گزارش تحلیلی وضعیت شاخص آلودگی هوای ۸ کلانشهر کشور در تاریخ ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۱ اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از اواخر روز سه شنبه تا پایان هفته جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت و شرجی در مناطق ساحلی و جنوبی و شرقی و مرکزی خوزستان خواهد شد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: ۱۱ و ۱۲ مرداد اهواز با دمای ۵۱ و ۴۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱۲ و ۱۳ درجه سانتیگراد خنک‌ترین شهرها هستند.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص استقرار توده هوای گرم و افزایش رطوبت از فردا در استان، هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، شهرهای اهواز و اردبیل، در روزهای جمعه و شنبه، به ترتیب؛ گرم ترین و خنک ترین مراکز استان ها خواهند بود.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، شهرهای اهواز و اردبیل، در روزهای جمعه و شنبه، به ترتیب؛ گرم ترین و خنک ترین مراکز استان ها خواهند بود.
اهواز- بنا بر اعلام مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور، شاخص کیفی هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت «ناسالم» قرار گرفته است.
پس از آن اهالی تهران، تبریز، اهواز، کرج، اصفهان و شیراز هوای مطلوبی را با رسیدن به عدد ۹۸، ۹۷، ۸۸، ۷۷، ۶۹ و ۵۴ تجربه کرده‌اند. آلاینده شاخص این کلانشهرها نیز ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون بوده است.
اهواز - هوای پنج شهر خوزستان در وضعیت قرمز و ناسالم برای تمام گروه‌های سنی قرار گرفت.
اهواز - شاخص کیفی هوا صبح امروز هشت شهر خوزستان در وضعیت قرمز و نارنجی آلودگی قرار گرفت.
اهواز- دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: با مقصران آلودگی اخیر هوای خوزستان قاطعانه برخورد می‌شود.
اهواز - با وجودی که صبح امروز، شاخص کیفی هوای اهوازی در وضعیت ناسالم برای همه گروه‌های سنی است ولی مدارس این کلانشهر فعال هستند.
اهواز- شاخص کیفی هوای شهرستان اهواز در روز جاری ۱۵۸ AQI اعلام و آلوده‌ترین کلان‌شهر کشور گزارش شده است.
اهواز - شاخص کیفی هوا در بیشتر شهرهای خوزستان در وضعیت ناسالم برای همه گروه‌های سنی و گروه‌های حساس قرار گرفته است.
شاخص کیفی هوای امروز شهر‌های ماهشهر ۱۸۱، سوسنگرد ۱۶۲، اهواز ۱۵۸، شادگان و شوشتر ۱۵۵ AQI ثبت شداین شاخص‌ها نشان دهنده ناسالم بودن هوا برای تمامی گروه‌های سنی است.
اهواز- از ابتدای امسال تا کنون فقط ۵۸ روز هوای پاک و قابل قبول در کلان‌شهر اهواز ثبت شده است.
اهواز- طبق اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور و اداره کل محیط زیست خوزستان، هوای هفت شهر خوزستان «آلوده» گزارش شده است.
رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت در خصوص شهر‌های دارای آلوده‌ترین هوای کشور، توضیح داد: در سال ۱۴۰۰ شهر‌های تهران، مشهد، اهواز، اصفهان، کرج کمتر از ۱۰ روز هوای خوب داشتند و بیشترین تعداد روز‌های هوای خطرناک هم مربوط به شهر زابل بوده است که ۱۵ روز هوای خطرناک داشته است.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران با اشاره به گرمای شدید مسجدسلیمان گفت: بازیکنان در این هوا و شرایط سخت عملکرد خوبی داشتند و به هدف خود دست پیدا کردیم.
گزارش تحلیلی وضعیت شاخص آلودگی هوای ۸ کلانشهر کشور در تاریخ یک شهریور ماه ۱۴۰۱ اعلام شد.
اهواز- براساس اعلام سامانه پایش و کنترل کیفی هوای کشور، هوای ۱۱ شهر خوزستان امروز در شرایط آلوده قرار گرفت.
گزارش تحلیلی وضعیت شاخص آلودگی هوای ۸ کلانشهر کشور در تاریخ ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۱ اعلام شد.
بر اساس گزارش دریافتی از مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم این سازمان، هوای کلانشهر‌های تهران و کرج به ترتیب با شاخص‌های ١٢٧ و ١١۶ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس و هوای اهواز به شاخص ١۵٢ در شرایط ناسالم برای تمام گروه‌ها قرار دارد.
امروز آلاینده شاخص هوای اهواز، ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون با میانگین ۱۸۰ و به عنوان آلوده‌ترین کلانشهر کشور در وضعیت ناسالم برای همه قرار گرفته است.
امروز آلاینده شاخص هوای اهواز ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون با عدد ۱۴۱ است و به عنوان آلوده‌ترین کلانشهر کشور در وضعیت ناسالم برای همه قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ