژه خانواده محترم آن مرحومه تسلیت گفت.
باشگاه سپاهان برای درگذشت امیر شریفی و حسین نوری پیامی منتشر کرد.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با صدور پیام، درگذشت والده سردار سرتیپ حسین اشتری را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت والده سردار حسین اشتری مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور انتظامی و امنیتی را تسلیت گفت.
فرمانده کل سپاه در پیامی ضمن تسلیت درگذشت سردار حسین خالقی، نوشت: سردار حسین خالقی منشوری از فداکاری برای انقلاب اسلامی به یادگار گذاشت.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان «رضا و حسین فرجی برزگر» را تسلیت گفت.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، با صدور پیامی درگذشت پدر امیر دریادار حسین خانزادی دستیار فرمانده کل ارتش در امور راهبردی را تسلیت گفت.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، با صدور پیامی، درگذشت پدر امیر دریادار حسین خانزادی دستیار فرمانده کل ارتش در امور راهبردی را تسلیت گفت.
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت شاعر شیرین‌سخن آقای میرزا حسین کریمی را تسلیت گفتند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت شاعر شیرین‌سخن آقای میرزا حسین کریمی را تسلیت گفتند.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی به محمدحسین حسینی یکتا از جانبازان دفاع مقدس و عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار، درگذشت پدر وی را تسلیت گفت.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی به محمدحسین حسینی یکتا از جانبازان دفاع مقدس و عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار، درگذشت پدر وی را تسلیت گفت.
حجت‌الاسلام والمسلمین "سید احمد مرتضوی مقدم"، در پیامی درگذشت آیت الله "حسین مفید" رئیس اسبق دیوان عالی کشور را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی رحلت عالم ربانی حضرت آیت‌الله حسین مفید، مشاور رئیس قوه قضائیه را به جامعه قضات و روحانیون تسلیت گفت.
رئیس قوه قضائیه در پیامی خطاب به حسین فدایی رئیس دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری درگذشت برادر وی را تسلیت گفت.
معاون اول رئیس‌جمهور با صدور پیامی درگذشت برادر حسین فدایی رئیس دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.
رئیس جمهور عراق در بیانیه ای اربعین امام حسین (علیه السلام) را به ملت عراق، امت اسلامی و مقام مرجعیت عالی در نجف اشرف خالصانه تسلیت گفت.
دهمین روز از ماه محرم مصادف با روز عاشوراست که در ظهر این روز امام حسین(ع) و یاران وفادارش به دست سپاهیان یزید به شهادت می‌رسند. ضمن تسلیت این ایام به همه شیعیان جهان با مجموعه‌ای از اشعار زیبای عاشورایی همراه ما باشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ