نیروهای اطلاعاتی و پلیس ترکیه از دستگیری هشت تروریست داعشی از جمله یک سرکرده این گروه طی عملیاتی مشترک در استان هاتای در جنوب این کشور خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بادپا، خادم حرم احمد ابن موسی (ع) گفت: روز حادثه تروریستی شیفت بودم و محوطه صحن را جارو می‌کردم که صدای عجیبی شنیدم. آن روز کاروانی از فیروزآباد پیاده به حرم آمده بودند.
وقتی یک تروریست مسلح با ۸ خشاب پر در ایران زنده دستگیر می‌شود و مجرمان عادی در آمریکا به ظن حمله با چاقو هدف گلوله قرار می‌گیرند.
رئیس کل دادگستری استان فارس بیان کرد: تروریست اصلی که اقدام به تیراندازی در حرم کرده و بلافاصله دستگیر شده بود، در اختیار بازپرس قرار گرفته و بازجویی و تحقیقات از او در حال انجام است.
حادثه تیراندازی در حرم شاهچراغ(ع) تا این لحظه یک شهید و ۵ مجروح برجا گذاشت.
دستگاه اطلاعات عراق اعلام کرد که ۸ داعشی که در تیم@های امنیتی این گروه تروریستی در کرکوک مشغول به فعالیت بودند دستگیر شدند.
سازمان اطلاعات عراق از دستگیری شش تروریست داعشی و کشف بیش از ۳۵۰ گلوله خمپاره در استان نینوا خبر داد.
سازمان اطلاعات عراق از دستگیری شش تروریست داعشی و کشف بیش از 350 گلوله خمپاره در استان نینوا خبر داد.
نیروهای اطلاعاتی و پلیس ترکیه از دستگیری هشت تروریست داعشی از جمله یک سرکرده این گروه طی عملیاتی مشترک در استان هاتای در جنوب این کشور خبر دادند.
منابع امنیتی عراق از دستگیری یکی از اعضای ارشد گروه تروریستی داعش در غرب استان الانبار خبر دادند.
نیروهای امنیتی عراق از دستگیری 15 تروریست داعشی در شش استان این کشور خبر دادند.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل ضمن تقدیر از دستگیری عوامل جنایت علیه مردم، تاکید کرد: کمیت و کیفیت خشونت داعشی های وطنی روی همه تروریست ها را سفید کرده است.
سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق امروز دوشنبه از دستگیری سرکرده بارز داعشی در کرکوک خبر داد.
نیروهای امنیتی ترکیه دو تن از سرکردگان سازمان تروریستی داعش را در استان «قرشهیر» در مرکز این کشور دستگیر کردند.
معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس روز جمعه تصاویر منتشر نشده از ورود نیروهای واکنش سریع و دستگیری تروریست مسلح در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در غروب چهارم آبان‌ماه 1401 را منتشر کرد.
تصاویری از ورود مهاجم تروریست به حرم شاهچراغ و به رگبار بستن زائران تا لحظه دستگیری را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
یک فرد مسلح عصر امروز در حرم شاه‌چراغ(ع) به زائران حمله کرد که در پی آن ۱۴ نفر به شهادت رسیده و ۲۵ نفر هم زخمی شدند، در میان شهدا زن و کودک هم دیده می‌شود. حال دو نفر از مصدومان وخیم است.
یک فرد مسلح عصر امروز در حرم شاه‌چراغ(ع) به زائران حمله کرد که در پی آن ۱۳ نفر به شهادت رسیده و ۲۱ نفر هم زخمی شدند، در میان شهدا زن و کودک هم دیده می‌شود. حال دو نفر از مصدومان وخیم است.
شیراز- یک فرد مسلح عصر امروز در حرم شاه‌چراغ(ع) به زائران حمله کرد که در پی آن ۱۵ نفر به شهادت رسیده و ۴۰ نفر هم زخمی شدند، در میان شهدا زن و کودک هم دیده می‌شود.
سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از دستگیری یک سرکرده گروه تروریستی داعش با نام ابوجندل خبر داد.
اداره امنیت سلیمانیه عراق از دستگیری گروهگ تروریستی وابسته به داعش خبر داد.
بر مبنای ره‌گیری‌های اطلاعاتی چند ساله، این عنصر جنایت‌پیشه سوابق فعالیت‌های تروریستی در چها کشور منطقه را دارد و در مقطع اوج بحران سوریه، با حضور در آن کشور به عضویت گروهک‌های تکفیری-تروریستی درآمده و همراه با آنها در شهرهای حلب، حماه و ادلب به اعمال جنایتکارانه و شیطانی پرداخته است.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‎ای از دستگیری ۱۰ تروریست تکفیری – صهیونیستی که به قصد انجام چند عملیات تروریستی در میان عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) اعزام شده بودند، خبر داد. صداوسیما گزارشی منتشر کرده که حاوی بخش هایی از اعترافات این گره است.
سربازان گمنام امام زمان (عج) ۱۰ نفر از تروریست‌های تکفیری - صهیونیستی داعش که قصد انجام چند عملیات تروریستی در میان عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را داشتند، دستگیر کردند.
سربازان گمنام امام زمان (عج) در سه روز گذشته، ۱۰ نفر از تروریست‌های تکفیری – صهیونیستی داعش را که به قصد انجام چند عملیات تروریستی در میان عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اعزام شده بودند، دستگیر نمودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ