در این بیانیه بدون ارائه جزئیات بیشتر تنها آمده است: «این نوع حملات نیرو‌های ائتلاف و نیرو‌های هم‌پیمان و ساکنان منطقه را در معرض خطر قرار می‌دهد و ثبات و امنیت را در دو بخش سوریه و منطقه از بین می‌برد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع محلی در شرق سوریه از حمله راکتی علیه پایگاه ارتش آمریکا در استان دیرالزور خبر می‌دهند.
منابع عراقی از حمله راکتی به پایگاه زلیکان در ناحیه بعشیقه در شرق استان نینوا خبر دادند که نیروهای ترکیه در آن قرار دارند.
منابع رسانه‌ای از حملات هوایی ائتلاف آمریکایی به مناطقی در دیرالزور سوریه در واکنش به حمله راکتی به پایگاه این ائتلاف در میدان گازی «کونیکو» خبر دادند.
یک مقام آمریکایی امروز حمله راکتی به پایگاه غیرقانونی این کشور در سوریه را تأیید کرد.
منابع خبری از حمله راکتی به پایگاه آمریکایی در سوریه و آماده باش نظامیان آمریکایی خبر دادند.
منابع خبری از حمله راکتی به پایگاه آمریکایی در سوریه و آماده باش نظامیان آمریکایی خبر دادند.
منابع خبری از حمله راکتی به پایگاه آمریکا در میدان نفتی العمر سوریه خبر دادند. به گفته این منابع، چندین راکت به سمت این پایگاه شلیک شده و به اهداف خود اصابت کرده است.
طبق این گزارش‌ها، در این حمله یک انبار مهمات و یک پایگاه نظامی در شهر دیرالزور هدف حملات هوایی قرار گرفت. آمبولانس‌ها و خودرو‌های امدادی به محل حمله اعزام شده و گزارش‌های اولیه از زخمی‌شدن ۵ نفر حکایت داشت.
منابع امنیتی عراقی از اصابت هشت فروند راکت گراد به پایگاه نظامی «زلیکان» ترکیه در موصل خبر دادند؛ این در حالی است که المیادین شمار راکت ها را 20 فروند اعلام کرده است.
خبرگزاری اسپوتنیک از دومین حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در میدان نفتی العمر در شرق سوریه در کمتر از 24 ساعت گذشته خبر داد.
فرماندهی مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه (سنتکام) در بیانیه ای شدیدترین حمله راکتی به پایگاه اشغالگران آمریکایی در سوریه را تأیید کرد.
منابع خبری از حمله شدید راکتی به پایگاه اشغالگران آمریکایی در شرق سوریه خبر دادند.
منابع خبری از حمله شدید راکتی به پایگاه اشغالگران آمریکایی در شرق سوریه خبر دادند.
منابع خبری شامگاه جمعه از حمله راکتی به پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه خبر دادند.
شبکه خبری الجزیره شامگاه پنج شنبه از هدف قرار گرفتن پایگاه نظامی آمریکا در شمال سوریه خبر داد.
ستاد فرماندهی مرکزی نیروهای تروریست آمریکایی ضمن اذعان به حمله راکتی به یکی از پایگاه های این کشور در شمال شرق سوریه مدعی شد که این حمله تلفات و خساراتی نداشته است.
برخی منابع هم خبر دادند که پایگاه آمریکاییها در این منطقه، هدف سه راکت قرار گرفته است. کانال تلگرامی صابرین نیوز گزارش داد که این حملات، با راکتهای ۱۰۷ میلیمتری فجر-۱ صورت گرفت. هنوز آماری از تلفات این حملات منتشر نشده است.
منابع عراقی از حملات شدید راکتی به پایگاه زلیکان ترکیه در عراق خبر دادند.
رسانه های آمریکایی از زخمی شدن چند نظامی این کشور در حملات راکتی چهارشنبه شب به دو پایگاه نظامی آمریکا در دیرالزور سوریه خبر دادند.
شبکه خبری المیادین شامگاه چهارشنبه به نقل از منابع خود از اصابت چند فروند راکت به پایگاه نظامی آمریکا در دیرالزور سوریه خبر داد.
منابع خبری از حمله راکتی به پایگاه غیر قانونی آمریکا در میدان نفتی العمر واقع در شرق سوریه خبر دادند.
شبکه خبری المیادین شامگاه چهارشنبه به نقل از منابع خود از اصابت چند فروند راکت به پایگاه نظامی آمریکا در دیرالزور سوریه خبر داد.
پس از گزارش رسانه‌ها درباره حمله راکتی به پایگاه آمریکا در میدان نفتی «العمر» واقع در شرق سوریه، منابع خبری گزارش دادند که در انبار‌های تسلیحاتی آمریکا در شمال شرق سوریه نیز چند انفجار به وقوع پیوسته است.
منابع عراقی از حمله به پایگاه زلیکان ترکیه در استان نینوا خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ