باشگاه استقلال مایل به تمدید قرارداد قرضی مهدی قایدی است، در حالی که ستاره آبی‌پوشان برای ماندن شروطی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به حریق در کارخانه عطر سازی ایوانکی، گفت: حریق به دلیل گستردگی یک کارخانه دیگر را هم در بر گرفت.
کاروان ووشوى ايران در روز سوم مسابقات ووشوى قهرمانی آسیا به ۳ مدال رنگارنگ دست پیدا کرد.
سرخه- فرمانده انتظامی سرخه از دستگیری دو شکارچی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: از این شکارچیان یک قبضه اسلحه و ۲۵ کیلوگرم گوشت شکار کشف شد.
دختر دانش آموز، همکلاسی خود و برادر ۹ ساله او را به خاطر یک فیلم سیاه در اپلیکیشن «شاد» به طرز فجیعی کشت.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست عصر امروز شنبه به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: قرار است تا پایان سال آبی جاری یک یا دو مرحله دیگر رهاسازی آب در حوضه سد کرخه و سد مارون انجام شود تا آب به تالاب‌های هورالعظیم و شادگان برسد.
عشق یک طرفه و نافرجام دیرزمانی است که رمانتیک و زیبا است، اما در عمل، جایگزینی برای عشق سالم و متقابل نیست. یکی از تلخ‌ترین و ناخوشایند راه‌ها برای تجربه عشق زمانی است که یک طرفه باشد. افرادی که خود را در عشق نافرجام می‌بینند، ممکن است در خلاص شدن از شر احساسات آزارنده دچار مشکل شوند.
رسانه‌ها و مقامات روس اعلام کردند سامانه پدافند هوایی این کشور ۲ پهپاد اوکراینی را در نزدیکی شهر مسکو سرنگون کرده است.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: دانش‌بنیان‌ها موجب ۲ میلیارد دلار صرفه‌جویی ارزی سالانه در حوزه دارو شده اند و در حوزه امنیت غذایی و پزشکی نیز دستاوردهای خوبی داشته اند.
رئیس‌جمهور سابق آمریکا امروز اعلام کرد که به‌دنبال تغییر قاضی در پرونده حمله به‌کنگره و نیز انتقال دادگاهش به خارج از پایتخت این کشور است.
جذب ناقص بازیکنان مدنظر سرمربی پرسپولیس در آستانه آغاز لیگ برتر ممکن است این تیم را وارد شرایط سختی کند.
منابع عراقی امروز جمعه از بازداشت چند تروریست در جریان عملیاتی سریع و غافلگیرکننده در بغداد خبر دادند.
طبق ادعای مارکا، گولر برای پیوستن به رئال دو شرط تعیین کرده بود. اولی اینکه باشگاه او را تحت هیچ شرایطی در فصل پیش رو به تیم دیگری قرض ندهد. آردا گولر برای پیوستن به رئال مادرید دو شرط مهم داشت که مدیران باشگاه مادریدی هر دو را قبول کردند.
به طور معمول ۲ طرح «ترافیک» و «کنترل آلودگی هوا» یعنی زوج و فرد سابق و حلقه دوم طرح ترافیک در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می‌شود و شرط ورود به این محدوده‌ها و جلوگیری از جریمه مالکان خودروها، ثبت‌نام مالک و مشخصات خودرو در سامانه «تهران من» و شارژ حساب شهروندی است.
رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری ۲ نفر به اتهام تبلیغ سایت های شرط بندی در در فضای مجازی خبر داد.
فرآیند ثبت نام در سامانه و ثبت سفارش خودرو، برای کاربرانی که ۲ شرط را رعایت کرده باشند، از تاریخ ۱۶ الی ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ تمدید شد.
بیش از دو هفته از شروع آلودگی سریالی هوا در پایتخت می‌گذرد. تفاوت موج اخیر آلودگی هوای تهران با دوره‌های آلودگی سریالی پیش از این در حضور آلودگی گوگردی به عنوان چاشنی آلودگی از جنس ذرات آن هم با غلظت بسیار بالا و تاریخی بوده است. در میانه ایام آلوده تهران که از ۱۶ آذر آغاز شده و همچنان ادامه دارد، دیگر فقط ذرات معلق با قطر کوچک‌تر از ۵/ ۲ میکرون یا به اصطلاح PM۲/ ۵ نبود که هوا را مکدر کرده و سلامت شهروندان را هدف گرفته بود.
امروز مطالبی همچون سهامداران شاوان بخوانند! | چرا سود شاوان رشد کرد؟، قیمت سکه با دلار ۳۶ هزار تومانی چقدر شد؟، دلار به کانال بالاتر رفت، رشد چشمگیر سهام عدالت | سهام عدالت ۹ میلیونی شد، مجمع جم ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، اوراق سکه چیست؟، جزییات بیمه سهامداران حقیقی | شرط مهم برای بیمه سهام؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مدیرکل خودرویی وزارت صمت گفت: وجود خودروهای اقتصادی و رقابت پذیر بودن خودروها مقدمه‌ای برای برداشتن قیمت‌های دستوری است، در غیر این صورت برداشتن قیمت‌های دستوری نتیجه بخش نخواهد بود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ محاربه و اعدام در انتظار راهزنان خوزستان/ مرگ دلخراش ۲ نوجوان موتورسوار/ برق گرفتگی منجر به قطع دست‌های سیمبان شد/ طلاق به خاطر فرزند معلول/ رهایی از حبس ۱۳ ساله با دو شرط/ صاعقه مرد روستایی را کشت/ جنایتی که به خاطر سوء‌ظن رقم خورد/ سیگنال جنایت از آن سوی دیوار!/ دختران مقتول، مادرشان را بخشیدند
وزیر صمت گفت: هر کسی که بتواند شرایطی همچون داشتن خدمات پس از فروش و انتقال فناوری با ورود خودروی خارجی را انجام دهد، می تواند خودرو وارد کند و منحصر به خودروسازان نیست.
معاون سیاستگذاری اقتصادی وزیر اقتصاد در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک اقتصادی مبنی بر اینکه چرا دولت به دنبال ارائه لایحه اصلاحی قانون بودجه در خصوص حذف شرط قیمت گذاری شهریورماه ۱۴۰۰ برای کالابرگ است؟ اظهار داشت: در خصوص جزئیات این لایحه بایستی سازمان برنامه و بودجه پاسخ دهد اما آن چیزی که الان مد نظر دولت است، همان قانون بودجه است.
معاون سیاستگذاری اقتصادی وزیر اقتصاد در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک اقتصادی مبنی بر اینکه چرا دولت به دنبال ارائه لایحه اصلاحی قانون بودجه در خصوص حذف شرط قیمت گذاری شهریورماه ۱۴۰۰ برای کالابرگ است؟ اظهار داشت: در خصوص جزئیات این لایحه بایستی سازمان برنامه و بودجه پاسخ دهد اما آن چیزی که الان مد نظر دولت است، همان قانون بودجه است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت دختری با پوشش مردانه!/ پایان خونین جشن تولد در باغ/ فرار به ترکیه بعد از قتل در عروسی/ پیگیری یک جنایت، پلیس را به باند سرقت رساند/ دستگیری قاتل ۲ طلبه اهل سنت گنبدی/ قاتل در دادگاه: می‌خواستم پسرم را بترسانم/ پسرعمو‌های قاتل باند سرقت تشکیل دادند/ جنون سوء ظن!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ