یک سال دیگر در مکزیک انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود و یکی از نامزد‌های پیش‌رو که توجه‌های بسیاری را به خود جلب کرده، یک دانشمند محیط‌زیست است که می‌تواند به اولین رهبر زن در دومین اقتصاد بزرگ آمریکای لاتین تبدیل شود. به گزارش آسوشیتدپرس به نقل از یک نظرسنجی، کلودیا شین‌بام، شهردار مکزیکوسیتی ۲۰ امتیاز از نزدیک‌ترین رقیب در حزب خود پیشتاز است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعید دقیقی از باشگاه سایپا و شهرداری همدان درخواست کرد شکایت خود از شمس آذر را پس بگیرند تا این تیم با شرایط بهتری در لیگ برتر رقابت کند.
تعداد زیادی از بازیکنان شاخص فوتبال ایران هنوز موفق به یافتن تیم برای فصل جدید نشده اند.
تمرینات تیم فوتبال ملوان برای شروع لیگ برتر ادامه دارد.
حسن صلواتی چند سالی است که با همراهی دوستان عکاس و هنرمندش یک حرکت جذاب را شروع کرده است؛ فروش عکس‌ها به نفع بچه‌های محروم! امسال هم سفره پیتزای آنها به عشق غدیر پهن شده است.
محمد خدابنده لو بعد از عقد قرارداد با مس رفسنجان کار خود را شروع کرده و در اردوی این تیم زیر نظر ساکت الهامی فعالیت می کند.
کاپیتان مس می‌گوید ساکت الهامی با انگیزه زیاد کارش را شروع کرده و همه اعضای این تیم برای خوشحالی مردم رفسنجان تلاش خواهند کرد.
سرمربی جدید ذوب آهن با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، از هواداران مس رفسنجان خداحافظی کرد.
زنجان- نرخ اجاره بهای واحدهای مسکونی در زنجان طی سال جاری بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافته است، روندی که با مصوبات دولت مبنی بر افزایش تنها ۲۵ درصد اجاره بها مغایرت دارد.
اصفهان- مرتضی جوهری محیط‌بان پرتلاش اصفهانی است که خود را سال‌ها وقف حفاظت از محیط‌زیست و حیات‌وحش کرده؛ محیط‌بانی که تمام آرزوهایش محیط‌زیستی شده است.
شرایط بیرونی مانند رشد مشکلات اقتصادی و سرخوردگی ناشی از نرسیدن به آرزو‌های عادی، محرک بسیار نیرومندی است که خشونت را در ابعاد و زوایای گوناگون گسترش می‌دهد. از سوی دیگر دامن زدن به تفاوت‌های سیاسی و جناحی و تئوریزه کردن خشونت در اشکال و انواع گوناگون آن در تریبون‌های رسمی مانند صدا و سیما، رسانه‌ها و... یکی از ریشه‌های اصلی گسترش خشونت است.
محمد بن زاید آل نهیان، رئیس دولت امارات متحده عربی، محمد بن راشد آل مکتوم نائب رئیس دولت و رئیس هیئت وزیران حاکم دوبی و منصور بن زاید آل نهیان نائب رئیس دولت و نائب رئیس هیئت وزیران در پیام‌هایی جداگانه به آیت‌الله رئیسی، ضمن ابراز خالصانه‌ترین تهیات و شایسته‌ترین آرزو‌های خود به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، از خداوند متعال مسئلت کردند که این مناسبت فرخنده را با کمال صحت و سعادت آن‌جناب و خیر و میمنت و برکت ملت‌های امت عربی و اسلامی قرین فرماید.
ای‌کاش سازندگان و تصمیم‌سازان و بودجه‌دهندگان از این امر آگاه شده و درک کنند، تبلیغات می‌تواند امر واقعی را بزرگنمایی کرده و به آن نوری بتاباند، اما هرگز نخواهد توانست آرزو‌های ما را تحقق ببخشد. فیگور زن/مادرِ زحمت‌کشِ قانعِ همیشه خندان و مردِ مقتدرِ حاکم سال‌هاست در خودآگاه جمعی مردم کارایی خودش را از دست داده است و تحققش به تلاشی خنده‌آور تبدیل شده است.
هاشمی معتقد است که دولت سیزدهم دچار فشار و بعضی سیاست‌ها و روش‌هایی با مصداق طول‌الامل شده که اگر خود را از این مسیر برای اداره کشور خارج نکند خدایی ناکرده با سرنوشت مورد انتظار طول الاملین همراه خواهد شد. سخنرانی رییس‌جمهور در دفاع از بودجه ۱۴۰۲ با قول‌های کوتاه‌مدت آن توسط صداوسیما و روزنامه‌های همراه تیتر امیدوارانه شد و مورد انتقاد منتقدان برای کاهشی شدن نرخ ارز و طلا و مسکن و خودرو قرار گرفت.
آستین بالا زدن برای فعالیت در کار خیر مدام در ذهنش بود. وقتی برای ادامه تحصیل به یزد آمده بود با گروهی از بچه‌های مدرسه که به صورت جهادی به مناطق محروم یزد می‌رفتند و فعالیت عمرانی انجام می‌دادند، آشنا شد: «من هم با هدف بزرگی که در سر داشتم این آشنایی را به فال نیک گرفتم و با گروهشان همراه شدم. در این گروه از رنگ‌آمیزی دیوار‌های مدارس گرفته تا مرمت سرویس بهداشتی و حمام و... را انجام می‌دادیم.».
انتشار مصاحبه قدیمی لیونل مسی با یکی از نشریات محلی روساریو چند ماه پیش از ترک آرژانتین و رفتن به بارسلونا بازتاب جالبی داشته است.
ماجراجویی مراکش در جام‌جهانی قطر به پایان رسید و سرانجام شاگردان ولید الرکراکی مقابل فرانسه پرستاره و قدرتمند متوقف شدند و به عنوان نخستین تیم مسلمان تاریخ به دیدار رده‌بندی رسیدند. فرانسه برای دفاع از قهرمانی به آرژانتین و مسی رسید.
در آخرین دیدار از مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، فرانسه با برتری ۲-۱ مقابل انگلیس به جمع ۴ تیم برتر جام رسید.
به تیر‌های برق شورآباد تبلیغی چسبانده‌اند: «خریدار موی طبیعی شما با بهترین قیمت اگر قد موی شما بلندتر از ۵۵ سانت است.» خانم تبلیغ‌کننده، دختر جوانی از اهالی کردستان است که به دلیل استیصال از بیکاری و بی‌پولی، به فکر افتاده از موی طبیعی کلاه‌گیس بسازد و به مغازه‌ها بفروشد. می‌گوید که از شورآباد، فروشنده زیاد داشته؛ دختران و زنانی که موی سرشان را به ازای پول فروخته‌اند. قیمت خرید از ۶۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۸ میلیون تومان هم می‌رسد؛ ۸ میلیون تومان برای مو‌هایی پرپشت و به قد یک متر.
به تیر‌های برق شورآباد تبلیغی چسبانده‌اند: «خریدار موی طبیعی شما با بهترین قیمت اگر قد موی شما بلندتر از ۵۵ سانت است.» خانم تبلیغ‌کننده، دختر جوانی از اهالی کردستان است که به دلیل استیصال از بیکاری و بی‌پولی، به فکر افتاده از موی طبیعی کلاه‌گیس بسازد و به مغازه‌ها بفروشد. می‌گوید که از شورآباد، فروشنده زیاد داشته؛ دختران و زنانی که موی سرشان را به ازای پول فروخته‌اند. قیمت خرید از ۶۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۸ میلیون تومان هم می‌رسد؛ ۸ میلیون تومان برای مو‌هایی پرپشت و به قد یک متر.
مستندی از رشادت‌های شهید طهرانی مقدم پدر موشکی ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فرمانده کل سپاه طی پیامی ضمن تسلیت حادثه تروریسیتی شیراز گفت: این جنایت هولناک نشان داد دشمنان عزت، اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی برای دست یابی به اهداف و آرزو‌های شیطانی خود از هیچ جنایتی فرو گذار نمی‌کنند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از ورود به تهران ابراز امیدواری کرد با حمایت فدراسیون و هواداران بتواند آرزوهای مردم ایران را در جام جهانی برآورده کند.
خاسب با اشاره به قرار گرفتن گوی سفید آرزو‌های مردم و همچنین تیر نمادین آرش در قلب آن بر فراز قله دماوند، تأکید کرد: در افسانه آرش، او تیر را از کمان رها می‌کند تا مرز ایران و توران را تعیین کند، اما قصد من این بود که حد و مرزی را بین انسان‌ها بر روی زمین ترسیم نکنیم و همگی با عشق و آرزو‌ها و امید‌هایی که دارند در کنار یکدیگر قرار بگیرند.
رئیس جمهور برخی کار‌های انجام شده در این دولت را از آرزو‌های دیرینه کشور برشمرد و گفت: از بین بردن زمینه رانت و قاچاق دارو با اجرای طرح دارویار، ساماندهی صدور مجوزها، اجرای بخش‌های اصلی سامانه جامع تجارت، از جمله مواردی است که باید به خوبی برای افکار عمومی تبیین شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ