سرمربی تیم ملی والیبال کوبا گفت: نتیجه دیدار با ایران برایمان خیلی مهم است و بازی بسیار دشواری برابر این تیم خواهیم داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع جدید تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید در سال اول به دنبال حفظ تیم در لیگ برتر هستند.
پوریا حسین‌خانزاده می‌گوید خستگی لیگ ملتها در تنش مانده اما برای موفقیت تیم ملی جوانان نهایت تلاشش را کرده است.
سرمربی تیم ملی والیبال کوبا گفت: پیروزی برابر ایران برای تیم ما فوق‌العاده حائز اهمیت بود چرا که می‌توانیم سال آینده در لیگ ملت‌ها حضور داشته باشیم.
با پیروزی اسلوونی مقابل هلند امیدهای قهرمان المپیک برای رسیدن به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها زنده ماند.
کاپیتان تیم ملی والیبال بلغارستان گفت: تا پایان مسابقه با ایران مبارزه کردیم تا در لیگ ملت‌های والیبال برای فصل بعد باقی بمانیم.
کاپیتان تیم ملی والیبال بلغارستان گفت: تا پایان این مسابقه مبارزه کردیم تا در لیگ ملت‌های والیبال برای فصل بعد باقی بمانیم.
صعود تیم‌های آمریکا و برزیل به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ قطعی شد تا هفت تیم دیگر برای چهار سهمیه باقی مانده تلاش کنند.
صعود تیم‌های آمریکا و برزیل به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها 2023 قطعی شد تا هفت تیم دیگر برای چهار سهمیه باقی مانده تلاش کنند.
امیر روستایی آقای گل فصل گذشته لیگ یک قطر هنوز تصمیم برای آینده خود در فوتبال نگرفته است.
فریز شدن (ثابت ماندن) امتیازات ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها و همچنین وضعیت امتیازی رقبای ایران در این هفته ابهامی ایجاد کرده که نیاز است فدراسیون والیبال در مورد آنها شفاف‌سازی کند.
چین پس از شش باخت پیاپی طعم پیروزی را چشید و‌مانند ایران دو برده شد.
تیم والیبال نوجوانان ایران در پنجمین دیدار خود در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی تیم قرقیزستان ب را از پیش رو برداشت و در فاصله یک بازی مانده به پایان رقابت‌ها قهرمانی خود را مسجل کرد.
در اولین لیست چهارده نفره تیم ملی برای هفته اول لیگ ملتهای والیبال چه کسانی خواهند بود؟
پس از اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی چندین بازیکن از حضور در تیم باز ماندند.
مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: مردم مسجدسلیمان این لیاقت را دارند که تیمشان در لیگ برتر بماند.
تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که فصل عجیب و غریبی را در لیگ برتر دوره بیست و دوم پشت سر می‎‌گذارد، فاصله‌ای تا بازگشت به لیگ دسته اول ندارد.
آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، قهرمانی در لیگ اروپا و کوپا ایتالیا را هدف تیمش در مقطع فعلی دانست.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تمام سعی و تلاشمان بر این است که بتوانیم در لیگ برتر بمانیم. شرایط به‌گونه‌ای است که نمی‌توان با دو جمله آن را توضیح بدهیم.
ملوان بعد از شکست 4-0 در برابر استقلال خوب جمع و جور شد و در برابر نساجی ارایه گر بازی خوبی بود و در نهایت مزد خود را با یک گل گرفت.
تیم النصر امارات برای فرار از سقوط به دسته پایین تر، دست به خریدهای مهمی زده است.
مربی مس کرمان می‌گوید بازی با صنعت نفت برای آن‌ها دشوارتر از پرسپولیس بوده است.
تیم ملی ولز در آخرین مسابقه مرحله گروهی لیگ ملت‌ها با یک گل مقابل لهستان شکست خورد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرگ دو کارگر بر اثر گازگرفتگی/ دستگیری ربایندگان پسر ۱۴ ساله/ فرجام خودربایی برای ازدواج!/ تخریب ساختمان ۴ طبقه با ۳ کشته/ جزئیات آتش سوزی در پارک پردیسان تهران/ بخشش محکوم به قصاص به حرمت امام رضا (ع)/ قتل دختر ۳ ساله در یک جنایت هولناک/ ۳ برادر طراح اصلی سرقت بانک
با این باخت ، تیم ایران در رتبه نهم لیگ ملت‌های والیبال باقی ماند، هرچند نتایج سایر مسابقات می‌تواند باعث سقوط ایران از رتبه یک رقمی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ