سفارت روسیه در ایران در بیانیه ‌ای حادثه تروریستی شاهچراغ را محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون شورای امنیت روسیه به پیشنهاد مسئول دفتر دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) درباره شرط پیوستن اوکراین به این ائتلاف نظامی، پاسخ داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشته و مجروح شدن جمعی از شهروندان روسیه در حادثه تلخ انفجار پمپ بنزین در شهر ماخاچ قلعه را به دولت و مردم این کشور تسلیت گفت.
در بیانیه روسیه آمده است: آمادگی خود برای افزایش بیشتر همکاری‌ها با شرکای ایرانی در مبارزه با تروریسم تاکید می‌نماییم.
پوتین در پیام تسلیتی که از سوی کرملین برای مرگ برلوسکنی منتشر کرد، نوشت: "لطفا مراتب تسلیت ما از بابت مرگ سیلویو برلوسکنی، سیاستمدار ایتالیایی برجسته را بپذیرید. برلوسکنی در روسیه به عنوان یک حامی اصولی و ثابت قدم تقویت روابط دوستانه بین کشورهای ما در یاد باقی خواهد ماند. "
سخنگوی وزارت امور خارجه کشته شدن تعدادی از شهروندان روسیه در حادثه انفجار گاز در یک مجتمع مسکونی در شهر نووسیبیرسک را به دولت و مردم روسیه تسلیت گفت.
رئیس جمهور روسیه در پیام هایی جداگانه به رؤسای جمهور سوریه و ترکیه، در پی جان باختن شماری از مردم این دو کشور در زلزله بامداد امروز، تسلیت گفت.
سخنگوی دوما روسیه می‌گوید که اقدام آمریکا و ناتو در تامین تسلیحات برای اوکراین با هدف حمله به خاک مسکو، به واکنش تلافی‌جویانه روسیه و استفاده از جنگ‌افزارهای قدرتمندتر می‌انجامد.
نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه از رویکرد کشورهای غربی در مجمع جهانی اقتصاد در داوس انتقاد کرد.
رئیس‌ جمهور روسیه امروز و به دنبال سانحه سقوط هواپیما در نپال، در پیامی این حادثه را به همتای نپالی خود تسلیت گفت.
دبیرکل ناتو امروز در مصاحبه ای تصریح کرد: روسیه هیچ نشانه‌ای از تسلیم شدن از خود نشان نمی‌دهد.
معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت که آمریکا و متحدان غربی آن از تسلیم نشدن سازمان ملل برای انجام تحقیقات در خصوص داعای کمک پهپادای ایران به روسیه خشمگین و سرخورده هستند.
آمریکا سازمان ملل را به تسلیم شدن در برابر تهدیدهای روسیه در مورد تحقیقات پیرامون پهپادهای ایران متهم کرد.
«الکسی ددوف» سفیر فدراسیون روسیه در تهران امروز (پنجشنبه) ۱۷ آذر ماه در پیامی درگذشت رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی را تسلیت گفت.
انهدام زیرساخت‌های مهم برق و آب اوکراین توسط روسیه منجر به قطعی گسترده آب و برق در بسیاری از مناطق این کشور شده است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد در صورتی که واشنگتن به تامین سلاح برای اوکراین ادامه دهد، هیچ مذاکره‌ای درباره پیمان کاهش تسلیحات بین دو کشور، در کار نخواهد بود.
وزیر دفاع انگلیس معتقد است تسلیم شدن روسیه در نبرد با اوکراین به این زودی ها رخ نخواهد داد.
طبق اعلام کاخ ریاست‌جمهوری روسیه، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور این کشور ضمن ابراز تسلیت به همتای ایرانی در پی حمله تروریستی در شیراز، برای افزایش همکاری با ایران در مبارزه با تروریسم اعلام امادگی کرد.
یک مقام وزارت خارجه روسیه گفت که ناتو با تسلیح اوکراین به خطوط درگیری مستقیم با روسیه نزدیک می شود.
زلنسکی گفت: با روس‌هایی تسلیم می‌شوند بصورت متمدنانه رفتار خواهد شد، شرایط تسلیم شدن آن‌ها فاش نشده خواهد ماند و اوکراین راهی برای اطمینان از مبادله آن‌هایی که نمی‌خواهند به روسیه بازگردند، پیدا خواهد کرد.
رئیس جمهور روسیه درگذشت الیزابت دوم، ملکه انگلیس را به چارلز سوم، پادشاه جدید این کشور تسلیت گفت.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه مرگ الیزابت دوم را «ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر» توصیف کرد و به بریتانیایی‌ها تسلیت گفت.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد برگزاری نشست شورای امنیت پیرامون ارسال سلاح از سوی غربی ها به اوکراین را خواستار شد.
با شدت گرفتن درگیری‌ها بین نیرو‌های نظامی اوکراین و روسیه در مناطق جنوبی، رئیس‌جمهور اوکراین در پیامی که در صفحه تلگرام منتشر کرد، برای نظامیان روسی خط و نشان کشید.
رئیس جمهور روسیه امروز با تسلیت مرگ «داریا دوگین» گفت که قتل وی «جنایتی نفرت انگیز و بزدلانه» بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ