شرایط بیرونی مانند رشد مشکلات اقتصادی و سرخوردگی ناشی از نرسیدن به آرزو‌های عادی، محرک بسیار نیرومندی است که خشونت را در ابعاد و زوایای گوناگون گسترش می‌دهد. از سوی دیگر دامن زدن به تفاوت‌های سیاسی و جناحی و تئوریزه کردن خشونت در اشکال و انواع گوناگون آن در تریبون‌های رسمی مانند صدا و سیما، رسانه‌ها و... یکی از ریشه‌های اصلی گسترش خشونت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افزایش فشار استراتژی منچسترسیتی برای تمدید قرارداد هافبک پرتغالی این تیم است.
هرچند طرح تناسبی شدن انتخابات که با هدف افزایش مشارکت انتخابات و حضور همه جناح ها در مجلس ارائه شده است اما با ابهاماتی در اجرا مواجه است.
هم حضور دستفروشان و هم میل خریداران به خرید از آنان، دو علامت از یک بیماری مشترک است؛ این بیماری در دل اقتصاد کشور نهفته است و مشکل دستفروشان و خریداران درواقع علامت یا تب و لرز حاصل از بیماری مذکور است. به همین دلیل نیز با جمع کردن دستفروشان و درگیری با آنان یا فرمان و دستور دادن به مردم برای خرید نکردن از دستفروشان، هیچ تحول خارق العاده‌ای رخ نخواهد داد. دستفروشی مثل تب و نشانه‌ای از اقتصاد رو به احتضار است. حتی مردم جامعه نیز متوجه افزایش دستفروشان می‌شوند و اتفاقا همین افزایش دستفروشی، مردم را نگران و ملتهب می‌کند. شهرداری‌ها و دولت علائم بیماری را سرکوب می‌کنند، اما به فکر درمان ریشه‌ای مشکل نیستند. دولت چاره‌ای ندارد به جز این که با برنامه ریزی درست با این شرایط برخورد مناسب داشته باشد و به فکر اصلاح ساختار اقتصاد کشور باشد
ستایشی گفت: امروز قوه قضاییه معتقد است در داخل کشور و میان مسئولان و آحاد جامعه جبهه واحد تشکیل شده تا با به کارگیری مدیریت انقلابی، اعتمادزدایی دشمن را سد کند. ما معتقدیم که پنجه افکندن در برابر فساد و خشکاندن ریشه‌های فساد در جامعه می‌تواند به امید افزایی و ارتقای اعتماد عمومی مردم منجر شود. ما معتقدیم تحقق عدالت می‌تواند امید را در جامعه به نسل جدید تسری دهد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برای ساماندهی و کاهش التهاب بازار اجاره بها باید در میان مدت و بلندمدت ریشه‌های مختلف افزایش قیمت مسکن را کنترل کنیم.
حل ریشه‌ای مشکلات خودرو در دست نمایندگان مجلس و دولتمردان است و آن‌ها می‌توانند با رفع موانع تحریمی و بانکی عوامل افزایش هزینه تولید را از بین ببرند. این مسائل نه تنها به نفع صنعت خودرو بلکه به سود تمام صنایع و اقتصاد کشور است. بنابراین به جای مواضع هیجانی بهتر است درباره سهم ۳۵ درصدی تصمیمات خود در قیمت صنعت خودرو اقدامی موثر کنند. حال باید مردان سیاست درباره سهم خود در گران شدن خودرو صحبت کنند و توضیح دهند چقدر خود را در این رابطه مسوول می‌دانند.
در مورد حفظ ارزش پول ملی، ما با مسائلی ریشه‌ای و کلان رو به رو هستیم. مسائلی مثل تورم و اختلاف تورم داخل و شرکای تجاری در کنار بحث ناترازی ارزی کشور از مهمترین موارد است. ناترازی ارزی کشور تحت تاثیر کسری‌های تجاری غیرنفتی و کسری حساب سرمایه تشدید می‌شود. ناترازی ارزی در نهایت روی افزایش قیمت دلار تاثیر می‌گذارد.
بهتر است در هر وعده غذایی مقدار زیادی پروتئین، چربی و کربوهیدرات مصرف کنید. همچنین از روزه داری متناوب خودداری کنید. این کار برای کاهش وزن و سلامتی مفید است اما می تواند مصرف کالری کافی برای افزایش وزن را دشوار کند
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: سیاست‌های در حوزه سوخت و انرژِی، افزایش تولید و مدیریت‌های غیر قیمتی در حوزه مصرف هست؛ وزارت نفت درحال اصلاح رویه‌ها و از بین بردن ریشه‌هلی قاچاق سوخت است.
یک کارشناس روش‌های افزایش طول عمر افراد را توضیح داد. سن هر فردی وابسته به متغیرهای زیادی است که می‌تواند بر آن تاثیر بگذارد. در ویدئوی زیر یک کارشناس طب سنتی راهکارهایی را که می‌تواند به افزایش طول عمر افراد منجر شود، بیان کرده است.
معاون تاکسیرانی درباره تخلفاتی که بعضا درزمینه افزایش خودسر کرایه‌ها وجود دارد، گفت: «بهترین راه حلی که در این زمینه وجود دارد و می‌تواند از بروز هرگونه تخلف جلوگیری کند، پرداخت الکترونیکی کرایه‌هاست که شهروندان می‌توانند کرایه‌ها را با استفاده از برچسب‌هایی که علاوه بر جلوی خودروها، در دو قسمت عقب تاکسی (شیشه‌های لچکی خودروها) نصب شده است، پرداخت کنند.
ایران نوشت: از قرار معلوم، ناترازی گاز در کشور ریشه‌ای چندگانه دارد؛ عامل اول میزان مصرف بالای انرژی و افزایش شدت مصرف انرژی درکشور است. عامل دیگر بروز ناترازی، عدم توسعه صنعت نفت و گاز کشور متناسب با برنامه‌های توسعه‌ای بوده که توپ این کم‌کاری هم در زمین وزارت نفت دولت قبل است.
مرکز مدیریت راه‌های کشور از افزایش ۶.۲ درصدی تردد در محورهای برون‌شهری خبر داد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور از افزایش ۳.۳ درصدی تردد در محورهای برون‌شهری نسبت به روز قبل خبرداد .
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد؛ تردد در محورهای برون‌شهری در مقایسه با روز قبل افزایش ۹.۶ درصدی داشته است.
زبیدی با تأکید بر اینکه نفت و گاز ثروت کشور است ، گفت: هم‌اکنون با استفاده از فناوری‌های روزآمد،می‌توان به‌راحتی برداشت از میدان‌های نفت و گاز ایران را ۱۵ تا ۴۰ درصد افزایش داد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور از افزایش ۵.۵ درصدی تردد در محورهای برون‌شهری خبر داد.
ریتم‌های شبانه روزی «ساعت‌های بیولوژیکی» هستند که مسئول هماهنگی بسیاری از فرآیند‌های بدن، از جمله چرخه خواب و بیداری هستند.
مرکز مدیریت راه‌های کشور از افزایش ۶.۱ درصدی تردد در محورهای برون‌شهری خبر داد.
سرمایه اجتماعی ضمن آنکه برآمده از تجربه زیسته افراد و گروه‌ها در یک جامعه است، جامعه را در برابر شکاف‌ها و تعارض‌های ویرانگر حفظ می‌کند. به گونه متقابل، هر گونه شکافی که افراد، گروه‌ها و نهاد‌ها را از یکدیگر دور ساخته و رو در روی یکدیگر قرار بدهد، به فرسایش سرمایه اجتماعی و افزایش خودویرانگری جامعه خواهد انجامید.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: تردد در محورهای برون شهری نسبت به روز گذشته، ۳.۵ درصد افزایش یافته است.
وزیر امور خارجه در رابطه با مذاکرات و آغاز گازدهی صدها سانتریفیوژ، توضیحاتی ارائه داد.
شاخص کل بورس در هفته گذشته با افت‌های پی در پی به کانال یک میلیون و دویست هزار واحدی عقبگرد کرد و روز گذشته با رشد بی رمق بیش از ۲ هزار واحدی بر روی شاخص یک میلیون و ۲۸۱ هزار واحدی ایستاد.
فرابورس ایران از ممنوعیت نوسان گیری روزانه در سمت خرید و فروش اوراق گواهی حق تقدم امتیاز تسهیلات مسکن از شنبه هفته آینده خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ