نخست‌وزیر سابق اسرائیل گفت که بعداً درباره تعهد پوتین به زلنسکی اطلاع‌رسانی کرد، نفتالی بنت همچنین گفت: کشور‌های غربی جلوی مذاکرات بین روسیه و اوکراین را گرفته‌اند. هرچه انجام دادم در دوران میانجی‌گری، با آمریکا، آلمان و فرانسه با جزئیاتش ارائه کردم. اما آن‌ها جلوی مذاکرات را گرفتند. غرب تصمیم گرفته تا به حملاتش علیه پوتین ادامه دهد و مذاکرات را متوقف کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: همانطور که بارها به طور رسمی اعلام شده است، ادعای صادرات پهپادهای ایرانی به روسیه بمنظور بکارگیری آنها علیه اوکراین، اتهامی بی‌اساس است.
فرماندهی نیروی زمینی اوکراین مدعی شد که از آغاز جنگ با روسیه بیش از ۲۳۳ هزار سرباز روسی کشته شده‌اند!
اوکراین در ادعایی فاقد هرگونه سند و مدرک مدعی شد که نیروهای این کشور ۱۳۰۰ متر در جنوب و ۱۵۰۰ متر در شرق پیشروی کرده‌اند!
اوکراین مدعی شد: حملاتی با استفاده از ۳۵ فروند پهپاد ایرانی شاهد انجام شد که ۳۲ فروند آن از سوی سامانه موشکی و ضدهوایی اوکراین ساقط شد.
ستادکل ارتش اوکراین ادعا کرد که نیروهای اوکراینی ۸۱ حمله روسیه را در ۵ جهت دفع و خنثی کردند!
نخست وزیر انگلیس ضمن تکرار ادعای بکارگیری پهپاد‌های ایرانی در جنگ اوکراین که بار‌ها از سوی مقامات کشورمان رد شده است مدعی شد که غرب باید از اوکراین دربرابر حملات هوایی روسیه و پهپاد‌های ایرانی حفاظت کند.
وزارت دفاع رومانی ادعای فرماندهی ارتش اوکراین مبنی بر عبور موشک های روسی از حریم هوایی این کشور را تایید نکرد.
ونیسلاوسکی با تاکید بر اینکه حمله اوکراین به خاک روسیه حتی با استفاده از سلاح‌های اهدایی کشور‌های غربی قانونی است، گفت: تمام تاسیسات نظامی روسیه که در جنگ علیه اوکراین نقش دارند، اهداف نظامی قانونی هستند.
ترامپ در جدیدترین اظهاراتش مدعی شد برای محافظت از آمریکا در برابر حملات موشکی هسته‌ای "گنبدی غیرقابل نفوذ" خواهد ساخت. او همچنین ادعا کرد که می‌تواند تهاجم روسیه به اوکراین را "طی ۲۴ ساعت" پایان دهد.
وزارت دفاع و ارتش اوکراین ضمن تکرار ادعا‌های بی اساس علیه ایران، مدعی شدند که روسیه بار دیگر با استفاده از پهپاد‌های ایرانی به خاک اوکراین حمله کرده است.
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین بار دیگر ادعاهای بی‌اساس درباره برنامه ایران برای ارسال تسلیحات به روسیه را تکرار کرد.
اتحادیه اروپا روز دوشنبه تحریم‌های جدیدی را به بهانه مسائل حقوق بشری و ادعای مشارکت ایران با روسیه در جنگ اوکراین وضع کرد.
ستادکل ارتش اوکراین امروز اعلام کرد که از آغاز جنگ با روسیه، ۸۶ هزار و ۷۱۰ سرباز روس کشته شده‌ اند!
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: روشن است که پهپاد‌های ایرانی [در جنگ اوکراین] استفاده شده است. مستندات زادی در این زمینه وجود دارد. گمانه‌زنی‌هایی هم درباره استفاده از موشک‌های بالستیک [ایران] وجود دارد، اما هنوز مدرکی در این زمینه وجود ندارد.
وزارت خارجه رومانی اعلام کرد که هیچ ادعای ارضی نسبت به اوکراین ندارد.
ستادکل ارتش اوکراین امروز اعلام کرد که از آغاز جنگ با روسیه، ۷۰ هزار و ۲۵۰ سرباز روسی کشته شده‌ اند!
مقامات روسیه این ادعا را «بی‌اساس» تلقی کرده و گفته‌اند، روسیه از پهپاد‌های ساخت خودش در جنگ اوکراین استفاده می‌کند.
دیپلمات ارشد روسیه در سازمان ملل در رابطه با ادعای ارسال پهپادهای ایران به روسیه گفت: «آن ها برای متهم کردن ایران کوته فکر هستند.»
آمریکا، تهران را به دروغگویی در مورد استفاده از پهپادهای ایرانی در اوکراین متهم می‌کند.
مقامات اوکراین مدعی شدند که ارتش این کشور به دروازه‌های شهر لیمان رسیده‌اند و هم‌اکنون هزاران نظامی روس در این شهر در محاصره قرار گرفته‌اند.
بایدن گفت: می‌خواهم شفاف بگویم، آمریکا هرگز، هرگز، هرگز ادعای ارضی روسیه در قلمرو حاکمیتی اوکراین را به رسمیت نخواهد شناخت.
سخنگوی فرمانداری اودسا مدعی شده است که در روز‌های گذشته ارتش روسیه در حملات به این ناحیه حداقل از پنج فروند پهپاد ایرانی مدل «شاهد ۱۳۶» استفاده کرده است.
ستادکل ارتش اوکراین امروز اعلام کرد که از آغاز جنگ با روسیه، ۵۶ هزار و ۷۰۰ سرباز روسی کشته شده‌اند!
رئیس جمهور اوکراین این بار به بهانه حمله ادعایی علیه بزرگترین نیروگاه اتمی اروپا، دور تازه تحریم ها علیه روسیه را خواستار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ