انتشار مصاحبه قدیمی لیونل مسی با یکی از نشریات محلی روساریو چند ماه پیش از ترک آرژانتین و رفتن به بارسلونا بازتاب جالبی داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بازی بارسلونا مقابل ختافه، توپ بیش از 60 دقیقه خارج از جریان بازی بود.
حریف بارسا نیم ساعت وقت تلف کرد!
بارسلونا در حالی با وجود هفده دقیقه وقت تلف شده برای نیمه دوم به تساوی مقابل ختافه رضایت داد که از هر نظر بر حریف سلطه داشت
ژوائو فلیکس که از باشگاه الهلال پیشنهادی قابل توجه دریافت کرده به بارسا اطلاع داد که تنها یک هفته دیگر منتظر این باشگاه خواهد ماند.
انتشار خبر مذاکره با بارسلونا برای انتقال کیلیان امباپه نشانه خوبی از شرایط آشفتگی ذهنی مدیران پی اس جی و در راسشان امیر قطر بود.
اوریول رومئو دو سال پیش تصور نمی کرد روزی بتواند دوباره با پیراهن بارسلونا به میدان برود.
آردا گولر، خرید جدید رئال مادرید، از فرصت اولین مصاحبه‌اش با سایت رسمی باشگاه برای به دست آوردن دل هواداران استفاده کرده و بارها تاکید کرد از کودکی یک مادریدیستا بوده است.
آردا گولر، ستاره جدید رئال مادرید در واکنش به این سوال که چرا به بارسا نرفته؟ گفت وقتی رئال پا پیش گذاشت، بقیه تیم‌ها در نظرم بی‌ارزش شدند.
خوان لاپورتا یک بار دیگر از انتقادات قدیمی خود از مدیران وقت بارسا در مورد عقد قرارداد با شرکت هواپیمایی قطر دفاع کرد و گفت قطری ها کنترل بارسا را در دست گرفتند.
مارسلو بروزوویچ، ستاره اینتر، از مدیران النصر خواسته که برای گرفتن تصمیم نهایی کمی بیشتر به او زمان بدهند.
سایت اسپانیایی رلوو مدعی شد لیونل مسی به باشگاه سابقش بارسلونا اعلام کرده برای دریافت پیشنهاد این باشگاه تنها 10 روز دیگر منتظر خواهد ماند.
عثمان دمبله نه تنها قصد جدایی از بارسا را ندارد که می خواهد با این تیم فاتح لیگ قهرمانان شود.
گل اینیاکی ویلیامز در دقایق پایانی دیدار بیلبائو-بارسا مردود اعلام شد تا بار دیگر جنجالی داوری در لالیگا به اوج برسد.
ژاوی دیشب با همان سبکی توانست رئال مادرید را شکست دهد که همواره آن را تحقیر کرده و هرگز نیز به رسمیت نمی شناسد.
جوردی مستره، نایب رئیس ورزشی سابق بارسا، می‌گوید که از پرداختی‌های باشگاه به نایب رئیس وقت کمیته داوران فوتبال اسپانیا اطلاع نداشته است.
مهاجم سابق پرسپولیس معتقد است این تیم دچار افت محسوسی شده ولی شرایط بحرانی ندارد.
کریم بنزما 15 سال پیش در مصاحبه با موندودپورتیوو از علاقه اش برای بازی در بارسا خبر داده بود.
نیمه اول وقت های اضافه بازی تیم های بارسا و بتیس دو گل بسیار زیبا داشت.
ال‌پریودیکو، امروز پیام های واتساپی بین جوزپ بارتومئو و دیگر اعضای هیئت مدیره وقت بارسا را منتشر کرد که در آنها علیه لیونل مسی از الفاظی زشت و باورنکردنی استفاده شده است.
سانتیاگو کانیزارس، دروازه‌بان سابق رئال مادرید، با انتقاد از ژاوی می‌گوید بعید می‌داند او بتواند از پس هدایت بارسلونا برآید.
سرخیو بوسکتس پس از تساوی برابر اینتر گفت که به خاطر خریدهای تابستانی خوبی که بارسا داشت، انتظارات از این تیم زیاد بود ولی نتوانستند پاسخگوی توقعات هواداران باشند.
روبرت لواندوفسکی در بازی های بزرگ این فصل بارسا موفق به گلزنی نشده و در دو بازی اخیر نیز نتوانسته گل بزند. امشب در بازی سرنوشت‌ساز مقابل اینتر، چشم امید بارسا به ستاره لهستانی است.
یاگو آسپاس، ستاره سلتا، معتقد است که شب گذشته مستحق پیروزی برابر بارسا بودند و هرگز نباید می باختند. او از بارسلونا به خاطر تلف کردن وقت نیز انتقاد کرد.
یورگن کلوپ هم به جمع معترضان به سیاست‌های مالی باشگاه بارسلونا اضافه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ