ستاره فصل اخیر استقلال تاکید کرد هیچ تلاشی برای ماندن او در این تیم انجام نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زندگی غلامرضا اردشیری این روز‌ها در حالی ادامه دارد که او همچنان به خوردن غذا هیچ علاقه‌ای ندارد و همه خوراکی‌اش را نوشابه تشکیل می‌دهد. می‌گوید همه آرزویم این است که بفهمم چرا این اتفاق برایم افتاد و جز نوشابه، خوراکی دیگری نمی‌توانم بخورم.
برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایتالیا به فاصله 6 هفته تا پایان فصل، یوونتوس، اینتر و میلان هیچ شانسی برای فتح اسکودتو ندارند.
پیکه: همانطور که گفتید، صحبت کردن درباره موضوعی که اطلاع زیادی از آن ندارید، کار دشواری است. بازیکنان هرگز از این موضوع خبر نداشتند. این کار‌ها مربوط به لاپورتاست که قطعاً بالأخره توضیح خواهد داد که دقیقاً چه اتفاقی رخ داده است. من کاملاً اطمینان دارم که بارسا هرگز هیچ داوری را نخریده است. اما شما باید این موضوع را درک کنید که گاهی اتفاقاتی رخ می‌دهد.
اولین تمرین تیم ملی در سال ۱۴۰۲، سوژه‌های استثنایی برای عکاسان حاضر در کمپ داشت.
این کودکان در شرایط حاضر تحت تاثیر اتفاقی خوشایند و روزی زیبایند ولی چون در خبر اعلام شده که آنها بی سرپرست و یا بد سرپرست اند قطعا انتشار چهره و تصویر آنها بدون پوشش با هیچ معیار اخلاقی و حرفه‌ای توجیه پذیر نیست.
متاسفانه باید صریح گفت که حل مسائل ایران در سطح این دولت نیست. با ادامه این وضع هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد، جز اینکه فرصت‌ها نیز از دست می‌رود و اقدامات مفید مثل آزادی زندانیان نیز یا کمرنگ می‌شود یا تداوم پیدا نمی‌کند و حتی به ضد خودش تبدیل می‌شود. سیاست آزادی زندانیان تنها با ایجاد حس اعتماد به نفس در مردم و حکومت و تداوم آن سیاست، ثمربخش خواهد بود. امید داریم که راهی باز شود تا گامی همگانی برای حل مسائل ایران برداشته شود.
تغییرات متوالی در ترکیب پرسپولیس انتقاداتی را نسبت به عدم ثبات در تصمیم گیری های سرمربی سرخپوشانمطرح کردهاست که ریشه در اتفاقی دیگر داردو
دنی آلوز که در زندان برایانز 2 بارسلونا حبس است، در صحبت با زندانیان دیگر گفته است که از چیزی نمی ترسد و خودش را آماده هر اتفاقی کرده است.
معاون اول قوه قضائیه گفت: اینکه متهمی در خصوص اغتشاشات اخیر بلاتکلیف باشد و نداند که قرار است تا چه اتفاقی در آینده برای وی رخ دهد، نداریم.
کارشناسان دریافتند که فشار خون دیاستولیک «اثرات اتفاقی چشمگیری» بر روان‌رنجوری دارد. آن‌ها هیچ اثری بر میزان اضطراب یا افسردگی پیدا نکردند. نویسندگان در توضیح نتایج این مطالعه گفتند فشار خون، مغز و قلب را به هم مرتبط می‌کند. از این رو، فشار خون ممکن است باعث افزایش بعضی از ویژگی‌های شخصیتی شود.
کارشناسان دریافتند که فشار خون دیاستولیک «اثرات اتفاقی چشمگیری» بر روان‌رنجوری دارد. آن‌ها هیچ اثری بر میزان اضطراب یا افسردگی پیدا نکردند. نویسندگان در توضیح نتایج این مطالعه گفتند فشار خون، مغز و قلب را به هم مرتبط می‌کند. از این رو، فشار خون ممکن است باعث افزایش بعضی از ویژگی‌های شخصیتی شود.
عباس عبدی نوشت: آنچه که امروز جامعه ایران با آن مواجه است، این است که گویی مرغ سیاست آنان یک پا دارد و به هیچ تغییراتی پاسخ نمی‌دهد.
امام جمعه مسجد مکی درباره واقعه ۸ مهرماه زاهدان، گفت: هیچ کس از ما نمی‌دانست و آمادگی هم نداشت که حادثه و اتفاقی پیش می‌آید ما نماز خواندیم و صحبت‌های ما هم در آرامش انجام شد و بعد از اتمام نماز معمولا اینجا اهل سنت نوافلی می‌خوانند و برخی در چهار رکعت اول بوده و برخی چهار رکعت را تمام کرده بودند که صدای تیراندازی به صورت مسلسل شنیده شد و ادامه پیدا کرد و مردم سراسیمه شده بودند.
آن‌هایی که روسای جمهور قبل و رئیس‌جمهور سیزدهم را تشویق می‌کردند هیچ نگران نباشد و جلو رفته و شجاعت داشته باشند، چون هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و اصلاحات باید صورت بگیرد، الان کجا هستند؟
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بهترین ها به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت می شوند گفت: سرمربی تیم ملی با کسی تعارف ندارد و هر کس خوب نباشد خط خواهد خورد.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: از آنجا که فاصله زیادی تا المپیک داریم ممکن است هر اتفاقی رخ دهد از این رو هیچ ورزشکاری را بر دیگری ارجح نمی‌دانم.
خبر دستگیری ایشان صحت ندارد و کذب است. من صبح امروز با او در تماس بودم و هیچ اتفاقی در این خصوص رخ نداده و این ماجرا را تکذیب می‌کنیم.
موسوی گفت: در اردبیل هیچ اتفاقی نیفتاده است، با توجه به بررسی‌های انجام شده پدر و مادر دختر فوت شده ۲ سال پیش طلاق گرفته و پدر این دختر اخیراً اعدام شده است، لذا این دختر که اصلا در مدرسه مورد نظر مشغول تحصیل نیست، چند روز پیش قرص خورده است.
در مورد ادعای آقای مهاجری باید بگویم به هیچ وجه چنین اتفاقی رخ نداده و اصلاً ممکن نیست چنین اتفاقی بیافتد. داوران بین دو نیمه قرنطینه هستند و درب رختکن آن‌ها قفل است و هیچکس اجازه رفت و آمد به آنجا را ندارد.
پوریا پورسرخ در خصوص حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: خانم‌ها آمدند و هیچ اتفاقی نیافتاد! پس چرا این همه مقابله کردید؟
حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکید کرد که خطر تعلیق فوتبال ایران را تهدید نمی‌کند ‌
کوثری در مورد اینکه اگر توافقی انجام نشود چه اتفاقی می افتد گفت: هیچ اتفاقی نمی افتد چراکه ما داریم کار خودمان را انجام می دهیم و فقط خباثت آمریکایی ها برای ملت ها بیشتر مشخص می شود.
بازیکنان ذوب آهن نشان دادند که «هیچ اتفاقی یارای مقابله با عزم راسخ» آن‌ها را ندارد.
مگر می‌شود قبل از انتخابات این همه حرف زد و وعده داد و در عرصه عمل هیچ اتفاقی نیفتد و مردم هروز شاهد زکام‌تر شدن اوضاع باشند. دولت رئیسی خیلی زود به مرحله‌ای رسیده است که برخی از مردم می‌گویند «خدا پدر روحانی را رحمت کند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ