وزارت دفاع سوریه با انتشار بیانیه‌ای درباره حملات جدید اسرائیل به سوریه، شهادت ۲ غیرنظامی را تایید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک منبع نظامی سوری از جان باختن و زخمی شدن چند سرباز سوری در جریان حمله تروریست‌های داعش خبر داد.
معاون امنیتی و انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: عامل انتحاری در کار نبوده است، عوامل تروریستی از نارنجک استفاده کردند.
زاهدان- دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان تایید کرد که در حمله مسلحانه به یک کلانتری در زاهدان تا کنون یک نفر از ماموران به شهادت رسیده است.
تارنمای شبکه سی ان ان امروز خبر داد که چندین سازمان دولتی آمریکا هدف یک حمله سایبری هکر روس قرار گرفتند که از یک آسیب پذیری در یکی از نرم افزارهای پرکاربرد سوء استفاده می‌کند.
تارنمای شبکه سی ان ان امروز خبر داد که چندین سازمان دولتی آمریکا هدف یک حمله سایبری قرار گرفتند که از یک آسیب پذیری در یکی از نرم افزارهای پرکاربرد سوء استفاده می‌کند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، از دستگیری عامل درگیری و حمله به اعضای خانواده‌ای در محله پیروزی تهران خبر داد و گفت: این درگیری ۲ مصدوم در پی داشت.
در پی حمله پهپادی امروز ارتش اوکراین به پایتخت روسیه، وزارت دفاع این کشور با انتشار بیانیه‌ای جزئیات این حمله را تشریح کرد.
در پی حمله پهپادی امروز ارتش اوکراین به پایتخت روسیه، وزارت دفاع این کشور با انتشار بیانیه‌ای جزئیات این حمله را تشریح کرد.
علی رغم وجود برخی ضوابط و چارچوبها در متون قانونی مربوط، امروزه برخی خلاهای قانونی نسبت به تحقق کامل اصل بیست و هفتم قانون اساسی مشاهده شده و چگونگی برقراری تعادل و موازنه میان تضمین حقوق و آزادیهای عمومی در کنار تأمین نظم و امنیت عمومی به یک چالش تبدیل شده است.
علی رغم وجود برخی ضوابط و چارچوبها در متون قانونی مربوط، امروزه برخی خلاهای قانونی نسبت به تحقق کامل اصل بیست و هفتم قانون اساسی مشاهده شده و چگونگی برقراری تعادل و موازنه میان تضمین حقوق و آزادیهای عمومی در کنار تأمین نظم و امنیت عمومی به یک چالش تبدیل شده است.
یک رسانه عبری از حمله سایبری گسترده امروز علیه دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی، جزئیاتی منتشر کرد.
یک منبع سوری جزئیات حمله هوایی جدید رژیم صهیونیستی علیه مناطقی از دمشق را اعلام کرد.
یک کارشناس سوری ، آمریکا و رژیم صهیونیستی را عامل اصلی حمله هوایی به کاروان مواد غذایی در منطقه مرزی البوکمال عنوان کرد.
صبح جمعه (7 بهمن ماه) فردی در حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان یک نفر را به قتل رساند و دو نفر را زخمی کرد، مهاجم دستگیر شده و بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد انگیزه او شخصی بوده است.
سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: تحقیقات اولیه نشان می‌دهد فرد مهاجم با انگیزه شخصی به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران حمله کرده است.
صبح امروز ۷ بهمن ۱۴۰۱ رسانه ها از حمله مسلحانه‌ای به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران خبر دادند. در پی این حمله یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند. فرد ضارب دستگیر شده است.
مدیر روابط عمومی یگان حفاظت شهرداری تهران از مصدومیت شش نفر از پرسنل شهرداری در جریان تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه ۱۹ خبر داد.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدای سپاه توضیحاتی درباره عملیات گسترده موشکی و پهپادی سپاه علیه گروهک‌های تروریستی تجزیه طلب اقلیم شمال عراق ارائه کرد.
به گزارش نیروهای نظامی سوریه یک پهپاد آمریکایی در حدود ۲۰۰ متری مرز عراق و سوریه ۲ تانکر حامل سوخت ایران را مورد هدف قرار داد.
خبرنگار المیادین در بغداد اعلام کرد: حمله هوایی شامگاه گذشته به نقاط مرزی سوریه که چندین نفت‌کش را هدف قرار داد، پس از عبور این کاروان از مرزهای عراق به داخل اراضی سوریه رخ داد.
پابلو ماری، مدافع آرسنال که به صورت قرضی در مونزا بازی می‌کند، دیروز در میلان مورد حمله با چاقو قرار گرفت. او امروز در یک مصاحبه شرکت و درباره جزئیات حادثه صحبت کرد.
غروب امروز چهارشنبه 3 نفر فرد مسلح وارد صحن حرم مطهر شاهچراغ شدند و به سمت زائران رگبار گلوله بسته اند.
رسانه‌های اوکراین اعلام کردند که آژیر خطر در شهر کی‌یف پایتخت اوکراین به صدا درآمده است. راس ساعت ۷ صبح امروز به وقت محلی آژیر خطر در پایتخت به صدا درآمده که احتمالا حاکی از حمله موشکی روسیه باشد. هنوز جزئیاتی از حملات موشکی احتمالی امروز منتشر نشده است.
بنابر اعلام مقامات نظامی آمریکا حمله هوایی امروز به "تاسیسات زیرساختی" شبه‌نظامیان بنا بر دستور جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا انجام گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ