ارلینگ هالند، ماشین گلزنی منچسترسیتی، گل آکروباتیکش به ساوتهمپتون را به عنوان گل مورد علاقه خود در این فصل معرفی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمتر از یک ماه دیگر از زمان نمایش تابلوی منحصر به فرد سوخت معرق در موزه هنر ایران باقی مانده است.
رافائل گروسی گفت که همکاری با ایران در سطحی که او دوست دارد باشد نیست. او گفت: «همکاری آژانس با ایران ادامه دارد، اما نه در سطحی که دوست دارم باشد.»
72 ساعت عجیب و جهنمی: این لحظات برای همیشه در حافظه فوتبال ایران خواهد ماند.
مدیرعامل صندوق توسعه ملی با بیان اینکه مانده مطالبات ارزی معوق صندوق از بخش خصوصی و عمومی غیردولتی ۱۳.۲ میلیارد دلار است، گفت: ۳.۳میلیارد دلار از مطالبات در ۲ سال اخیر بصورت نقدی وصول شد.
بانک سپه و بانک صنعت و معدن به ترتیب با ۳۰.۶ و ۲۵.۹ درصد، بیشترین سهم را از کل مانده تسهیلات غیرجاری شبکه بانکی (وام‌های معوق) دارند.
اراضی ملی متعلق به همه مردم ایران است. در رابطه با مالکیت اراضی ملی سازمان منابع طبیعی کشور سِمت نمایندگی از دولت ایران دارد. واگذاری برخی از این اموال مانند جنگل‌ها ممنوع است. مرجعی که تشخیص می‌دهد کدام اراضی جنگل و غیرقابل واگذاری است، کارشناسان سازمان منابع طبیعی هستند. مناطقی که در شمول مناطق چهارگانه قرار گرفته‌اند نیز ممنوعیت واگذاری دارند.
باستان‌شناسان یک ماسک چوبی متعلق به اوایل قرن سوم را در ویرانه‌های نیشی-ایواتا در استان اوساکای ژاپن کشف کرده‌اند که به طور کامل سالم مانده است.
امیر سالمی‌زاده تاجر و فعال اقتصادی ساکن قطر در گفتگویی به طور کامل از دلایل خود برای خرید استقلال و همچنین ساخت استادیومی گفته که معلق مانده است.
ویدئویی از رمضان قدیروف رهبر چچن در حال حضره صوفیانه منتشر شده است. حضره، یک اصطلاح صوفیانه است که به مجالس ذکر جمعی اطلاق می‌شود که توسط مسلمانان متعلق به فرقه‌های صوفی سنی به ویژه انجام می‌شود. انواع ذکر از جمله خطبه، تلاوت قرآن و متون دیگر مانند ادعیه، شعرخوانی و مناجات مذهبی، مدح پیامبر و صلوات، دعا و ذکر جمعی در این مراسم انجام می‌شود. حضره در کشور‌های عربی و برخی کشور‌های اسلامی غیرعربی مانند اندونزی و مالزی با این نام شناخته می‌شود، در حالی که در ترکیه و کشور‌های بالکان به نام‌های دیگری معروف است.
نمایندگان مجلس دولت را موظف کردند از محل باقی مانده سهام متعلق به دولت یا شرکت‌های دولتی نسبت به واگذاری سهام عدالت به کلیه جاماندگان مشمول دریافت این سهام اقدام کند.
بیل گیتس اخیرا در گفتگو با فوربس گفت که پیشرفت هوش مصنوعی در سال گذشته از جمله ChatGPT او را هیجان زده می‌کند. گیتس افزود که استفاده از آن به عنوان معلم ریاضی یا ارائه توصیه‌های پزشکی به مناطق محروم فوق‌العاده خواهد بود. بنیانگذار مایکروسافت گفت که او اغلب از ChatGPT برای کار‌های سرگرم کننده مانند نوشتن شعر استفاده می‌کند.
«باسیل کاراتزاس»، مدیرعامل شرکت «مشاوران دریایی‌کارتزاس» مستقر در نیویورک می‌گوید که اکثر کشتی‌‌‌‌‌‌های موجود در ناوگان سایه متعلق به شرکت‌های فراساحلی در کشورهایی مانند پاناما، لیبریا و جزایر مارشال با قوانین کشتیرانی ملایم‌‌‌‌‌‌تر هستند. او می‌گوید: «یک کشتی، می‌تواند به‌‌‌‌‌‌سادگی نام خود را تغییر دهد، می‌تواند حتی مالکیت خود را در حین حمل‌ونقل تغییر دهد.»
سفیر پیشین ایران در نروژ و مجارستان گفت: اگر مسئولان ایران در سازمان انرژی اتمی در سفر آقای گروسی بتوانند با هماهنگی شورای عالی امنیت ملی و مقامات بالاتر گره‌ای از بن‌بست ایجاد شده در تعاملات ایران و آژانس بگشایند، بستری فراهم می‌شود که گره‌های دیگر هم در مذاکرات معلق مانده برجام باز شود و به سمت توافق احیای برجام حرکت کنیم، در غیر این‌صورت روز به روز مسایل پیچیده‌تر می‌شود و گره‌ها کورتر خواهد شد.
پرتاب پیش رو پنجمین پرتاب برای این موشک فالکون هوی خواهد بود که در ماه فوریه ۲۰۱۸ با انجام یک پرواز آزمایشی به یاد ماندنی کار خود را آغاز کرد. فالکون هوی در اولین پرتاب خود یک خودرو تسلا رودستر متعلق به بنیانگذار و مدیرعامل شرکت اسپیس‌ایکس یعنی ایلان ماسک را در حالی که یک مانکن با لباس فضایی به نام استارمن در صندلی راننده آن نشسته بود به مدار اطراف خورشید فرستاد.
در رختکن تیم میزبان ورزشگاه خانگی سانتوس برزیل، کمدی که متعلق به پله بود، دست نخورده باقی مانده و در آن همیشه بسته است.
دوربین‌های نظارتی و پنجره‌های یک مجموعه بزرگ متعلق به فاکسکان شرکت مونتاژ کننده بسیاری از تولیدات اپل مانند آیفون را در شهر ژنگژو چین شکستند.
نایب رئیس انجمن داروسازان ایران گفت: وقتی قیمت دارو دستوری باشد، تولیدکننده، دارو را تولید نمی‌کنند و وضعیت کنونی به وجود می‌آید، البته وقتی می‌گوییم تولیدکننده عمده آن‌ها دولتی هستند، به گونه‌ای که ۶۰ درصد داروی تولید داخل در کشور توسط شرکت‌های دولتی که عموما زیر نظر هولدینگ‌هایی مانند شستا که متعلق به تأمین اجتماعی است یا شفا که متعلق به بانک‌های دولتی است، تولید می‌شود، بنابراین در قضیه قیمت‌گذاری دارو، دولت نمی‌تواند با دولت موافقت کند و در نتیجه دارو را تولید نکرده و مجبور می‌شوند، دارو را از کشور‌هایی مانند هند با قیمت بسیار بیشتر وارد کنند.
استقلال در اکثر بازی هایی که این فصل در تهران بازی کرده مالک توپ و میدان بوده، هر چند در برخی از بازی ها به دلیل عدم موقعیت طلبی از رسیدن به نتیجه مطلوب باز مانده است.
یک فعال سیاسی اصللاح‌طلب نوشت: نیم نگاهی به مواضع، کنش‌ها و واکنش‌های صحنه اعتراضی نشان می‌دهد مطالبات معوق که سابقاً صبغه‌ی سیاسی و بعضاً سیاستی داشتند، اینک پوست انداخته‌اند و در شعار‌های غیرجدلی و همه‌شمول مانند «زن، زندگی، آزادی» بازآرایی شده‌اند.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، روی زمین و هوا در این فصل لیگ برتر بی رقیب بوده است.
سریلانکا بین ۱۰ تا ۲۰ درصد از بدهی‌های معوق خود را به بانک‌های چینی بدهکار است. وام‌ها هنوز نقش مهمی در وضعیت اسفناک سریلانکا دارند. دلیل آن این است که قرارداد‌های چینی به طور قابل توجهی متفاوت از قرارداد‌هایی هستند که آن کشور با ژاپن یا بانک جهانی منعقد کرده است.
کمیته مجوز حرفه‌ای فوتبال ایران معلق ماند!
بررسی فهرست کارگزاری‌های لغو مجوز شده و تعلیق فعالیت از سوی سازمان بورس نشان می‌دهد برخی از این شرکت‌ها همچنان فعال مالیاتی هستند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به لزوم همکاری صنعت خودرو با شرکت های دانش‌بنیان و دانشگاه‌ها، بیان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان علم را به میدان آورده و تبدیل به کالا می کنند و اگر دانش تبدیل به کالا و صنعت شود، هم جامعه می تواند رشد و توسعه یابد و هم کیفیت تولیدات افزایش خواهد یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ