سخنگوی وزارت امور خارجه در پی آتش سوزی‌های اخیر در مناطقی از الجزایر، جان باختن شماری از شهروندان این کشور بر اثر آتش سوزی در مناطق جنگلی این کشور را به دولت و ملت الجزایر تسلیت گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل سپاه با صدور پیامی درگذشت «زکیه اهوازیان» والده سردار شهید «علی هاشمی» را تسلیت گفت.
اعضای تیم ملی فوتبال درگذشت پدر پیام نیازمند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال را تسلیت گفتند.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشته و مجروح شدن جمعی از شهروندان روسیه در حادثه تلخ انفجار پمپ بنزین در شهر ماخاچ قلعه را به دولت و مردم این کشور تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت استاد حاج سیدحسین عرب، ذاکر مخلص حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام را تسلیت گفت.
در بیانیه روسیه آمده است: آمادگی خود برای افزایش بیشتر همکاری‌ها با شرکای ایرانی در مبارزه با تروریسم تاکید می‌نماییم.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی جان باختن عده‌ای از شهروندان در رانش زمین در گرجستان را تسلیت گفت.
مدافع پرسپولیس درگذشت بازیکن جوان صنعت‌ نفت آبادان را تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه سانحه تصادف قطار در ایالت اودیشای هند را تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشته و زخمی شدن تعدادی از کودکان دانش‌آموز در پی وقوع تیراندازی در یک مدرسه در «بلگراد» را به دولت و ملت صربستان تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی برخورد دو قطار در شهر لاریسای یونان که باعث کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان این کشور شد، این حادثه را به ملت و دولت جمهوری یونان تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشته شدن تعدادی از شهروندان روسیه در حادثه انفجار گاز در یک مجتمع مسکونی در شهر نووسیبیرسک را به دولت و مردم روسیه تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پی شهادت تعدادی از نیروهای پلیس فدرال عراق در اثر انفجار تروریستی در استان کرکوک ضمن محکوم کردن این اقدام با دولت و ملت عراق ابراز همدردی کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری: گزارش‌ها نشان میدهد آلمان نقش مهمی در تسلیح عراق به سلاح‌های شیمیایی داشته است. بنده در ۱۳-۱۴ سالگی در جبهه‌های دفاع مقدس بودم، این ماسک مخوف از ابزاری بود که همیشه در کنار ما بود حتی در پشت جبهه.
سخنگوی وزارت امور خارجه حادثه انفجار گاز در سلیمانیه را به دولت و ملت عراق تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پیامی جان باختن شماری از فلسطینیان در حادثه آتش‌سوزی در شمال نوار غزه را تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حادثه انفجار تانکر سوخت در بغداد که به کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان عراقی منجر شد را به دولت و مردم عراق تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حادثه انفجار تانکر سوخت در بغداد که به کشته و زخمی شدن تعدادی از شهرواندن عراقی منجر شد را به دولت و مردم عراق تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی حادثه انفجار در یک معدن در ترکیه که به جانباختن و مصدومیت جمعی از کارکنان آن منجر شد، را به خانواده‌های قربانیان، ملت ترکیه و دولت این کشور تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه حادثه واژگون شدن یک قایق در شمال بنگلادش را که منجر به جان باختن ده ها تن از مردم این کشور شد، تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه جان باختن شهروندان لبنانی و سوری در سواحل طرطوس را تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه درگذشت سید محمد اکرم اکرام از اساتید برجسته زبان و ادب فارسی در پاکستان را تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، حادثه سیل اخیر در سودان که منجر به جان باختن تعدادی از شهروندان سودانی و آسیب زیرساخت‌های این کشور شد را به ملت و دولت این کشور تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی حادثه آتش سوزی در کلیسایی در استان جیزه مصر که به جان باختن تعدادی از شهروندان این کشور منجر شد، به دولت و ملت مصر تسلیت گفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشته و مجروح شدن تعداد قابل توجهی از شهروندان کوبا را که در حادثه در مخازن نگهداری سوخت را به دولت و ملت این کشور تسلیت گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ