پلیس استانبول در عملیاتی ۸ فرد را به ظن همکاری با گروهک تروریستی داعش بازداشت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: تعداد بازداشتی‌های مظنون به ارتباط با حادثه تروریستی شیراز به ۸ نفر رسید و فرد اصلی که هم اکنون در اختیار مقام قضائی قرار دارد، تبعه تاجیکستان است.
رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: تعداد بازداشتی‌های مظنون به ارتباط با حادثه تروریستی شیراز به ۸ نفر رسید و فرد اصلی که هم اکنون در اختیار مقام قضایی قرار دارد، تبعه تاجیکستان است.
پلیس ترکیه برای بازداشت مظنونان به‌عضویت در گروهک تروریستی داعش به ۴ منطقه در استانبول یورش برد.
سازمان امنیت فدرال روسیه از بازداشت مَردی ۶۴ ساله خبر داد که مظنون به ترور فرمانده ناوگان زیردریایی ارتش این کشور است.
پلیس فرانسه فردی را در ارتباط با برنامه ترور رئیس‌جمهور این کشور بازداشت کرد.
نیروهای امنیتی ترکیه طی عملیاتی در استان های بورسا و قیصری ۲۱ تبعه خارجی متهم به همکاری با گروهک تروریستی پ.ک.ک و داعش را بازداشت کردند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از وقوع یک قتل در گرمسار خبر داد و گفت: تنها در ظرف سه ساعت قاتل و همدست وی دستگیر شدند.
مظنون تیراندازی مرگبار در ایالت تگزاس آمریکا که به مرگ ۵ نفر منجر شده بود، در خانه‌ای نزدیک به صحنه جرم بازداشت شد!
جوانی ۲۱ ساله که در استخدام گارد ملی نیروی هوایی ماساچوست اقدام به انتشار اطلاعات محرمانه نظامی پنتاگون کرده بود دستگیر شد.
پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر شناسایی یکی از مظنونان دخیل در انتشار اسناد نظامی آمریکا، اداره تحقیقات فدرال امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که یکی از کارکنان نظامی این کشور را بازداشت کرده است.
اطلاعات پلیس فدرال آمریکا اعلام کرد مظنون درز اسناد اطلاعاتی فوق محرمانه در فضای مجازی را دستگیر کرده است و درحال تحقیقات در محل اقامت این مظنون است.
پلیس اسپانیا یک مرد را به ظن دست داشتن در ارسال بسته حاوی بمب به سفارت اوکراین و همچنین سوءقصد به نخست وزیر اسپانیا، بازداشت کرد.
دادستانی آلمان امروز اعلام کرد که ۵ مظنون به ربایش وزیر بهداشت و قتل محافظانش بازداشت شده و تفهیم اتهام شده اند.
پلیس لندن در پی کشف بسته حاوی ذرات اورانیوم در فرودگاه «هیترو»، یک نفر را بازداشت کرد.
طبق بیانیه مطبوعاتی منتشر شده از سوی پلیس مونستر، پلیس رکلینگهاوزن و دفتر دادستانی دوسلدورف، محل سکونت وی در جستجوی مواد سمی مورد بازرسی قرار گرفت. دورتادور خانه این مظنون هم محاصره شد و پلیس و نیرو‌های امدادی در آنجا مستقر شدند.
اندرو تیت، اینفلوئنسر جنجالی شبکه‌های اجتماعی در رومانی دستگیر شد. وی مظنون به قاچاق انسان، تجاوز جنسی و تشکیل یک گروه جنایی سازمان یافته می‌باشد.
نیروهای امنیتی ترکیه ادعا کردند که ۱۸ تبعه خارجی مظنون به همکاری و ارتباط با گروهک های تروریستی داعش و القاعده را در استانبول بازداشت کرده اند!
فردی که در زمان حادثه سقوط آیدا رستمی از پل عابرپیاده، همراه وی بوده و بعنوان متهم پرونده نیز در بازداشت است، در توضیحات اولیه خود حادثه را تشریح کرد.
یک مرد اهل لیبی که به ساخت بمب و کشتن ۲۷۰ سرنشین یک هواپیما در خاک انگلیس متهم شده بود، پس از ۳۴ سال بازداشت شد.
دولت ترکیه امروز جمعه نیز ۱۷ تن مظنون به دست داشتن در انفجار‌های استانبول را دستگیر کرد.
پلیس ترکیه گروه دیگری را به اتهام دست داشتن در انفجار اخیر در خیابان استقلال استانبول بازداشت کرد.
منابع ترکیه ای گفتند که مظنون حمله تروریستی استانبول در سوریه بازداشت شد.
«سلیمان سویلو» وزیر کشور ترکیه امروز (دوشنبه) از بازداشت یک زن که مظنون به عاملیت در بمب‌گذاری روز گذشته در استانبول است، خبر داد.
وزارت دفاع روسیه فیلمی از لحظه دستگیری یک شهروند اوکراینی که قصد حمله تروریستی در بریانسک را داشت منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ