حسین کنعانی‌مقدم گفت: لابی صهیونیستی تأمین‌کننده هزینه‌های انتخابات است و دموکرات‌ها برای آنکه بتوانند کمک مالی آنها را دریافت کنند از امضای توافق دوری کردند زیرا می‌ترسیدند اگر توافق را امضا کنند، بگویند دموکرات‌ها تسلیم ایران شدند و هم از کمک‌های مالی صهیونیست‌ها محروم شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین کنعانی‌مقدم گفت: با توجه به اینکه آقای قالیباف به عنوان رئیس مجلس با نمایندگان از نزدیک کار کرده است، حتما لیست ایشان می‌تواند رقیب جدی برای دیگر جریانات سیاسی اصولگرا در انتخابات آینده مجلس باشد. اما در مورد اینکه مردم به جریان‌های سیاسی اصولگرا اقبال نشان بدهند، باید منتظر باشیم که این هم به عملکرد دولت آقای رئیسی بستگی دارد.
حسین کنعانی‌مقدم فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید: متاسفانه با ردصلاحیت‌های دسته‌جمعی، افراد کارنامه‌دار‌ کنار گذاشته شده‌اند و افراد بی‌نام و نشان‌ها و آن‌هایی که در تراز مسئولیت‌داری نیستند، مسئولیت گرفته‌اند.
حسین کنعانی‌مقدم گفت: غربی‌ها دنبال به دست‌آوردن زمان هستند تا بتوانند با استفاده از این فرصت فشارها را بر ایران افزایش دهند تا به زعم خودشان ایران در مذاکرات دست پایین را داشته باشد و امتیاز بدهد؛ روشی که البته بیش از یک دهه است امتحان کرده‌اند و نتیجه نگرفته‌اند.
مرتضی کرمانی مقدم می‌گوید اگر اجازه حضور تماشاگران را بدهند هیچ تیمی نمی‌تواند مقابل پرسپولیس دوام بیاورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ