خاسب با اشاره به قرار گرفتن گوی سفید آرزو‌های مردم و همچنین تیر نمادین آرش در قلب آن بر فراز قله دماوند، تأکید کرد: در افسانه آرش، او تیر را از کمان رها می‌کند تا مرز ایران و توران را تعیین کند، اما قصد من این بود که حد و مرزی را بین انسان‌ها بر روی زمین ترسیم نکنیم و همگی با عشق و آرزو‌ها و امید‌هایی که دارند در کنار یکدیگر قرار بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شب گذشته در نمایشگاه هوایی «میشیگان» یک فروند میگ ۲۳ ساخت شوروی هنگام اجرای حرکات نمایشی سقوط کرد و خلبان و سرنشین توانستند با خروج اضطراری خود را نجات بدهند. گفته می‌شود این هواپیما روی یک پارکینگ سقوط کرده و به چند دستگاه خودرو آسیب زده اما کسی مجروح یا کشته نشده.
تیم فوتبال سپاهان که با نمایشی تهاجمی مصاف با صنعت نفت را آغاز کرده بود، سرانجام روی یک کار تکراری به گل رسید.
ویدیویی جالب از پپ گواردیولا سرمربی این روزهای تیم لیگ برتری منچسترسیتی ریش پرفسوری روی صحنه نمایش مُد لباس را ببینید.
ذوب آهن موفق شد با غلبه بر نساجی سال را با رتبه تک‌رقمی به پایان برساند.
امیر قلعه‌نویی احتمالا برای آخرین بار روی نیمکت گل‌گهر می نشیند و بدون شک نمایشی خیره کننده خواهد داشت تا هم به بهترین شکل از سیرجان خداحافظی کند و هم قدرتمند به پیشواز نیمکت ملی برود.
ویدیویی جالب از لحظه فرود متفاوت هواپیما روی باند فرودگاه از زاویه پشت را ببینید.
قرار است نمایشی به نام انگلستان عزیز که الهام گرفته از زندگی ورزشی گرت ساوتگیت است، با هنرنمایی جوزف فاینس در نقش مربی تیم ملی انگلیس روی صحنه برود.
یک دوچرخه سوار برزیلی در حالی که مشغول رکاب زدن در شهر بود، همزمان با یک توپ فوتبال هم حرکات نمایشی انجام داد.
لیونل مسی می‌گوید: هیچکس نمی‌تواند بدون تیم قهرمان شود. این قهرمانی متعلق به این بازیکنان است که مهره کلیدی ما بودند. این ۱۱ بازیکن حاضر در ترکیب و ۲۳ بازیکن روی نیمکت که بازی کردند و همیشه نمایشی عالی ارائه دادند. حتی بازیکنانی که فرصتی برای حضور در میدان پیدا نکردند یا نمایشی که انتظار می‌رفت را ارائه ندادند.
در ویدیویی جذاب دو جنگنده اف ۵ حرکات نمایشی جذابی را روی آسمان به اجرا گذاشتند.
تصاویری از نمایی از درون کاکپیت جنگنده اف۱۸ در زمان برخاستن از روی ناو هواپیمابر را تماشا کنید. /خبرفوری
سرمربی استقلال خوزستان در آستانه دیدار مقابل پیکان از انگیزه شاگردانش برای نمایشی موفق در این جدال خبر داد.
ساعاتی پیش از شروع مسابقه فینال جام جهانی، نیروی هوایی کشور قطر پروازهای نمایشی را روی آسمان شهر لوسیل انجام داد.
تیم ملی فوتبال ایران با پذیرش شکست مقابل آمریکا از راه‌یابی به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۲۲ بازماند. تیم‌های ایران و آمریکا در حالی در ورزشگاه الثمامه به مصاف یکدیگر رفتند که ایران با یک تساوی هم می‌توانست راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شود. شاگردان کیروش در نیمه نخست با ارائه نمایشی ناهماهنگ و پر اشتباه توپ و میدان را به حریف واگذار کردند. در نهایت در دقایق پایانی نیمه نخست روی اشتباه خط دفاعی ایران و پاس عرضی سرجینیو دست، پولیسیچ، ستاره آمریکا و باشگاه چلسی توانست دروازه ایران را باز کند. ملی‌پوشان ایران خوش‌شانس یودند که در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست، گل دوم آمریکا آفساید اعلام شد و ۴۵ دقیقه نخست با همان نتیجه ۱-۰ به سود آبی‌پوشان آمریکا به پایان رسید.
روی کین، اسطوره باشگاه منچستر یونایتد عملکرد ایران برابر انگلیس را شوکه کننده دانست‌.
نماهنگ «لحظه صعود» که در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی و بدرقه ملی پوشان به جام جهانی در قالب یک اثر نمایشی – موسیقایی به صحنه رفت، پیش روی مخاطبان قرار گرفت.
به نمایش گذاشتن آخرین حرف الفبای انگلیسی روی شیشه جلوی خودرو، ۴ هزار دلار برای یک شهروند آلمانی آب خورد!
در اطلاعیه جدید مجموعه تئاترشهر آمده است: ضمن قدردانی از تمامی گروه‌های نمایشی مستقر در تئاتر شهر که طی روز‌های گذشته آثار نمایشی خود را در تالار‌های مختلف مجموعه روی صحنه برده‌اند به اطلاع می‌رسانیم، بر اساس آنچه در خبر صبح روز دوشنبه (چهارم مهرماه) به رسانه‌ها ارسال شد، بنا بر این بود که اجرای عمومی آثار نمایشی در تالار‌های اصلی، چهارسو، سایه، قشقایی و کارگاه نمایش تئاتر شهر از روز چهارشنبه (ششم مهر ماه) پیش روی مخاطبان قرار گیرند.
عنوان‌دار کشتی جهان و المپیک از ترکیه پس از پیروزی بر امیرحسین زارع در رقابت‌های قهرمانی جهان، از حرکت نمایشی زارع پس از کسب مدال طلای جهان در سال ۲۰۲۱، تقلید کرد.
تراکتور امشب به مراتب نمایش بهتری نسبت به دو بازی قبلی داشت اما با وجود برگرداندن بازی دو بر صفر در خانه فولاد، بدشانسی آورد و در دقایق تلف شده گل سوم را خورد.
ژیل ویسنته با وجود نمایش موثر مهاجم ایرانی خود در حضور کوتاه مدت‌اش در زمین نتوانست به برتری مقابل فامالیسائو برسد.
روز گذشته فیلمی از یک دستگاه خودروی ال ۹۰ که یک بانو روی کاپوت آن نشسته بود و راننده این خودرو با یک حرکت نمایشی به منظور جلب مردم در یکی از خیابان‌های چالوس در حال تردد بود، این فیلم در شبکه‌های اجتماعی پیام رسان منتشر شد که باعث حیرت خیلی از شهروندان چالوسی شد.
روبل روسیه مرز ۶۰ در برابر دلار را شکست، در برابر یورو نیز افزایش یافت و پس از نوسانات در جلسات اخیر، ضررهای قبلی را معکوس کرد زیرا بازار همچنان منتظر به‌روزرسانی در مورد مداخلات ارزی بود.
نمایشنامه «کلفت‌ها» نوشته ژان ژنه، نویسنده شهیر فرانسوی‌ است و از مهم‌ترین آثار ادبیات نمایشی جهان به شمار می‌آید که تاکنون کارگردانان متعددی آن را روی صحنه برده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ