حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق معاون اول قوه ‏قضاییه در همایش اعضای ارشاد، صلح و سازش دادستانی ویژه روحانیت سراسر کشور ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، با اشاره به تشریح فلسفه تشکیل دادسرای ویژه روحانیت، بیان کرد: در تمام نظام‌های قضایی جهان در کنار دادگاه‌های عام دادگاه‌های اختصاصی نیز تشکیل می‌شوند؛ به عنوان مثال دادگاه‌های نظامی که فلسفه تشکیل این دادگاه برای همگان روشن است؛ یا دادگاه ویژه جرایم افراد زیر ۱۸ سال.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون دیوان عدالت اداری با حضور در رسانه ملی دلایل حکم انفصال از خدمت رئیس سازمان سنجش
هادی طحان‌نظیف گفت: شورای نگهبان در مرحله پیش ثبت‌نام وارد بحث بررسی صلاحیت‌ها نخواهد شد و تنها مدارک شکلی و عینی افراد توسط نهادهای مورد استعلام بررسی خواهد شد.
معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا توضیحاتی درباره ماجرای هشدار پلیس فتا به حجاب عوامل سریال «نیسان آبی» ارائه داد.
استون مارتین در دی بی ۱۲ مدل ۲۰۲۴ مجموعه‌ای از زیباترین خطوط و زوایا را به نمایش گذاشته است. خطوط برجسته روی درپوش موتور، جلوپنجره که امضا استون مارتین محسوب می‌شود و چراغ‌های اصلی جلو در هماهنگی بالایی قرار دارند و یک دماغه خاص و اسپرت را ارائه می‌دهند.
قائم مقام باشگاه استقلال توضیحاتی درباره لیست نقل و انتقالاتی این تیم عنوان کرد.
سعادت معاون فرهنگی و اجتماعی توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به بیان توضیحاتی درباره انحلال جهاد سازندگی و تشکیل شورای جهاد سازندگی با هدف رسیدگی به روستاهای محروم پرداخت.
باشگاه فولاد خوزستان توضیحاتی درباره روند انتخاب سرمربی فصل آینده و مذاکره با بازیکنان جدید ارائه کرد.
رئیس پلیس فتا تهران توضیحاتی درباره پشت پرده فروش سوالات امتحانات‌نهایی دانش‌آموزان داد.
ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران درباره روند جلسه تخصصی درباره انتقال شرکت کنترل ترافیک، تاکید کرد: «بنده با تشکیل چنین کمیته‌ای مخالف بودم و اعتقاد داشتم که شهرداری توضیحات خود را ارائه کند، اما شورای شهر باید حرف آخر را بزند. با این حال به احترام آقای چمران، پذیرفتیم که در این کمیته حضور پیدا کنیم. روز دوشنبه جلسه‌ای برگزار شد و شهرداری توضیحاتی داد. البته تنها دو نفر از معاونان شهرداری همراه مدیرعامل سازمان فاوا و مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک نیز در جلسه حضور یافتند.»
رئیس بنیادملی گندمکاران و سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس با ارائه توضیحاتی درباره علت تأخیر در اعلام قیمت تضمینی خریدگندم اعلام کردند هنوزجلسه ای برای تعیین قیمت تضمینی خریدگندم تشکیل نشده است.
رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: کارآموزی ۱۲۰۰ نفر از پذیرفته‌شدگان آزمون تیرماه ۱۴۰۱ که استعلامات آنها از مراجع واصل شده است، به‌زودی آغاز می‌شود.
وزیر امورخارجه در توضیحاتی به سفرهای اخیر شمخانی واکنش نشان داد و تصریح کرد هیچ گونه اختلافی وجود ندارد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره جزئیات جلسه غیرعلنی امروز مجلس درباره نوسانات قیمت ارز داد.
پس از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها، این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کارگروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل، کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
بعد از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار شد و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کار گروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
یک مقام مسئول در وزارت اطلاعات درباره نقل‌قول منتشر شده از مشاور وزیر اطلاعات، مطالب منتشر شده را غیردقیق عنوان و درباره آن توضیحاتی ارائه کرد.
باشگاه استقلال توضیحاتی را درباره وضعیت مصدومیت دو بازیکن خود در آستانه سوپرجام منتشر کرد.
باشگاه سپاهان توضیحاتی درباره بحث ممنوع الخروجی «گئورگی گولسیانی» مدافع سابق خود که در پرسپولیس حضور دارد، ارائه کرد.
باشگاه سپاهان توضیحاتی درباره بحث ممنوع الخروجی «گئورگی گولسیانی» مدافع سابق خود که در پرسپولیس حضور دارد، ارائه کرد.
سخنگوی دولت هم‌چنین در پاسخ به سوالی درباره مهلت سرپرستی زاهدی‌وفا در وزارت کار عنوان کرد: مطابق اذنی که از رهبر معظم انقلاب گرفته شده بود، آقای زاهدی‌وفا تا تعیین وزیر بعدی، سرپرست این وزارتخانه هستند؛ طی همین روز‌ها و به‌زودی گزینه پیشنهادی دولت معرفی خواهد شد.
مربی تیم فوتبال آلومینیوم توضیحاتی درباره عکس جنجالی از چمن ورزشگاه امام خمینی اراک ارائه کرد.
فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره دلیل لغو سفر میرشاد ماجدی به سوئیس منتشر کرد.
فیزیوتراپ تیم ملی می‌گوید به زودی جلسه‌ای برای مشخص شدن زمان بازگشت امیری به فوتبال تشکیل خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ