مستندی از رشادت‌های شهید طهرانی مقدم پدر موشکی ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئولان می‌گویند آب به همه خیابان‌ها رسیده است؛ اما ساکنان برخی خانه‌ها هنوز از قطعی و افت فشار آب می‌گویند خبرنگار مهر با حضور در «ملاشیه» و روستاهای اطراف روایتی متفاوت دارد.
به مناسبت ایام سالگرد نماز جمعه تاریخی ۲۹ خرداد مستند کوتاه مدافع حق مردم را مشاهده میکنید.
مهدی میرتیموری کارگردان مستند «فوتبال ایرانی» با روایتی از شرایط حضور پنج بازیکن خارجی در لیگ برتر ایران، به ارائه توضیحاتی درباره تجربه ساخت این مستند پرداخت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین ویژگی برنامه‌های وزیر پیشنهادی در اجرای سند تحول بنیادین این است که تمام برنامه‌های وی مستند به سند تحول است.
مستند این یک اعتراض است، پشت پرده فعالیت‌های جنبش‌های دانشجویی با تمرکز بر روی دوره دولت سیدمحمد خاتمی و شکل‌گیری جریان دوم خرداد روایت را می‌کند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
دو سال و چند ماهی است که از عمر مجلس یازدهم می‌گذرد و در این مدت به موازات هر اظهارنظری، خواه در قالب نطق پیش از دستور و ارائه طرح و... بخشی از اهالی رسانه و سیاست مستند به اصول قانون اساسی و سایر نظامات حاکم بر جامعه، زبان انتقاد گشوده و عملکرد مجلس را مورد نقد و ایراد قرار می‌دهند.
بی بی سی به دلیل دادن زمان به پخش مستند شمیما به مدت یک و ساعت نیم مورد انتقاد قرار گرفته است.
دانشجویانی که برای تماشای مستند جدید بی‌بی‌سی درباره نخست وزیر هند در دانشگاهی در دهلی جمع شده بودند، توسط پلیس بازداشت شدند.
هندوستان از پخش مستند شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی که در آن نحوه مدیریت و رهبری نخست وزیر این کشور در شورش‌های ۲۰۰۲ گجرات زیر سوال رفته، ممانعت کرد.
فرهاد درودگر کارگردان مستند «میان این روزها ایستاده‌ام» همزمان با حضور این اثر در جشنواره فیلم عمار به ارائه توضیحاتی درباره این مستند پرداخت.
مهدی صادقی کارگردان مستند «بازگشت‌های بزرگ» ضمن اشاره به روایت پیروزی هیجان‌انگیز تیم ملی ایران در مقابل آمریکا در سال ۹۸،‌ از حسرت تکرار نشدن این اتفاق در جام‌جهانی امسال گفت.
نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری گفت: ما با آن دسته از آشوب گرانی که ادعا می کنند فریب خوردند و یا جو زده شدند باید با رویکرد رحماء بینهم برخورد کنیم و ضمن گرفتن تعهد کتبی و مستند از آنها که دیگر در چنین صحنه هایی حضور پیدا کنند آنها را آزاد کنیم.
محسن پیرهادی نماینده مردم تهران نوشت:فوت غیرمنتظره مهسا امینی، مردم ایران را سوگوار کرده است؛ هنوز ابعاد ماجرا و چرایی بروز آن بصورت مستند اعلام نشده است. به همین دلیل رفع ابهام از چرایی بروز آن امری ضروری‌ست و باید علل و عوامل بروز اتفاق، بدون فوت وقت روشن شود. به عنوان وکیل مردم برای پاسداری از حقوق مردم و اجرای قانون اساسی و دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیگیر چرایی و چگونگی بروز این اتفاق تلخ خواهم بود.
رئیسی هرگونه سخن یا اقدامی را که باعث ناامیدی و کاهش اعتماد مردم شود، خط قرمز دولت مردمی دانست و گفت: نباید با انتشار برخی گزارش‌های غیر مستند در رسانه‌ها، مردم را نگران کرد و همه همکاران دولت تلاش کنند موضوعات بین دستگاهی را فورا حل و فصل کنند.
به اطلاع عموم هنرمندان بالأخص مستندسازان محترم می‌رساند که موسسه آموزشی کلوزآپ، فعال در حوزه مستند، یک موسسه صهیونیستی بوده که با حمایت‌های مادی و معنوی رژیم اشغالگر اسرائیل در حال فعالیت است.
مستند «قاضی و مرگ» برندهٔ جایزهٔ آیفیک از جشنواره سینما حقیقت و برندهٔ برتا فاند از «جشنواره بین‌المللی فیلم مستند آمستردام» سرنوشت عجیب مردی که ۴ هزار حکم اعدام صادر کرده است، سه‌شنبه ۱۱ مرداد ساعت ۲۱ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
حمیدی مقدم درباره بحث برگشت مالی اکران فیلم‌های مستند تصریح کرد: یکی از نکات طرح «اکران حقیقت» این است که ما عام‌المنفعه و فقط برای کار فرهنگی، آن را آغاز نکرده‌ایم. دلایل ما در ابتدا ارتباط مستند با مردم و مخاطبان است، در مرحله بعد برگشت سرمایه حتی در شکل حداقلی خود اهمیت دارد. این نکته‌ای ا‌ست که به عنوان تیتر انتخاب و اعلام کردیم که باید از مستند درآمدزایی کنیم، شاید در ابتدا خیلی‌ها به آن امیدی نداشتند اما خوشبخانه انجام شد و ادامه می‌یابد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
سید مهدی جوادی متولد 1366 مدرس دانشگاه و دارای دکتری حقوق بین الملل است. در کارنامه حرفه‌ای‌ او عضویت در جامعه صنفی تهیه کنندگان فیلم سینمایی؛ مدير برنامه ريزي جشنواره هاي مقاومت و سينماي دفاع مقدس، مشاور معاون فرهنگی وزیر کار و امور اجتماعی، رئیس کارگروه هنر و رسانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قائم مقامی شبکه کودک و نوجوان صدا و سیما، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره مرکز نوآوری رایمون، دبیر کمیسیون خدمات محتوایی سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و تهیه کنندگی آثار تلویزیونی، مستند، سینمایی و انیمیشن دیده می شود
در این برنامه که با پخش مستند «مثل درخت» به پایان رسید، سیف‌الله صمدیان، منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما، نگار آذربایجانی (کارگردان)، شایسته ایرانی (بازیگر)، احمدرضا طایی، مهدی باقری، آرش قاسمی، کاوه معین فر، آرش زاهدی اصل از فعالان عرصه سینما حضور داشتند.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ