رسانه‌های اوکراین اعلام کردند که آژیر خطر در شهر کی‌یف پایتخت اوکراین به صدا درآمده است. راس ساعت ۷ صبح امروز به وقت محلی آژیر خطر در پایتخت به صدا درآمده که احتمالا حاکی از حمله موشکی روسیه باشد. هنوز جزئیاتی از حملات موشکی احتمالی امروز منتشر نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شبکه مستند صدا و سیما روز ۲۳تیر ۱۴۰۲ یک مستند ۵۶دقیقه‌ای به نام «وجه الضمان» منتشر کرد که به صندوق توسعه ملی پرداخت.
این مجری با نام شهریار در بخشی از برنامه «اسکرین شات» که شنبه هر هفته ساعت ۱۷:۰۰ زنده از این کانال پخش می‌شود، تازه‌های نرم افزار، بازی‌های رایانه‌ای، پویانمایی و سایت‌های ایرانی را معرفی می‌کند.
عالی با بیان اینکه اگر خانمی با وضع ناهنجار و بی‌حجاب وارد جامعه شود، موجب گناه جمعی شده است، گفت: این خانم خواسته یا ناخواسته، جو حیا و عفت در جامعه را به سمت بی‌حیایی و بی‌عفتی می‌کشاند.
مجری صدا و سیما با انتقادی کم‌سابقه به محمدجواد ظریف، گفت: «شما از جیب مردم سکه هدیه گرفتید که متن برجام را بخوانید، اما بر اساس صوتی که از خودتان منتشر شده است مشخص شد آن را به درستی نخوانده‌اید و حتی از ضمیمه‌ها بی‌خبر بودید.» او در بخش دیگری از انتقاداتش گفت: «آقای دکتر ظریف مگر قرار نبود برجام تا مشکل آب خوردن مردم را هم حل کند؟» و ادامه داد: «ما مورد به مورد به تعهداتمان عمل کردیم، اما شما حتی یک برگ تضمین از طرف مقابل نگرفتید تا اگر آمریکایی‌ها از برجام خارج شدند اینقدر آسیب به منافع ملی ما نخورد.»
این جزئیات جدید، حاوی اطلاعاتی درباره همکاری منافقین با داعش برای اجرای عملیات در مجلس است. در این حمله ۱۷ نفر از هموطنان به شهادت رسیدند./منبع: صدا و سیما
صدا و سیمای استان فارس برای تهیه گزارشی از سرمازدگی باغ‌های انگور میمند اقدام می‌کند که با خنده‌های این باغدار مواجه می‌شود.
مجری صدا و سیما به دیوارنگاره زنان مفاخر ایران در میدان ولیعصر حمله کرد و با عصبانیت از این گفت که «چرا سراغ کسانی امثال فرنگیس حیدرپور نرفتیم؟»!
شیوه جالب یک آمریکایی برای خواندن اذان در مسجد در فضای مجازی، سوژه شد.
روزی که آمریکایی‌ها بعد از ۲ هفته عملیات، عراق را تسخیر کردند و در حال پایین کشیدن مجسمه صدام بودند، اتفاق عجیبی در صدا و سیمای ایران افتاد، خبرنگار صدا و سیما در حال اجرای برنامه پخش زنده بود که ناگهان یک تفنگدار دریایی آمریکایی را دید که فارسی بلد بود.
یک شرکت فناوری لهستانی با استفاده از تکنولوژی دیپ‌فیک شبیه‌سازی صدا که می‌تواند همه حالت‌های احساسی انسان را با استفاده از هر صدایی تقلید کند، جهان فناوری را شگفت‌زده کرده است.
نخست وزیر ژاپن می‌گوید کشورش به دلیل کاهش نرخ زاد و ولد در آستانه ناتوانی به عنوان یک جامعه است. ژاپن با ۱۲۵ میلیون نفر جمعیت سال گذشته فقط ۸۰۰ هزار تولد به ثبت رساند. این رقم در دهه ۱۹۷۰ بیش از دو میلیون بود.
صداوسیما در گزارشی به شیوع و اوج گیری دوباره ویروس کرونا در کشور پرداخته است.
در جریان جلسه رای اعتماد به وزیر راه و شهرسازی صداوسیما پخش زنده سخنان توانگر نماینده مخالف وزارت بذرپاش را قطع کرد. اما توانگر چه گفت که صداوسیما نمی‌خواست شنیده شود؟ منبع: دانشجو
مجری برنامه صبحانه ایرانی در حمله‌ای تند و عجیب به روزنامه هم میهن تاخت و آن‌ها را روزنامه عربستان نامید. در پاسخ به این انتقاد تند، روزنامه هم‌میهن در کانال تلگرام خود نوشت: این صدا و سیما است که با عملکرد نادرست خود موجب شکل‌گیری رسانه‌های ضد ایرانی شده. به‌طوری که بسته‌ترین حکومت‌های منطقه هم فرصت پیدا می‌کنند که علیه ایران، رسانه تاسیس کنند. اگر یک سوزن بخود می‌زدید و یک جوالدوز به دیگران مسأله حل می‌شد.
کارشناس صدا و سیما گفت: این حس شکل نگیرد که نظام به خاطر اتفاقاتی که افتاده متنبه شده و حالت انفعال پیدا کرده است. گشت ارشاد حتی با شل حجاب‌ها هم برخورد نداشته است؛۲-۳ درصد از زنان زیاده‌خواه نمی‌خواهند قانون را رعایت کنند.
کارشناس صداوسیما به ماجرای مهاجرت فرزند انسیه خزعلی در برنامه شیوه که به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می‌شود، کنایه تندی زد و گفت: جای آقای رییسی باشم او را عزل می‌کنم.
عصر دیروز شایعه‌ای مبنی بر بلند شدن صدای آژیر زندان قزلحصار در فضای مجازی پیچید. در این ویدیو ماجرای این اتفاق و شایعه واکاوی شده است.
صدا و سیما تصاویری از بازداشت عوامل موساد که قصد داشتند تاسیسات صنعتی اصفهان را منفجر کنند منتشر کرد.
بخش خبری صدا و سیما در گزارشی به شایعه وجود بدل رهبر انقلاب و واکنش مردم به آن پرداخته است.
فیلمی از چسببیدن یک گربه هنگام مصاحبه ضرغامی وزیر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با یکی از رسانه‌ها را مشاهده می‌کنید.
مجری صدا و سیما در برخوردی عجیب در قبال کارشناسی که سخنانش را با نقد مسئولین آغاز کرده بود، وقت برنامه را تمام شده اعلام کرد. و گفت:ببخشید؛ فرصتمون تموم شد.
سردبیر دبیر گروه علمی خبرگزاری صداوسیما بابت نشر خبر جنجالی تشویق به حشره‌خواری گفت: منبع خبر از کره‌جنوبی بود و محققان کره‌ای این تحقیقات را انجام داده‌اند.
علی غلامی، کارشناس صدا و سیما در برنامه بدون توقف شبکه سه گفت: اصلا اختلاس دزدی نیست! ما داریم به سمت کشور اسلامی شدن حرکت می‌کنیم. کسی نگفته ما کشور اسلامی هستیم.
دروازه‌بان تیم میزبان به محض به صدا درآمد سوت پایان بازی از شدت ناراحتی روی دو زانوی خود افتاد و دست‌هایش را بر زمین گذاشت. دیدن این صحنه غم‌انگیز برای یکی از هواداران خردسال تیم دفنسا سخت بود و فوراً خودش را به داخل زمین چمن رساند ...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ