دستگاه اطلاعات عراق اعلام کرد که ۸ داعشی که در تیم@های امنیتی این گروه تروریستی در کرکوک مشغول به فعالیت بودند دستگیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز رسانه قوه قضاییه افزود: پیگیری‌ها نشان می‌دهد، ادعای گروهک تروریستی منافقین کذب بوده و صحت ندارد و هیچ اقدام ضد امنیتی این مجتمع قضائی را تهدید نکرده است.
مبارزان فلسطینی امروز جمعه، مرکز ایست بازرسی نظامیان صهیونیست را در حواره در جنوب نابلس به گلوله بستند.
منابع عبری از عملیات ضدصهیونیستی جدید در نزدیکی کدومیم در کرانه باختری خبر دادند.
منابع عبری از عملیات ضدصهیونیستی در شمال تل آویو خبر دادند که به زخمی شدن شمار زیادی از صهیونیست‌ها منجر شده است.
منابع عبری از عملیات ضدصهیونیستی در شمال تل آویو خبر دادند که زخمی شدن شمار زیادی از صهیونیست‌ها منجر شده است.
کمیته ملی ضدتروریسم روسیه دوشنبه (۲۶ ژوئن) اعلام کرد رژیم عملیات ضد تروریستی در مسکو و منطقه مسکو لغو شد.
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین اقدامات تحریک‌آمیز فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو را «عملیات ضد تروریستی» توصیف کرد.
رئیس سازمان ضد تروریسم عراق از هلاکت ۲۷ تروریست در دو عملیات در  الانبار و حمرین خبر داد.
فرماندهی عملیات مشترک عراق از شناسایی و انهدام ۲۵ مخفیگاه عناصر تروریست در جریان عملیات ضدتروریستی نیروهای این کشور خبر داد.
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق از هلاکت ۱۵۵ عنصر داعش در عملیات های نظامی این کشور از زمان تشکیل دولت کنونی عراق خبر داد.
منابع محلی از عملیات ضدصهیونیستی در جنوب نابلس و زخمی شدن یک نظامی صهیونیست خبر دادند.
کمیته های مقاومت مردمی فلسطین طی بیانیه ای تاکید کرد که عملیات زیرگیری با خودرو در قدس اشغالی پاسخی طبیعی و عملی به جنایات صهیونیست ها علیه مسجد الاقصی است.
نیروهای حشدشعبی با مشارکت ارتش عراق یک عملیات امنیتی برای شناسایی عناصر تروریست در استان الانبار را آغاز کردند.
مبارزان فلسطینی امروز عملیاتی علیه صهیونیست‌ها در جنوب جنین انجام دادند.
سردار محمد پاکپور با تاکید بر اینکه عملیات نیروی زمینی سپاه علیه گروهک های تروریستی تجزیه طلب ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق، تا رفع تهدید و خلع سلاح تروریست‌ها ادامه دارد، از مردم منطقه درخواست کرد اطراف مقرها و مراکز استقرار تروریست‌ها را تخلیه کنند.
مرکز اطلاع رسانی اخبار امنیتی عراق اعلام کرد که هشتمین مرحله از عملیات علیه تروریست های داعش در استان نینوا آغاز شد.
روابط عمومی کل سپاه از عملیات موشکی و پهپادی نیروی زمینی سپاه علیه مقرها و مراکز تروریست های تجزیه طلب ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق خبر داد.
بر این اساس، نیروهای ویژه و پلیس ترکیه در عملیاتی ضد تروریستی در فاصله کمتر از یک روز بعد از انفجار در استانبول، به محل اختفای زنی که بمب را در خیابان رها کرده بود، یورش برده و او را دستگیر کردند.
عضو کنست رژیم صهیونیستی گفت که مبارزه فلسطینی ها علیه اشغالگری، تروریسم نیست و شهرک نشینان صهیونیست که مانند استخوان در گلوی فلسطینی ها گیر کرده اند، بیگناه نیستند.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره عملیات انهدام مواضع و محل استقرار گروهک‌های تروریستی و ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران، با مطرح کردن ادعا‌هایی گفت: مایلم تکرار کنم که ما نقض استقلال و تمامیت ارضی عراق توسط ایران را محکوم می‌کنیم. تایید می‌کنیم که یک شهروند آمریکایی، دیروز در نتیجه حمله‌ای موشکی به کردستان عراق کشته شده است، اما به خاطر ملاحظاتی نمی‌توانم جزئیات بیشتری ارائه بدهم.
فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان با اشاره به لزوم تصمیم‌گیری مقامات اقلیم شمال عراق برای جمع‌آوری بساط گروهک‌های تروریستی ضد انقلاب و توطئه‌گر علیه جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: عملیات رزمندگان اسلام تا خلع سلاح کامل گروهک‌های ضد انقلاب و تروریستی تجزیه‌طلب لانه کرده در اقلیم شمال عراق ادامه دارد.
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از آغاز مرحله جدید عملیات قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نزسا علیه مواضع و مقر‌های گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در مناطقی در عمق اقلیم شمال عراق خبر داد.
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از آغاز مرحله جدید عملیات قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نزسا علیه مواضع و مقرهای گروهک های تروریستی ضد ایرانی در مناطقی در عمق اقلیم شمال عراق خبر داد.
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از آغاز عملیات انهدام مواضع گروهک های تروریستی و ضد ایرانی وابسته به استکبار جهانی در اقلیم شمال عراق خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ