اگر یک کارگر ساختمانی به کشور ارمنستان مهاجرت کند، روزی یک میلیون و ششصد هزار تومان درآمد خواهد داشت. یعنی ۴ برابر حقوق همین کار در ایران. برخی کارگران به کشور‌های اطراف از جمله عراق مهاجرت می‌کنند. حتی در سطح مشاغل بالاتر هم شرایط به همین منوال است. یک استاد دانشگاه در ایران ماهی چهارصد دلار درآمد دارد و با این وضعیت درآمد حتی برای خرید یک لپ تاپ، دچار مشکل خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فاصله ۹ روز مانده تا جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳، در گزارشی به معرفی تیم‌های گروه B این رقابت‌ها پرداخته‌ایم.
رژیم غذایی در کاهش وزن تأثیر بسزایی دارد، اما این بدان معنا نیست که خود را از غذا‌های خوشمزه محروم کنید یا کالری مصرفی را تا حد زیادی کاهش دهید. کاهش وزن سالم در گرو خوردن انواع مواد مغذی متراکم است که شما را بدون دریافت کالری اضافی سیر می‌کند.
کیفیت ناسالم هوای ۸ ایستگاه برای گروه‌های حساس
وزارت خزانه‌ داری و دارایی ترکیه امروز از مسدود کردن دارایی‌های ۸ نفر مرتبط با گروهک‌های تروریستی داعش و القاعده در این کشور خبر داد.
پلیس استانبول در عملیاتی ۸ فرد را به ظن همکاری با گروهک تروریستی داعش بازداشت کرد.
دومین گروه منتخب بازیکنان آکادمی در تمرینات تیم بزرگسالان فولاد خوزستان حاضر شدند.
دستگاه اطلاعات عراق اعلام کرد که ۸ داعشی که در تیم@های امنیتی این گروه تروریستی در کرکوک مشغول به فعالیت بودند دستگیر شدند.
معاون وزیر و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و هیات همراه از مرکز تحقیقات و نو آوری صنایع خودرو سایپا و خط تولید خودرو شاهین بازدید کرد و از نزدیک در جریان تولید محصولات جدید این گروه خودروساز قرار گرفت.
۱۴ مرد آزاد شده از چنگال گروهک تروریستی الشباب در اتوبوسی که از فرودگاه امام آن‌ها را به سمت چابهار می‌برد، نشستند. خبرنگار مهر آنها را همراهی کرد تا راوی اتفاقاتی که از سر گذراندند؛ باشد.
۱۴ماهیگیر ایرانی که ۸ سال در اسارت گروهک تروریستی الشباب در سومالی بودند با رایزنی و اقدامات وزارت امورخارجه آزاد و بامداد یکشنبه (۴ دی ۱۴۰۱) از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) وارد کشور شدند.
۱۴ ماهیگیر ایرانی که در اسارت گروهک تروریستی الشباب در سومالی بودند با رایزنی و اقدامات وزارت امور خارجه آزاد شدند و به کشور بازگشتند.
۱۴ ماهیگیر ایرانی که در اسارت گروهک تروریستی الشباب در سومالی بودند با رایزنی و اقدامات وزارت امور خارجه آزاد شدند.
نیروهای اطلاعاتی و پلیس ترکیه از دستگیری هشت تروریست داعشی از جمله یک سرکرده این گروه طی عملیاتی مشترک در استان هاتای در جنوب این کشور خبر دادند.
تیم ملی فوتبال ایران در یکی از مهم‌ترین دیدارهای تاریخ خود در بازی سوم مرحله گروهی به مصاف آمریکا می‌رود تا بتواند برای نخستین بار در تاریخ جواز صعود به دور حذفی را کسب کند.
دور اول مرحله گروهی جام جهانی شب گذشته با بازی برزیل و صذبستان به پایان رسید.
رئیس جمعیت هلال‌احمر از واردات آنتی بیوتیک مناسب برای گروه سنی کودکان و مورد نیاز به کشور خبر داد.
در چند روز گذشته و به دنبال انتشار گزارش عملکرد‌های شرکت‌ها بسیاری از ناشران بورسی و فرابورسی در خصوص عملکرد خود توضیحاتی برای آگاهی سهامداران در تارنمای کدال منتشر کرده‌اند که در ادامه به تشریح چندی از اطلاعیه‌های گروه هلدینگ پرداخته‌ایم.
گزارش تحلیلی وضعیت شاخص آلودگی هوای ۸ کلانشهر کشور در تاریخ ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۱ اعلام شد.
درحادثه سقوط یک فروند بالگرد طالبان از نوع «بلک‌ هاک» در پایتخت افغانستان، ۳ نفر کشته و ۵ نفر از اعضای این گروه زخمی شدند.
منابع لبنانی از بازداشت یک گروه ۸ نفره از تروریست های داعش توسط نیروهای امنیتی این کشور خبر دادند.
تیم ملی نونهالان کشورمان در روز نخست رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا در ۲ گروه دختران و پسران، صاحب ۶ مدال طلا، یک نقره و یک برنز شدند.
اتمام بنزین در یک جایگاه سوخت سبب شکل گیری و تقویت شایعه بی اساسی در برخی گروه‌های فضای مجازی محلی شد مبنی بر این ادعا که قرار است بنزین هشت هزارتومان شود؛ به دنبال آن مراجعه به سایر جایگاه‌های سوخت شدت گرفت و صف‌ها نیز مقابل پمپ بنزین‌ها ایجاد شد.
عضو مجمع عمومی کانون هموفیلی ایران گفت: در حالی که شرکت داخلی تولید کننده فاکتور ۸ مدعی توزیع ۲۵۰۰۰۰ ویال فاکتور ۸ مورد نیاز بیماران هموفیلی به شرکت‌های پخش گردیده است، اما بدهی دانشگاه‌های علوم پزشکی به بیمه‌ها، مانع تحویل دارو به داروخانه‌ها شده است.
گروه تروریستی داعش در رسانه‌های وابسته به خود مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ