آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، قهرمانی در لیگ اروپا و کوپا ایتالیا را هدف تیمش در مقطع فعلی دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هری مگوایر در تابستان امسال به وستهم نخواهد رفت و می‌خواهد در منچستریونایتد بماند.
این ماهی را blobfish Psychrolutes microporos از خانواده ماهی‌هایی به نام Psychrolutidae نامیدند. با این حال، اصطلاح «ماهی حبابی» گاهی اوقات به طور گسترده‌تر برای توصیف سایر اعضای خانواده Psychrolutidae مانند P. marcidus استفاده می‌شود و حتی در حال حاضر، علیرغم یافتن تعداد زیادی نمونه دیگر در تور‌های ماهی گیری، شکاف‌های زیادی در درک ما از این موجود دریایی مرموز وجود دارد.
سرجینیو دست معتقد است ماندن یا رفتنش از بارسلونا به خودش بستگی دارد نه باشگاه.
ناچو در میانه کشمکش‌ها درباره ماندن در رئال مادرید یا رفتن از این تیم، یک خبر خوب دریافت کرد و به تیم ملی اسپانیا دعوت شد.
ویکتور اوسیمن، ستاره خط حمله ناپولی، ماندن یا رفتنش از این تیم را منوط به تصمیم رئیس باشگاه دانست.
صندوق توسعه ملی اعلام کرد: نباید «مانده موجودی» را با «مانده دارایی» اشتباه گرفت و استفاده از عباراتی مانند به تاراج رفتن یا غارت شدن، دور از واقعیت است.
ستاره این فصل تراکتور بعد از شکست عجیب مقابل استقلال، حرف‌های جالب توجهی به زبان آورد.
دو فضانورد روس برای نصب یک محفظه هوایی آزمایشی از ایستگاه بین‌المللی فضایی خارج شدند. تیمی از ناسا نیز از راه دور این دو فضانورد را در انجام عملیات همراهی کردند. پیاده‌روی فضایی اصطلاحی است که به خروج فضانورد از فضاپیما یا ایستگاه فضایی گفته می‌شود.با وجود بالا رفتن تنش میان ایالات متحده و روسیه پس از حمله نظامی این کشور به اوکراین، همکاری فضایی دو کشور در ایستگاه فضایی بین‌المللی مانند گذشته در جریان است.
اهواز- مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در مورد ماندن یا رفتن محمد امین حزباوی مداقع تیم هم من نباید صحبت کنم چون در حیطه اختیارات مدیران باشگاه است.
مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو ماندن در پورتو یا رفتن از این تیم را به پایان فصل موکول کرد.
دم وشق‌ها کوتاه است و یک دسته مو سیاه بر روی نوک گوش‌های آن‌ها قرار دارد. پنجه‌های بزرگی دارند که برای راه رفتن روی برف طراحی شده است. سیبیل‌های این حیوان نیز بلند است. زیر گردن آن‌ها نوار‌هایی مانند پایپون وجود دارد که معمولا مشکی بوده و رنگ این جانور قهوه‌ای مایل به طلایی یا بژ و یا سفید است. لکه‌های قهوه‌ای تیره به خصوص در پا‌های این حیوان نیز دیده می‌شود. روی شکم آن‌ها خز سفید وجود دارد که تمام امتداد سینه و شکم را گرفته است.
معده درد در کودکان می‌تواند به دلایل مختلفی مانند خوردن بیش از حد، نیاز به دستشویی رفتن اضطراب یا نگرانی در مورد یک رویداد اتفاق ایجاد شود. با این حال، اگر کودک شما مکررا از درد معده شکایت می‌کند، دانستن بهترین راه‌های کمکی و زمان تماس با پزشک می‌تواند دشوار باشد.
با وجود انتشار اخباری مبنی بر توافق قطعی لیونل مسی با سران پاری‌سن‌ژرمن برای تمدید قرارداد، حالا بحث احتمال جدایی او از پاریسی‌ها مطرح است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از رفتارهایی که علیه تیمش صورت می گیرد گفت: این تیم مردم است و هیچکس نمی تواند در مورد رفتن یا ماندن من تصمیم بگیرد.
کفاشیان می‌گوید باید در بحث ماندن یا رفتن کی‌روش به نظر مردم توجه کرد و ایران نیاز به افراد تازه نفس دارد.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، به زودی و پس از چند روز استراحت تصمیم نهایی‌اش برای ادامه حضور در این تیم را خواهد گرفت.
پای مردابی به دنبال قرار گرفتن پا در معرض سرما یا رطوبت یا هر دو به طور طولانی مدت به وجود می‌آید. مانند راه رفتن طولانی مدت در مرداب و باتلاق یا عرق کردن پا در پوتین‌های بدون منفذ. هنگام خستگی، کم‌آبی بدن، بی‌حرکتی و استفاده از کفش‌های تنگ احتمال صدمه بافتی بیشتر است.
ترافیک نفتکش‌هایی که منتظر عبور از تنگه های بسفر و داردانل ترکیه هستند، با بی نتیجه ماندن مذاکرات برای یافتن راهکاری برای مشکل بیمه که با تحریم ها علیه روسیه، به وجود آمده است، سنگین‌تر شد.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا رفت تا تکلیف صعود به مرحله حذفی این مسابقات یا کنار رفتن از دور رقابتها را مشخص کند.
برخی از روش‌های آشپزی، مانند جوشیدن طولانی منجر به از دست رفتن مواد مغذی می‌شود. بخارپز کردن هویج، از فرآیند از دست رفتن مواد مغذی جلوگیری می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که از بافت هویج پخته شده بدون از دست رفتن ارزش غذایی سبزیجات لذت ببرید.
ماجرای نرخ دارو مانند فنری بود که طی حدود ۲۰ سال آن را دولت‌ها نگه داشته بودند و اجازه بالا رفتن به آن نمی‌دادند، اما همه می‌دانستند که این فنر دیر یا زود از جا در می‌رود.
با نوشیدن آب یخ، تمرکز بدن از گوارش بر تنظیم دمای بدن معطوف می‌شود که می‌تواند موجب از دست رفتن آب بدن و احساس تشنگی شود. دمای عادی بدن ۳۷ درجه سانتی گراد است و زمانی که ماده غذایی با دمای بسیار کم مانند آب یخ یا بستنی مصرف می‌کنید، بدن تلاش می‌کند با صرف انرژی بیشتر دما را تنظیم کند.
در گذشته بیش از ۴۳ واحد کارخانه سنگبری بزرگ در محدوده ناحیه ۳ که شامل پایین بزرگراه بعثت و بیشتر در کوچه‌های اول و دوم وجود داشت که بیشترشان یا تعطیل شده‌اند یا تغییرکاربری داده‌اند یا اینکه به شکل نمایشگاهی انواع سنگ‌های ساختمانی را می‌فروشند. شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری نیز به دنبال ساماندهی اصولی صنایع سنگ در مناطق همجوار از جمله ۱۲، ۱۵، ۲۰ و... است و قرار شده که نقاط پیشنهادی برای انتقال آن‌ها معرفی شود.
پارستزی (خواب رفتن دست و پا) حالت موقت شایع و ناشی از فشاری است که بر روی یک عصب - درست مانند زمانی که فرد بر روی بازو خود به خواب می‌رود و یا برای مدت طولانی پا‌های خود را روی هم می‌گذارد - وارد می‌شود. وقتی که فشار از بین برود، پارستزی هم از بین می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ