اصفهان- مرتضی جوهری محیط‌بان پرتلاش اصفهانی است که خود را سال‌ها وقف حفاظت از محیط‌زیست و حیات‌وحش کرده؛ محیط‌بانی که تمام آرزوهایش محیط‌زیستی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو شکست پیاپی برای مرد اسپانیایی که قرار است تراکتور را به آرزوهای بزرگ برساند شروعی دشوار به نظر می رسد.
سعید دقیقی از باشگاه سایپا و شهرداری همدان درخواست کرد شکایت خود از شمس آذر را پس بگیرند تا این تیم با شرایط بهتری در لیگ برتر رقابت کند.
تعداد زیادی از بازیکنان شاخص فوتبال ایران هنوز موفق به یافتن تیم برای فصل جدید نشده اند.
اردبیل - زمانی که در و دیوار شهر جولانگاه تبلیغات رنگارنگ و شعارهای دهن پرکن مدارس فوتبال می‌شود، این سؤال پیش می‌آید که خروجی چنین مدارسی به کجا ختم شده و در دل آن چه اتفاقاتی رقم می‌خورد.
تمرینات تیم فوتبال ملوان برای شروع لیگ برتر ادامه دارد.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: از آرزوهای من این است که سازمان بهزیستی پارک کار و فناوری داشته باشد تا برای جامعه هدف بهزیستی سبک زندگی و گذران اوقات فراغت را متناسب با شرایط این افراد تعریف کند.
حسن صلواتی چند سالی است که با همراهی دوستان عکاس و هنرمندش یک حرکت جذاب را شروع کرده است؛ فروش عکس‌ها به نفع بچه‌های محروم! امسال هم سفره پیتزای آنها به عشق غدیر پهن شده است.
محمد خدابنده لو بعد از عقد قرارداد با مس رفسنجان کار خود را شروع کرده و در اردوی این تیم زیر نظر ساکت الهامی فعالیت می کند.
کاپیتان مس می‌گوید ساکت الهامی با انگیزه زیاد کارش را شروع کرده و همه اعضای این تیم برای خوشحالی مردم رفسنجان تلاش خواهند کرد.
سرمربی جدید ذوب آهن با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، از هواداران مس رفسنجان خداحافظی کرد.
زنجان- نرخ اجاره بهای واحدهای مسکونی در زنجان طی سال جاری بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافته است، روندی که با مصوبات دولت مبنی بر افزایش تنها ۲۵ درصد اجاره بها مغایرت دارد.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس از برآورده شدن یکی از آرزوهای کودکی‌اش ابراز خرسندی کرد و بازگشتش به تیم ملی را یک افتخار دانست. این بازیکن همچنین تاکید کرد تیمش به دنبال گرفتن یک جام دیگر است.
توان دفاع سرزمینی ایرانیان، فراتر از محاسبات غلط و آرزوهای برخی رژیم‌های مینیاتوری از تل‌آویو تا باکو است.
مهدی طارمی در مرز ۳۰ سالگی تولدش را جشن گرفته مطمئنا آرزوهای بزرگی در ادامه مسیر زندگی‌اش دارد.
هاشمی معتقد است که دولت سیزدهم دچار فشار و بعضی سیاست‌ها و روش‌هایی با مصداق طول‌الامل شده که اگر خود را از این مسیر برای اداره کشور خارج نکند خدایی ناکرده با سرنوشت مورد انتظار طول الاملین همراه خواهد شد. سخنرانی رییس‌جمهور در دفاع از بودجه ۱۴۰۲ با قول‌های کوتاه‌مدت آن توسط صداوسیما و روزنامه‌های همراه تیتر امیدوارانه شد و مورد انتقاد منتقدان برای کاهشی شدن نرخ ارز و طلا و مسکن و خودرو قرار گرفت.
انتشار مصاحبه قدیمی لیونل مسی با یکی از نشریات محلی روساریو چند ماه پیش از ترک آرژانتین و رفتن به بارسلونا بازتاب جالبی داشته است.
جام‌جهانی قطر | نقطه پایان فرانسه بر آرزوهای مراکش ، امباپه حریف مسی در فینال
در آخرین دیدار از مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، فرانسه با برتری ۲-۱ مقابل انگلیس به جمع ۴ تیم برتر جام رسید.
تیم ملی فوتبال ایران در برابر آمریکا دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول از آن آمریکا و نیمه دوم از آن ایران. با این تفاوت که حریف در نیمه نخست به گل رسید اما ایران در نیمه دوم نه.
یک تصمیم عجیب پیش از رویارویی با تیم ملی آلمان در جام جهانی 1998 تمام آرزوهای آن نسل طلایی را برای صعود از گروه بر باد داد.
مستندی از رشادت‌های شهید طهرانی مقدم پدر موشکی ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، آرزوهای بزرگی برای چهار سال دیگر در سر دارد.
مدیرمسؤول روزنامه کیهان با اشاره به حضور گسترده مردم در اجتماعات در سراسر کشور گفت: امروز مردم آرزوهای دشمنان را لگدمال کردند و نشان دادند اگر درنگی می‌کنند برای این است که حقایق روشن شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از ورود به تهران ابراز امیدواری کرد با حمایت فدراسیون و هواداران بتواند آرزوهای مردم ایران را در جام جهانی برآورده کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ