وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در حمله موشکی شب گذشته ارتش، بانک اهدافی از پایگاه‌های نظامی اوکراین را هدف قرار داده و مراکز فرماندهی، سکوهای موشکی و انبارهای تسلیحات غربی را منهدم کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوزومو ناکامورا (Nozomu Nakamura)، عصب‌شناس دانشگاه پزشکی هیوگو در ژاپن، می‌گوید: تنفس یک عمل اساسی در حمایت از زندگی در پستانداران است. اگرچه جزئیات عملکرد تنفسی بر حالات مغز نامشخص است، مطالعات اخیر نشان می‌دهد که تنفس ممکن است نقش مهمی در حالت‌های فعال مغز ایفا کند.
سخنگوی فرماندهی عملیات کربلا از کنترل کامل مرزهای اداری و مناطق صحرایی استان کربلا برای تامین امنیت زائران مراسم اربعین امام حسین(ع) خبر داد.
مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد:متهم پرونده ضرب و جرح بانوی آمر به معروف در نارنجستان شیراز در زندان نظامی است
همه تمهیدات لازم جهت برگزاری پیاده روی اربعین حسینی در حال انجام است تا امسال هم رکوردی جدید از گردهمایی بزرگ عاشقان حسین ثبت شد.
رئیس تیم مطبوعاتی کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق، به جزئیاتی از این انتخابات پرداخت.
رئیس دیوان عالی کشور در ارتباط با پرونده طبری گفت: رأی تکمیلی به زودی صادر خواهد شد؛ دیوان عالی کشور و مجموعه قوه قضائیه در خصوص بحث فساد حساس است.
حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم در ارتباط با پرونده طبری گفت: رأی تکمیلی به زودی صادر خواهد شد؛ دیوان عالی کشور و مجموعه قوه قضائیه در خصوص بحث فساد حساس است.
ناوشکن دنا یکی از جدیدترین دستاورد‌های دریایی ایران اسلامی است که توانست به همراه ناوبندر مکران ماموریت دریانوردی به دور کره‌زمین موسوم به عملیات کد ۳۶۰ را انجام دهد.
بعد از آنکه بازیکن مدنظر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با سپاهان قرارداد بست، یحیی گل‌محمدی جویای وضعیت این بازیکن شد.
بعد از آنکه بازیکن مدنظر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با سپاهان قرارداد بست، یحیی گل‌محمدی جویای وضعیت این بازیکن شد.
منابع سوری از حملات توپخانه ارتش ترکیه به شمال سوریه خبر دادند، اما به جزئیات آن اشاره نکردند.
وزیر کشور در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور، بندهای جنجالی بخشنامه رئیس ستاد انتخابات کشور را که موجب سوءبرداشت‌ و سوءتفاهم برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی شده، ملغی‌اثر اعلام کرد اما شاید برای بسیاری این سؤال پیش آمده باشد که چه چیزی در این بخشنامه بوده و کدام بندهای آن اصلاح شده‌اند.
دیدار دوم شاگردان رضا عنایتی در رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا با حواشی زیادی همراه بود.
جرئیات انهدام یک تیم از اشرار مسلح در شهرستان هامون تشریح شد.
تارنمای شبکه سی ان ان امروز خبر داد که چندین سازمان دولتی آمریکا هدف یک حمله سایبری هکر روس قرار گرفتند که از یک آسیب پذیری در یکی از نرم افزارهای پرکاربرد سوء استفاده می‌کند.
تارنمای شبکه سی ان ان امروز خبر داد که چندین سازمان دولتی آمریکا هدف یک حمله سایبری قرار گرفتند که از یک آسیب پذیری در یکی از نرم افزارهای پرکاربرد سوء استفاده می‌کند.
ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، از آغاز ضد حملات در جنگ علیه روسیه خبر داد. با این حال، زلنسکی از ارائه اطلاعات در مورد جزئیات این حملات خودداری کرد.
بعد از حملات نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور بارها از پروتکل فیفا برای مبارزه با نژادپرستی صحبت شده است. اما این پروتکل چیست و چه جزئیاتی دارد؟
وزارت دفاع سوریه با انتشار بیانیه‌ای درباره حملات جدید اسرائیل به سوریه، شهادت ۲ غیرنظامی را تایید کرد.
در این بیانیه بدون ارائه جزئیات بیشتر تنها آمده است: «این نوع حملات نیرو‌های ائتلاف و نیرو‌های هم‌پیمان و ساکنان منطقه را در معرض خطر قرار می‌دهد و ثبات و امنیت را در دو بخش سوریه و منطقه از بین می‌برد.»
نخست‌وزیر سابق اسرائیل گفت که بعداً درباره تعهد پوتین به زلنسکی اطلاع‌رسانی کرد، نفتالی بنت همچنین گفت: کشور‌های غربی جلوی مذاکرات بین روسیه و اوکراین را گرفته‌اند. هرچه انجام دادم در دوران میانجی‌گری، با آمریکا، آلمان و فرانسه با جزئیاتش ارائه کردم. اما آن‌ها جلوی مذاکرات را گرفتند. غرب تصمیم گرفته تا به حملاتش علیه پوتین ادامه دهد و مذاکرات را متوقف کند.
بر اساس اطلاعات، به‌دلیل تسلط فنی بخش‌های ذی‌ربط و همچنین استقرار سامانه‌های الکترونیکی پیشرفته در مراکزی که احتمال اقدامات خراب‌کارانه مشابه در آن‌ها وجود دارد، احتمال موفقیت حملاتی از این دست به حداقل ممکن رسیده است.
رسانه‌های اوکراین اعلام کردند که آژیر خطر در شهر کی‌یف پایتخت اوکراین به صدا درآمده است. راس ساعت ۷ صبح امروز به وقت محلی آژیر خطر در پایتخت به صدا درآمده که احتمالا حاکی از حمله موشکی روسیه باشد. هنوز جزئیاتی از حملات موشکی احتمالی امروز منتشر نشده است.
طالبان با انتشار بیانیه‌ای ضمن ارائه جزئیاتی درباره ادعای آمریکا در کشتن سرکرده القاعده، هشدار داد که عملیات پهپادی آمریکا در خاک افغانستان، تجاوز به قلمرو این کشور است و نباید تکرار شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ